KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nieuwe 'Texas yellow' kever!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Nieuwe 'Texas yellow' kever! Empty Nieuwe 'Texas yellow' kever!

Bericht  Texas Yellow za 5 sep 2009 - 18:31

Heyhey iedereen,

Wij zijn Roy en Brenda, een aantal van jullie kennen we al (van eerdere budelweekenden waar ik nog keverloos was Embarassed tongue ) Maar nu hebben we dan eindelijk een kevertje! Het is een gele 1302 uit '72.
We hopen nog eens langs te kunnen komen op de cruise-inn voordat de zomer dalijk afgelopen is!
Maar ik heb meteen al een vraag aan jullie... Ik denk namelijk dat sowieso de motor afgesteld moet worden, hij start niet altijd even goed.. En ik vraag me af of het ook daaraan kan liggen dat het binnen wel heel erg naar benzine ruikt.. Naar welke garage gaan jullie voor zown soort problemen? Of doen jullie echt alles zelf? tongue

Groetjes, Roy en Brenda
Texas Yellow
Texas Yellow

Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 05-09-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Nieuwe 'Texas yellow' kever! Empty Re: Nieuwe 'Texas yellow' kever!

Bericht  Bjorn za 5 sep 2009 - 19:42

Hoi Brenda En Roy !

Mooi dat je (jullie) nu eindelijk ook een eigen kevertje bezit(ten) !
Van harte welkom bij KCM en het natuurlijk ook op ons forum.

KCM cruise in.. we zijn nog tot en met dinsdag 29 september op de geusselt in Maastricht te vinden.
Helaas is het aircooled seizoen al ver ten einde en dat merken we ook op onze cruise-in minder druk etc etc..

Maar we zien je binnenkort wel eens verschijnen...
Dan kunnen we ook eens kijken naar de kever en de motor etc..
En yes een groot deel doen we zelf.. dus die kleine probleempjes aan je kever krijgen we ook wel onder controlle.

Groetjes Bjorn & Stefanie
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum