KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een kcm club vlag of spandoek ?

+13
MrCola
Sjuus
desjeng
Maurice
Bugride
Ivo on Air
vwspijlbus
sproetje
vw_s
bruinekever
bertje
bugsnbusses
Bjorn
17 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Empty Re: Een kcm club vlag of spandoek ?

Bericht  Bjorn vr 8 mei 2009 - 23:19

Bugride schreef:
Bjorn schreef:We hebben van de week trouwens ook weer mooie KCM t-shirts laten bedrukken voor het nieuwe seizoen !

Ow nee he heb ik de oude versie cyclops bounce

Ha ha ha ha nee hoor paul !

Leuk dat je ook een KCM trui hebt sjiek op Budel lopen we straks allemaal het zelfde rond !

By the way Heb je ook zin om een vrijwillige bijdrage voor een KCM club spandoek te geven ?
Deze willen wij ook laten maken bij Decks.
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 45

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Empty Re: Een kcm club vlag of spandoek ?

Bericht  Bugride vr 8 mei 2009 - 23:25

ik wil daar best aan bijdragen hoor,, daar hebben we het op de cruise-in wel over dan zal even kijken of ik dinsdag avond school heb ja of nee...
Bugride
Bugride

Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Empty Vlag of spandoek

Bericht  Maurice do 14 mei 2009 - 0:20

Beste KCM-leden,

Ik heb zelf al meerdere spandoeken laten maken bij: www.123sticker.nl Om precies te zijn 2 spandoeken van 150cm bij 100cm, 1 van 200cm bij 150cm en 1 van 100cm bij 150cm. Het grootste spandoek koste incl. BTW en verzending € 102,00. Kijk eens op deze site.

De Komplèminte vaan Maurice
Maurice
Maurice

Aantal berichten : 6
Registratiedatum : 11-05-09
Leeftijd : 54

Bericht  Bjorn do 14 mei 2009 - 4:17

Maurice schreef:Beste KCM-leden,

Ik heb zelf al meerdere spandoeken laten maken bij: www.123sticker.nl Om precies te zijn 2 spandoeken van 150cm bij 100cm, 1 van 200cm bij 150cm en 1 van 100cm bij 150cm. Het grootste spandoek koste incl. BTW en verzending € 102,00. Kijk eens op deze site.

De Komplèminte vaan Maurice

Hey Maurice,

Bedankt voor het adres van www.123sticker.nl !
In principe hebben wij al een vrij goed(koop) adres waar we het KCM spandoek en alles wat we nog zouden willen kunnen laten maken.
Dit is Decks the house of sings grote gracht 19 in Maastricht.

Ook voor kcm T-Shirts/Vesten/truien etc kun je hier terecht zie deze eerdere post voor meer info : https://keverclubmaastricht.actieforum.com/in-ut-kcm-cafe-f8/info-over-kcm-vesten-t-shirts-etc-t41.htm

Ben trouwens afgelopen dinsdagavond op onze cruise in nog vergeten om een potje mee te nemen Embarassed voor de mensen die (een vrijwillige bijdrage) er aan willen mee bijleggen om een KCM spandoek te laten maken en te realiseren.

Mensen die trouwens niet aanwezig kunnen zijn op de cruise op dinsdagavond kunnen mij een PBtje sturen en zeggen of ze uberhaupt wel er aan willen doen en willen bijleggen.
Bjorn
Bjorn

Bericht  bertje do 14 mei 2009 - 9:35

Bjorn schreef:
Ben trouwens afgelopen dinsdagavond op onze cruise in nog vergeten om een potje mee te nemen Embarassed voor de mensen die (een vrijwillige bijdrage) er aan willen mee bijleggen om een KCM spandoek te laten maken en te realiseren.

Een potje op de cruise-inn zetten is ook een soort verplichting. Als 1 iemand erin geld erin douwt kunnen de anderen zich ook verplicht voelen er geld in te duwen. Naar mijn inziens niet zo'n goed idee, aangezien KCM geen verplichtingen heeft. Het staat op het forum vermeld. Als iemand een bijdrage zou willen doen had je dat allang gehoord. Of doe idd een oproep om je te mailen.
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Leeftijd : 49

http://www.route-53.com

Bericht  Bjorn vr 15 mei 2009 - 1:43

bertje schreef:Een potje op de cruise-inn zetten is ook een soort verplichting. Als 1 iemand erin geld erin douwt kunnen de anderen zich ook verplicht voelen er geld in te duwen. Naar mijn inziens niet zo'n goed idee, aangezien KCM geen verplichtingen heeft. Het staat op het forum vermeld. Als iemand een bijdrage zou willen doen had je dat allang gehoord. Of doe idd een oproep om je te mailen.

Nou ik vind en zie dit eigenlijk niet zo als een verplichting.
Nogmaals het is en gaat hier om een vrijwillige bijdrage.
Dit potje zet ik gewoon 2 dinsdagen achter elkaar Bij onze aircooled neer en idereen is er nogmaals vrij in of hij eraan wilt mee doen of niet.

Het staat idd ook al tijdje op het forum vermeld en er zijn al mensen die vanaf het begin van dit topic
er op hebben gereageerd en eraan mee willen doen.
En voor de mensen die de aankomende 2 dinsdagen niet aanwezig kunnen zijn kunnen me idd mailen of pb sturen.

kcm
Bjorn
Bjorn

Bericht  bertje vr 15 mei 2009 - 9:31

Bjorn schreef: Nou ik vind en zie dit eigenlijk niet zo als een verplchting

Ik zeg het "kan" als een verplichting worden gezien. hier de uitleg. Als er 4 mensen zijn op de cruise-inn en drie mensen duwen wat in het potje. Dan kan de vierde zowat hebben van. "Shit, zal ik dan ook maar wat in het potje duwen. nu kan ik niet achter blijven". Als er niks in het potje word geduwt door die persoon, word er achteraf misschien weer gezegd. "die heeft niet bijgelegd". Om dit te verkomen ben je dus een beetje verplicht mee te doen.

Vanaf het begin heb ik niet begrepen waarom je dit balletje opgooide. Er is nog nooit wat samen gekocht. Ook clubtenten en t-shirts zijn in het verleden individueel gekocht. Hier zijn ook hele discussies over geweest !!! Wil je een vlag kopen, doe dit dan ook individueel. Dit werkt perfect zo en is ook de reden waarom KCM een vrienden club blijft. Is ook vaak genoeg over gesproken, en iedereen bevestigde dit. Nu is het een vlag. Wat is het volgende.....?

Maar nogmaals, dat is mijn mening. En er zijn mensen die denken er anders over. Maar onder het moto "vertel als je iets dwars zit" Wink. Deze post Very Happy

Vrijheid blijheid is het motto van KCM, dat is ook de reden waarom ik ,persoonlijk/gezamenlijk, niet meedoe aan deze vlag.

banana banana banana
bertje
bertje

Bericht  Bjorn za 16 mei 2009 - 12:09

Goed nieuws !

Het KCM spandoek zal worden gesponsord door Route 53 !!
How cool is that !!
Special thanks to !!

www.route-53.com
Bjorn
Bjorn

Bericht  bertje za 16 mei 2009 - 15:44

Yes, idd.

Wij hebben besloten om het spandoek te sponseren. Op deze manier kunnen er ook nooit problemen omstaan rondom de vlag/spandoek. Bjorn word de godfather van de vlag. Wherever he goes, the flag goes. Bjorn is tenslotte ook vaak het eerste op de treffens.

Nu is het alleen een kwestie van, wat gaan we erop zetten? Dus heb je ideeën. Post ze hier. Graag een ruig design. En in het klein ergens het logo van Route-53. Met het website adres.

Mijn idee:
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoekjpgsmall
Gewoon witte achtergrond omdat het spandoek ook wit word aangeleverd. Geen idee of het mogelijk is om alles te laten bedrukken. De afmeting is 150 bij 40cm.

Laat maar komen die Designs......

p.s. Wil je het kcm en route logo in grote kwaliteit? mail me dan even.
bertje
bertje

Bericht  bertje za 16 mei 2009 - 16:36

Alhoewel een achtergrond ook wel wat heeft.
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoek2
bertje
bertje

Bericht  desjeng za 16 mei 2009 - 17:10

Ik zou geen web adres erop zetten, mocht er gewisseld worden van website(adres) of provider zit je weer met een vlag/banner wat niet klopt. Ik zou er gewoon kever club maastricht opzetten, mensen hebben dan snelgenoeg gegoogled.
maar!! waar bemoei ik mij mee.
desjeng
desjeng

Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-05-09

Bericht  vwspijlbus za 16 mei 2009 - 18:49

Waarom zou je reclame maken voor skynetblogs.be?
kcm.com klinkt toch een stuk logischer..
vwspijlbus
vwspijlbus

Aantal berichten : 184
Registratiedatum : 15-02-09

http://www.vwspijlbus.blogspot.com

Bericht  Sjuus za 16 mei 2009 - 18:56

Heey cool!!
Ik zelf zie het 2e spandoek qua uitstraling liever als een neutraal witte doek Laughing
Daarnaast mag rustig het logo van Route 53 groter, of ik zou er zelfs bij zetten sponsert by: .......
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44

http://sjuus.skynetblogs.be/

Bericht  MrCola za 16 mei 2009 - 19:42

vwspijlbus schreef:Waarom zou je reclame maken voor skynetblogs.be?

omdat wanneer je www.kcm.com in tikt je een site over kansas city krijgt Very Happy

Verder vind ik beide ideën wel mooi. alleen vind ik ook dat route 53 er wel wat groter op mag als sponsor
MrCola
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37

Bericht  air-mike za 16 mei 2009 - 19:47

bertje schreef:Yes, idd.

Wij hebben besloten om het spandoek te sponseren. Op deze manier kunnen er ook nooit problemen omstaan rondom de vlag/spandoek. Bjorn word de godfather van de vlag. Wherever he goes, the flag goes. Bjorn is tenslotte ook vaak het eerste op de treffens.

Nu is het alleen een kwestie van, wat gaan we erop zetten? Dus heb je ideeën. Post ze hier. Graag een ruig design. En in het klein ergens het logo van Route-53. Met het website adres.

Mijn idee:
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoekjpgsmall
Gewoon witte achtergrond omdat het spandoek ook wit word aangeleverd. Geen idee of het mogelijk is om alles te laten bedrukken. De afmeting is 150 bij 40cm.

Laat maar komen die Designs......

p.s. Wil je het kcm en route logo in grote kwaliteit? mail me dan even.

cheers cheers cheers cheers cheers cheers jullie zijn veel te goed hé.
air-mike
air-mike

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 52

http://air-mike.skynetblogs.be/

Bericht  air-mike za 16 mei 2009 - 19:48

Ah ja ik vind deze wel iets hebben.
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoek2
air-mike
air-mike

Aantal berichten : 450
Leeftijd : 52

http://air-mike.skynetblogs.be/

Bericht  Bjorn za 16 mei 2009 - 20:53

desjeng schreef:Ik zou geen web adres erop zetten, mocht er gewisseld worden van website(adres) of provider zit je weer met een vlag/banner wat niet klopt. Ik zou er gewoon kever club maastricht opzetten, mensen hebben dan snelgenoeg gegoogled.
maar!! waar bemoei ik mij mee.

Heey Maurice, Je moet het niet meteen als bemoeien zien Het kcm forum is voor iedereen zijn mening
dus ook die van jou telt !

keep on posting...

Laatst aangepast door Bjorn op za 16 mei 2009 - 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
Bjorn
Bjorn

Bericht  Bjorn za 16 mei 2009 - 21:06

MrCola schreef:
vwspijlbus schreef:Waarom zou je reclame maken voor skynetblogs.be?

omdat wanneer je www.kcm.com in tikt je een site over kansas city krijgt Very Happy

Verder vind ik beide ideën wel mooi. alleen vind ik ook dat route 53 er wel wat groter op mag als sponsor

Frank je weet toch dat kcm.com niet ons internet adres is.
En Ik denk dat het voorlopig gewoon kcm.skynetblogs.be blijft.
dit omdat een .nl / .com internet domeinnaam gewoon weg geld kost en ons skynetblog gratis is en er dagelijks vele bezoekers op hebben.

En ik vind dat er best reklame mag gemaakt worden voor skynet belgie.
we hebben hier tenslotte ook gratis ons blog bij..!

Ik vind beide spandoeken wel wat hebben en voor mij mag het kcm logo en route 53 logo ook even groot zijn !
en bij de letters van ( forum- blog -cruise in) mag voor mij er ook nog parts webshop bij vermeld staan
Dit omdat via het kcm blog ook route-53 veel bezoekers krijgt in hun webshop.
En anders om maken zij ook promotie voor onze cruise-in etc op hun webshop !

Dus daarom vind ik ook beide logos even groot en ipv blog webshop erbij..
Bjorn
Bjorn

Bericht  bertje za 16 mei 2009 - 22:30

Sjuus schreef:Heey cool!!
Ik zelf zie het 2e spandoek qua uitstraling liever als een neutraal witte doek Laughing
Daarnaast mag rustig het logo van Route 53 groter, of ik zou er zelfs bij zetten sponsert by: .......

Voor mij hoeft het niet groter. Ik weet niet hoe serge er over denkt.....

Het is een vlag voor KCM. Daarom het logo van KCM groter. Als je ze allebei even groot maakt is het geen sponsoring meer. Maar gewoon een vlag met 2 logo's. Mensen weten dan ook niet van wie de vlag nou is. KCM of Route-53. Daarom klein Route-53. "Sponsored by" staat er al bij geschreven. En wij hebben natuurlijk nog altijd ons eigen spandoek om reclame te maken. Eigenlijk wil ik het dus niet groter.
bertje
bertje

Bericht  bertje wo 27 mei 2009 - 10:20

Niemand met een een ander idee voor het spandoek? Ik wil niet de enige zijn, het is nog altijd een democratie Very Happy

Hier een beetje aangepast naar de wensen/ideeën die al geopperd zijn. Logo is een klein beetje groter. En er staat ook webshop bij vermeld. Blog heb ik laten staan. Of vinden jullie dat deze weg moet? Persoonlijk vind ik de vier dingen die er onder staan een opsomming van wat onze site is. Daarom ook Blog erbij. Of is het dubbel op en kan ie beter weg?

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoek3-1

Blow us away with one off your designs. I dare you.....

Laatst aangepast door bertje op wo 27 mei 2009 - 10:43; in totaal 1 keer bewerkt
bertje
bertje

Bericht  LaSofia wo 27 mei 2009 - 10:32

Ikzelf heb er niet zoveel aan, maar gewoon mijn eigen mening:

Spandoek is van laatste lay-out heel mooi, anderen gaan hun best mogen doen om het nog mooier te maken, Robert Smile
Persoonlijk vind ik het woord 'blog' onder de titel 'kcm.skynetblogs.be' overbodig ja.
Misschien beter als het wordt weggelaten of wordt veranderd in 'info' of 'news' ofzo.. De meeste mensen weten wel dat een skynetblog een blog is..

Verder vind ik het woord 'webshop' nogal vreemd om onder de kcm-titel te zetten. Als ik het goed voorheb gaat 'webshop' over de route 53-site en niet over de kcm-site. Of is er nog een andere webshop die ik nog niet ontdekt heb op de kcm-site?
Het logo van Route 53 staat er op, net als de website en dat is een apart onderdeel van het spandoek. (Ok Bjorn, ik weet dat jij al uitgelegd hebt in een vorige post waarom het er op zou moeten staan) Cool

Maar het is maar mijn idee :-)
Good luck met jullie spandoek, tof idee trouwens!

Laatst aangepast door LaSofia op wo 27 mei 2009 - 10:45; in totaal 1 keer bewerkt
LaSofia
LaSofia

Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 41

http://lasofia.skynetblogs.be

Bericht  bertje wo 27 mei 2009 - 10:41

LaSofia schreef:

Verder vind ik het woord 'webshop' nogal vreemd om onder de kcm-titel te zetten. Als ik het goed voorheb gaat 'webshop' over de route 53-site en niet over de kcm-site. Of is er nog een andere webshop die ik nog niet ontdekt heb op de kcm-site?
Het logo van Route 53 staat er op, net als de website en dat is een apart onderdeel van het spandoek.

Hier ben ik het ook helemaal mee eens. Daarom had ik het ook niet erop gezet in eerste instantie. Het heeft idd niet direct iets te maken met KCM. Voor mij hoeft het er ook niet bij. Anderen denken daar weer anders over.... Tis een democratie hé.. Laughing
bertje
bertje

Bericht  bertje di 2 jun 2009 - 11:17

Topic ligt stil?

Wil dit zeggen dat iedereen het recente ontwerp goed vind? (zwijgen is toestemming). Meerdere mensen hebben hier al positief op gereageerd. Alleen de text van dit ontwerp is nog in twijfel.
Ook niet KCM leden, jullie mening is welkom.

Of moeten er nog meer design's komen? Persoonlijk vind ik dat er een keuze moet zijn tussen meerdere ontwerpen! Nu ligt er maar 1 recent ontwerp, en een ouder ontwerp van Maarten. Meerdere mensen hebben op mijn ontwerp al positief op gereageerd. Moet het dit dan worden?Toch werd er gisteren ook nog een andere design geopperd.

Bjorn, Jij had het er gisteren over een zwarte vlag met witte letters te maken. (in je starttopic schrijf je dit ook al) Waar is je design? Laat eens wat zien van wat je bedoeld!
Maarten, Ik vind jouw onderschrift hier op het forum zeer ruig. Volgens mij moet jij ook in staat zijn om wat coolers te maken.

Ik kan me voorstellen dat niet iedereen de tijd en handigheid heeft om hier mee bezig te zijn. Maar om te laten zien dat het niet persé een route-53 design hoeft te zijn zou ik het mooi vinden om uit een paar designs een poll te kunnen houden welke de mooiste is.

Of zeggen jullie, wat een gedoe over een spandoek, en maak dat stomme ding nou maar !! Anders zeg ik, start die motoren en laat nou AUB Crying or Very sad nog wat anders zien.

Hier nog een overzicht:
Maarten
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Zwarteachtergrondkopiext8

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Zwarteachtergrondod4

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Blauwachtergrond
Hier komt dan het route-53 in het klein nog bij.

Robert
Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 KCMSpandoek3-1
text Blog en webshop word nog verwijderd!
bertje
bertje

Bericht  Bjorn di 2 jun 2009 - 12:06

Ok ik ben idd begonnen met een zwarte achtergrond voor het spandoek en had dit ongeveer in gedachten.
ik dacht van zwart omdat de achtergrond van het blog ook zwart is de meeste zwarte vesten hebben etc.

Maar het laaste ontwerp met het vw logo erop als achtergrond vind ik ook erg cool en dat idd zonder de tekst webshop en blog erbij .
we zouden daar daar wel dan bijvoorbeeld : camp out onder kunnen zetten ?

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Zwarteachtergrondod4

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Sticker

Deze coole sticker ben ik ook aan laten maken speciaal voor de ratlookers..

Een kcm club vlag of spandoek ? - Pagina 2 Zwarteachtergrondkopiex
Bjorn
Bjorn

Bericht  bertje di 2 jun 2009 - 12:29

keine kantekening. zonder http:// maken. Gewoon kcm.skynetblogs.be.

Komt zo knullig over. Dat weet iedereen wel. Of nie?
bertje
bertje

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: