Een kcm club vlag of spandoek ?
+13
MrCola
Sjuus
desjeng
Maurice
Bugride
Ivo on Air
vwspijlbus
sproetje
vw_s
bruinekever
bertje
bugsnbusses
Bjorn
17 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Een kcm club vlag of spandoek ?
And the winner is:
Op democratische wijze is nr 2 als favoriet gekozen. Bovenstaand gaat het dus worden. We zullen er zo snel mogelijk voor gaan zorgen dat het spandoek klaar is.
Bedankt voor het stemmen iedereen.
Op democratische wijze is nr 2 als favoriet gekozen. Bovenstaand gaat het dus worden. We zullen er zo snel mogelijk voor gaan zorgen dat het spandoek klaar is.
Spandoek is in de maak. Volgende week zal het klaar zijn. Dus in Spa hebben we wat moois om te laten zien.
Maarten bedankt voor de grote inbreng van ontwerpen. Ik hoop dat we je nog eens mogen vragen als er weer iets ontworpen moet worden.
Grz,
Maarten bedankt voor de grote inbreng van ontwerpen. Ik hoop dat we je nog eens mogen vragen als er weer iets ontworpen moet worden.
Grz,
Graag gedaan he, moet ook eerlijk zeggen dat ik het wel leuk vond om te doen. Volgende keer roept u maar.
We zullen het zien in spa.
We zullen het zien in spa.
Yes het KCM spandoek is klaar en hij is mooi geworden !
Gisteravond maakte het KCM Spandoek meteen zijn premiere op onze cruise in night op de geusselt in Maastricht !
Route 53 nogmaals bedankt !
Neem snel eens een kijkje in de route 53 webshop Http://www.route-53.com and order now !
Gisteravond maakte het KCM Spandoek meteen zijn premiere op onze cruise in night op de geusselt in Maastricht !
Route 53 nogmaals bedankt !
Neem snel eens een kijkje in de route 53 webshop Http://www.route-53.com and order now !
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nieuw Bij de club
» KCM = Kever Club Miljonairs # 3
» foto's najaars treffen VW bus Club Schin op Geul
» Mills pond Park south Florida Vw club
» KCM = Kever Club Miljonairs # 3
» foto's najaars treffen VW bus Club Schin op Geul
» Mills pond Park south Florida Vw club
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: