foto\'s en verslag
+5
air-mike
sproetje
Sjuus
bertje
Bjorn
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
foto's en verslag
Als eerste wil ik iedereen bedanken voor hun deelname aan de 1ste ''Le tour du kcm " oftwel de puzzelrit.
Het weer was perfect en rond 12.00 uur hing er al een gezellige sfeer op de geusselt.
Rond 13.00 uur reden we in convoi naar het startpunt.
Daar eenmaal aangekomen vertrokken de aircooleds om de paar minuten.
En toen begon het grote avontuur de weg vinden en zoeken en de kaart volgen !
Moesten we hier nu links of rechts of toch recht door dat was de grote vraag van vandaag.
Zelf ben ik samen met Stefanie als laatste bezem wagen vertrokken.
en zijn onderweg nog een aantal deelnemers tegen gekomen en we hebben nog op bepaalde knooppunten staan wachten.
Het was leuk mijn gsm stond opeens rood gloeiend en raakte soms ook de verbinding kwijt midden in een gesprek..
kreeg diverse vragen : voorbeeld : Hey Bjorn bij vraag 4 he moeten we dan ???
Kortom het was geweldige en mooie dag uiteindelijk heeft toch iedereen de weg en de route gevonden.
De een kwam wat later binnen als de ander... maar het was fun!
De aircooleds hebben het goed gedaan en motorisch zeer goed gereden....
Op een paar kleine dingen na zoals: 1 kapote band en 2 aircooleds hadden problemen met de remmen of de remolie.
En een vw busje had de hik.. onze de startmotor wilde bij Valdieu even niet meteen ronddraaien.
Maar kortom het was een mooie schitterende dag !
De grote winaars van vandaag zijn : Gert & Nele met 9 vragen goed Gefeliciteerd !!
De verste deelnemers waren Bjorn en Marijke helemaal uit Budel Respect !!
Special thanks 2 :
ROUTE 53 Serge & Robert voor het sponsoren van de leuke prijs !
HUGO voor het vele aantal keren samen de rit na te rijden en uit te zoeken etc etc..
en natuurlijk aan alle deelnemers voor het meedoen !
Het weer was perfect en rond 12.00 uur hing er al een gezellige sfeer op de geusselt.
Rond 13.00 uur reden we in convoi naar het startpunt.
Daar eenmaal aangekomen vertrokken de aircooleds om de paar minuten.
En toen begon het grote avontuur de weg vinden en zoeken en de kaart volgen !
Moesten we hier nu links of rechts of toch recht door dat was de grote vraag van vandaag.
Zelf ben ik samen met Stefanie als laatste bezem wagen vertrokken.
en zijn onderweg nog een aantal deelnemers tegen gekomen en we hebben nog op bepaalde knooppunten staan wachten.
Het was leuk mijn gsm stond opeens rood gloeiend en raakte soms ook de verbinding kwijt midden in een gesprek..
kreeg diverse vragen : voorbeeld : Hey Bjorn bij vraag 4 he moeten we dan ???
Kortom het was geweldige en mooie dag uiteindelijk heeft toch iedereen de weg en de route gevonden.
De een kwam wat later binnen als de ander... maar het was fun!
De aircooleds hebben het goed gedaan en motorisch zeer goed gereden....
Op een paar kleine dingen na zoals: 1 kapote band en 2 aircooleds hadden problemen met de remmen of de remolie.
En een vw busje had de hik.. onze de startmotor wilde bij Valdieu even niet meteen ronddraaien.
Maar kortom het was een mooie schitterende dag !
De grote winaars van vandaag zijn : Gert & Nele met 9 vragen goed Gefeliciteerd !!
De verste deelnemers waren Bjorn en Marijke helemaal uit Budel Respect !!
Special thanks 2 :
ROUTE 53 Serge & Robert voor het sponsoren van de leuke prijs !
HUGO voor het vele aantal keren samen de rit na te rijden en uit te zoeken etc etc..
en natuurlijk aan alle deelnemers voor het meedoen !
Laatst aangepast door Bjorn op zo 18 apr 2010 - 21:09; in totaal 5 keer bewerkt
Re: foto\'s en verslag
Bjorn en Hugo,
Bedankt voor de leuke dag! het was weer gezellie. Nou ja, niet altijd in onze bus maar goed. De route was super!
Bedankt voor de tijd die jullie er in hebben gestoken!
Bedankt voor de leuke dag! het was weer gezellie. Nou ja, niet altijd in onze bus maar goed. De route was super!
Bedankt voor de tijd die jullie er in hebben gestoken!
Picture time !!
Gezellige drukte op de geusselt..
Convoi naar startpunt.
Go go go....
Volgens mij zitten we helemaal verkeerd...
Links of rechts ???
Gezellige drukte op de geusselt..
Convoi naar startpunt.
Go go go....
Volgens mij zitten we helemaal verkeerd...
Links of rechts ???
Hugo, Bjorn,
Thanks voor deze geweldige middag!
Hebben jullie goed geregeld, en ik zeg zeker voor herhaling vatbaar!!
Thanks voor deze geweldige middag!
Hebben jullie goed geregeld, en ik zeg zeker voor herhaling vatbaar!!
bertje schreef:Bjorn en Hugo,
Bedankt voor de leuke dag! het was weer gezellig. Nou ja, niet altijd in onze bus
Zal wel iets met de bussen te maken gehad hebben, want in onze bus werd ook niet altijd gelachen ( de eerst 5km toch niet) Ma toen zijn we gewoon rustig verder gecruist zonder de kaart
air-mike schreef:bertje schreef:Bjorn en Hugo,
Bedankt voor de leuke dag! het was weer gezellig. Nou ja, niet altijd in onze bus
Zal wel iets met de bussen te maken gehad hebben, want in onze bus werd ook niet altijd gelachen ( de eerst 5km toch niet) Ma toen zijn we gewoon rustig verder gecruist zonder de kaart
bjorn en ik zullen vaker een toerke uit zetten dan kunnen jullie de kaart allemaal beter lezen en dan kunnen jullie in de bus allemaal blijven lachen namens bjorn en mij wil ik jullie bedanken dat de opkomst groot was dankjewel allemaal op naar de volgende keer hugo
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
yellowbug schreef: bjorn en ik zullen vaker een toerke uit zetten dan kunnen jullie de kaart allemaal beter lezen en dan kunnen jullie in de bus allemaal blijven lachen namens bjorn en mij wil ik jullie bedanken dat de opkomst groot was dankjewel allemaal op naar de volgende keer hugo
Gaat helemaal goedkomen met die toerkes dit gaan we zeker nog een keer doen !
De Opkomst was idd super !
Nu alweer volop bezig met voorbereidingen voor The KCM Camp out Weekende !
Maar 1st binnenkort ff weekendje relaxen in Engeland.
hier nog een paar foto's van afgelopen middag.
Het was erg gezellig! Ondanks onze eigen route haha
Maarja iedereen had wel ergens even zijn eigen weggetje gereden denk ik toch, wij dan wel het grootste gedeelte.
Maaaaar!! Wij waren wel de enigste vrouw die gereden heeft, Nouja de hele route dan
Maarja iedereen had wel ergens even zijn eigen weggetje gereden denk ik toch, wij dan wel het grootste gedeelte.
Maaaaar!! Wij waren wel de enigste vrouw die gereden heeft, Nouja de hele route dan
Heren,
Bedankt voor de mooie route!
In deze bus was het wel gezellie de hele weg
We zijn op een aantal plaatsen geweest die we nog niet eerder gezien hadden! Toppie! Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Team T2.
Bedankt voor de mooie route!
In deze bus was het wel gezellie de hele weg
We zijn op een aantal plaatsen geweest die we nog niet eerder gezien hadden! Toppie! Wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar!
Team T2.
Mooie tocht mannen! Niet echt makkelijk maar dat hoeft ook niet altijd he. Volgende keer weet ik wel dat ik met een BAJA of zoiets kom
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Soortgelijke onderwerpen
» Frans Bauer meet's the KCM President
» De geweldige vrijgezellen avond !!
» De coolste bus foto's
» Foto van het jaar
» Nieuwe aanwinst 65er Spijlbus
» De geweldige vrijgezellen avond !!
» De coolste bus foto's
» Foto van het jaar