MrCola stelt zich voor
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
MrCola stelt zich voor
Hey,
Ik ben Mike, 21jaar jong, en woonachtig in Geleen. Ik rij in een kever rond uit 73 wat verlaagd en in een gif groene kleur. Hij is nog niet helemaal klaar maar het hoeft allemaal niet zo snel dus ik rij er lekker in en doe er zo af en toe nog eens wat aan. Ik zal eens proberen of ik op een dinsdag avond naar Maastricht kan komen, maar eigenlijk heb ik dan altijd training.
Groeten Mike
Ik ben Mike, 21jaar jong, en woonachtig in Geleen. Ik rij in een kever rond uit 73 wat verlaagd en in een gif groene kleur. Hij is nog niet helemaal klaar maar het hoeft allemaal niet zo snel dus ik rij er lekker in en doe er zo af en toe nog eens wat aan. Ik zal eens proberen of ik op een dinsdag avond naar Maastricht kan komen, maar eigenlijk heb ik dan altijd training.
Groeten Mike
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Re: MrCola stelt zich voor
Hey Mike,
Welkom hier op de site, goed dat de KCM regio Geleen word vertegenwoordigd.
Welkom hier op de site, goed dat de KCM regio Geleen word vertegenwoordigd.
Welkom welkom op het KCM Forum Mike !
Een Coole kever heb je hij ziet er goed uit.
Keep on Posting !
Een Coole kever heb je hij ziet er goed uit.
Keep on Posting !
welkom hiero en zeer nette kever heb je daar
misschien kunnen we saampjes een keer na M'tricht....
misschien kunnen we saampjes een keer na M'tricht....
Ivo on Air- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09
Mike in town
Bugride- Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)
Jazeker paul, meteen maar ff gaan kijken op internet of ik het forum kon vinden en ja hoor het is gelukt ,
Ivo, we kunnen zeker een keer samen oprijden naar maastricht, maar ik wil zeker anders wel een keer zo komen kijken naar je kever , heb hem altijd al vet gevonden sinds ik hem de eerste keer zag.
Groeten Mike
Ivo, we kunnen zeker een keer samen oprijden naar maastricht, maar ik wil zeker anders wel een keer zo komen kijken naar je kever , heb hem altijd al vet gevonden sinds ik hem de eerste keer zag.
Groeten Mike
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
MrCola schreef:
Dat mag natuurlijk altijd ma stel je der niet teveel van voor want hij verkeert niet meer in topstaat....ma dat heeft ook weer zn charme natuurlijk
Ivo on Air- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09
Soortgelijke onderwerpen
» Petje stelt zich voor
» Sjuus stelt zich voor
» FunkyF stelt zich voor
» Sharky stelt zich voor
» Ignition stelt zich voor
» Sjuus stelt zich voor
» FunkyF stelt zich voor
» Sharky stelt zich voor
» Ignition stelt zich voor