KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KCM Cruise in 2011

+12
speedsterretje
MrCola
Sonjaatje
blue-68
Sjuus
Bossie'sbeetle
Dave
bertje
yellowbug
the dominator
john t
Bjorn
16 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn ma 11 apr 2011 - 1:10

Hey mensen,

Laten we eens bakkeleien over de kcm cruise-in.. 2011
Een nieuwe lokatie is tot op heden niet echt gevonden..
De vraag is hoelang kunnen we nog blijven staan op de geusselt ivm werkzaamheden A2 ondertunneling ?
Mijn mening : persoonlijk zelf vind ik de geusselt ook niet meer echt uitnodigend /gezellig uit zien zonder alle bomen leegstaande flatten etc.
afgelopen jaar kwamen er ook niet meer echt nieuwe cruise in bezoekers met een aircooled Volkswagen langs.
Natuurlijk was het wel altijd gezellig onder de mensen die wel bijna iedere dinsdag aanwezig waren !
Maar we merkten toch al een beetje dat het niet zo was als voorheen.


We zitten nu wel al heerlijk 3 weken achter elkaar op zondag aan de sluis in Klein Ternaaien te Chillen.
Wordt dit de nieuwe plek van 2011 ? Ook hier is iedereen van harte welkom overigens !

Er is even gesproken om bij de Volkswagen garage aan de via regia te gaan staan.
Maar dan op een vrijdag avond.. omdat bezoekers dan langer zouden blijven..

(van de andere kant doordeweeks iets houden breekt ook voor sommigen ook even de week)

Mij lijkt het ook best leuk om bij het kasteeltje te staan achter de Geusselt bij de vijvers.
onder het motto Bugs @ the castle..

Kortom we zijn een beetje zoekende naar een nieuwe cruise -in lokatie !
Weet jij een mooie gezellige plek of grote parkeerplaats ?
Iets wat mensen aantrekt om een keertje een kijkje te komen nemen.
Maar ook dat ze regelmatig terug blijven komen de weken erna etc ?
Of zeg je gewoon weer bij elkaar komen op geusselt op de dinsdag ???

Mijn ideeen :

Mischien eens op een onbemand tankstation houden zoals bijv Esso noorderbrug ? of de Swingo in gronsveld.. ??
levert opzich wel leuke plaatjes en foto's op.
We moeten alleen zorgen dat we dan de pompen niet blokeren voor mensen die er willen tanken..

Of een overspring systeem ervan maken..
Daarmee bedoel ik op voorafgesproken geplande datums steeds op een andere plek in of rond Maastricht of net over de grens zoals Belgie denk hierbij aan plekken zoals: GB in Bilzen of carpool in Diepenbeek ? (Let wel veel Belgische aircooleds rijden op O kenteken en zitten weer met de rijbeperkingen ervan zoals na zonsondergang niet meer rijden etc )

Kortom laat ja ideeen horen...











Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  john t ma 11 apr 2011 - 1:57

Hoi bjorn en de rest van de kcm je mag elke dag pakken maar niet de donderdag zoals je weet ben ik vanaf 5 mei weer elke donderdag bij de cruisse innbij burger king te kerkrade.
Hebben jullie niet ergens een plek waar het ook zoals bij burger king in kerkrade waar nog genoeg andere mensen kunnen komen kijken naar de auto,s.
Ik weet het niet ik mag zelf niet in maastricht komen van de politie Evil or Very Mad dus ben er niet zo bekend.










john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Woonplaats : brunssum

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  the dominator ma 11 apr 2011 - 9:24

jow Bjorn,

het kerkplein (onder) biej os in wolder is ook wel een leuk plekje (en kortbij hoes hahaha)
en voor de altijd hongerigen ligt er ook een frituur op het plein........ (zitten net nieuwe uitbaters in dus weet effe niet hun sluitingsdag)

voor de liefhebbers van leuke plaatjes is het ook leuk om de louwberg op te rijden en dan bij de watertoren te posen.......

the dominator

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wolder County

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  yellowbug ma 11 apr 2011 - 10:55

hey bjorn het kasteeltje bij de vijver lijkt mij een hele goede locatie ook om fotokes te maken en een mooi stuk graag om op te zitten alleen stoeltjes meenemen .
yellowbug
yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : cadier en keer

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bertje ma 11 apr 2011 - 11:15

Bij het kasteeltje zie ik ook wel zitten. Is idd een mooie locatie voor shoots.

Aan de andere kant, wat meer richting Belgische grens gaan (zoals bijv VW garage) is misschien wel een goede manier om meer Belgische Cruisers op bezoek te krijgen.

Verder denk ik dat je het niet iedere Dinsdag meer moet doen. Maar eigenlijk 1 keer op de 2 weken, of zelfs maand. En op Vrijdag geeft meer mensen meer ruimte om te komen. Meeste mensen hebben op zaterdag vrij, en mensen met kinderen kunnen langer blijven hangen. Mocht je 1 keer in de maand gaan doen, kan dat ook heel goed op vrijdag lijkt me. Alleen treffen weekenden is dan weer lastig.
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  yellowbug ma 11 apr 2011 - 11:46

volgens mij is de dinsdag goed niet op vrijdag meestal zijn er dan treffens en ander om de week en de week dat wij niet bij het kasteeltje staan mss op bezoek bij een ander cruise in in belgie heb je best kans dat er van deze kant uit ook meer mensen komen.
yellowbug
yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : cadier en keer

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Dave ma 11 apr 2011 - 13:45

Voor mij maakt de dag niets uit, maar ik denk tot Hugo wel
een punt heeft wat betreft treffens op vrijdag.
Wat betreft de locatie denk ik tot ik het kasteeltje als favoriet heb,
en als 2de kerkplein Wolder.
Via regia vindt ik persoonlijk het minst.

Dave
Dave

Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint Geertruid

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn vr 15 apr 2011 - 16:53

Als ik de reactie's tot nu toe zo lees.

Kiezen er al een paar voor het kasteeltje bij de vijvers aan de geusselt..
Persoonlijk denk ik: staan we bij het kasteeltje wel leuk en mooi maar is van de andere kant ook niet echt een plek waar men echt opvalt..
(aan de geusselt stonden we altijd in het zicht en kwamen veel auto's langs..)

@ John de donderdagavond cruise-in kerkrade zullen we zeker eens bezoeken !
jammer genoeg hebben wij niet zo een goede plek als daar.
we hebben wel een burgerking maar die ligt midden in het centrum op de markt.


Maar goed ik vind het erg lastig om een lokatie keuze te maken...
De dag waneer we het houden maakt mij niet zoveel uit.

Ook komende zondag staan we overigens voor de 4de keer weer langs de maas bij de sluis in Klein ternaaien.. (B)
Zoals ik eerder schreef is ook hier iedere vw freak & cruiser welkom !
Leuke hieraan is dat men er ongestoord kan BBQen op de achtergrond een muziekje kan draaien etc..
zonder dat er eigenlijk iemand last van heeft.
Kids kunnen er rondrennen & spelen
En er komt zelfst een ijsman in de middag uren langs..

De vraag is wel alleen of dan nog behoefte om elkaar te treffen op een doordeweekse dag,als we elkaar op een zondag eigenlijk al gezien hebben ?

Mocht nog iemand een idee of mening hebben of een andere goede cruise-in lokatie weten..

Laat je horen..












Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  the dominator vr 15 apr 2011 - 17:31

Bjorn schreef:Als ik de reactie's tot nu toe zo lees.

Kiezen er al een paar voor het kasteeltje bij de vijvers aan de geusselt..
Persoonlijk denk ik: staan we bij het kasteeltje wel leuk en mooi maar is van de andere kant ook niet echt een plek waar men echt opvalt..
(aan de geusselt stonden we altijd in het zicht en kwamen veel auto's langs..)


en ik maar denken dat t voor de gezelligheid was...... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
ist alleen mer "om gezeen te weure" dan durf ik al niet naar die doordeweekse meetings te komen, ben niet zo nne poser.....

the dominator

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wolder County

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bertje vr 15 apr 2011 - 17:44

Ondanks dat de mensen ons nu "gezeen" hebben. Hebben we daardoor niet echt meer bezoekers gehad. Denk niet dat dit argument een bellemering is om bij het kasteeltje te staan.....
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn vr 15 apr 2011 - 18:06

the dominator schreef: en ik maar denken dat t voor de gezelligheid was...... Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
ist alleen mer "om gezeen te weure" dan durf ik al niet naar die doordeweekse meetings te komen, ben niet zo nne poser.....

Natuurlijk is de kcm cruise in veur de gezelligheid en om samen te komen en wat bij te kletsen.
Gezeen weure bedoel ik mee dat het zich een beetje rondspreekt en je van mensen krijgt te horen bij de geusselt staan altijd kevers..
Ik vond het altijd leuk als er wat aircooleds langskwamen die we nog niet kenden of gezien hadden..
Er rijden er overigens genoeg rond in Mestreech..

Ik vind het prima..

Voorstel

Bugs @ the castle # 1 The kick off Dinsdag avond 19 april vanaf +/- 19.30 uur
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  yellowbug vr 15 apr 2011 - 19:45

heren succes dinsdag eerste cruise in zit vanaf zondag een paar dagen in zuid frankrijk om te werken zie jullie zondag groetjes
yellowbug
yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 53
Woonplaats : cadier en keer

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn di 19 apr 2011 - 22:58

De eerste Bugs @ the castle a.ka cruise-in zit erop.
onze eerste indruk positief !
En ik en stefanie vonden het best een mooie en apparte lokatie..

We stonden dan wel niet zoals we gewend waren van de vorige lokatie aan de weg,
waar men toch iets meer bekijks had.

De kids kunnen er wel veilig rond rennen en spelen zonder last te hebben van vrachtwagens die voorheen kwamen indraaien etc.
of auto's die keihard kwamen langs scheuren

Er stonden ook wat andere mensen met snellere auto's.
Maar daar hadden we ook niet echt last van vond ik.
omdat ze wat verder opstonden.

Kortom als we de aircooleds netjes neer zetten op een rijtje voor het kasteeltje zullen er hopenlijk meerdere aircooled bezoekers volgen.
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bossie'sbeetle di 19 apr 2011 - 23:37

Ik ben dan niet zo bekend in het maastrichtse en kon het kasteeltje niet. Maar toevallig moest ik afgelopen week in maastricht zijn en kwam ik langs de kale A2 en zag het kasteeltje liggen. Met het parkeerplaatsje ervoor. Inderdaad leuke lokatie

gr Richard
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus wo 20 apr 2011 - 0:36

Omdat ons geliefd plekje bij de Geusselt op de "schop" gaat wegens het A2 project, zijn we vandaag onze eerste Cruise Inn begonnen op de nieuwe locatie; Het kasteeltje achter de Geusselt. Beetje raar was het wel, omdat we al jaren gewend zijn om op de Geusselt te staan, midden in de spotlights van het langsrazend verkeer.

De nieuwe locatie is een mooi locatie om samen te staan. Voordeel is dat de kids lekker op het grasveldje kunnen rennen, en wij onze aircooleds mooi kunnen positioneren voor het kasteeltje om er fotoshoots te maken, of gewoon om naaste te parkeren.

Hier een paar sfeer foto's van vanavond;

KCM Cruise in 2011  Bugsthecastle1
KCM Cruise in 2011  Bugsthecastle2
KCM Cruise in 2011  Bugsthecastle3
KCM Cruise in 2011  Bugsthecastle4
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn wo 20 apr 2011 - 2:46

Mooie foto's Justin !

Voor alle mensen die meer info en een beetje geschiedenis over het kasteel willen weten ..

Kasteel Geusselt is een 17e eeuws kasteel gelegen in de wijk Amby, gemeente Maastricht.

De eerste bebouwing op de locatie stamt uit de veertiende eeuw. In 1657 werd het kasteel herbouwd door de eigenaar Andreas Pallant van Blitterswijck. Charles van Pallant verkocht een gedeelte van het kasteel aan de Dominicanen van Maastricht, die het weer doorverkochten aan Guillaume Schellart, kanunnik van St .Servaes. In 1678 komt het kasteel weer in bezit van de oorspronkelijke bezitters. In de achttiende eeuw werd het kasteel uitgebreid met twee zijvleugels. Verder zijn oa J. de Valzolie en de familie Van Brienen eigenaar geweest van het kasteel. In 1954 koopt de gemeente Maastricht het kasteel en wordt het gerestaureerd. Huidige gebruikers zijn een makelaar en Monumentenzorg Limburg.



Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus vr 6 mei 2011 - 0:45

Beste Cruise Inn vrienden,

Er zijn nu 3 "bijeenkomsten" geweest op de nieuwe locatie bij het Kasteeltje.
Omdat er verschillende meningen zijn wilde ik nu via het forums eens informeren naar de meningen van jullie persoonlijk.

Ik hoor van de ene dat het een TOP locatie is, terwijl er ook wordt aangegeven dat er ergenissen zijn over de dealers en blowende mensen daar. Maar ook het veelste hard langsrijden van de auto's die iets verder staan.

Laat even iets weten, dan kunnen we met zn allen kijken voor een oplossing; we blijven daar of moeten toch opzoek naar een andere locatie.
Alleen als we allemaal reageren kunnen we de Cruise Inn tot een succes maken !

Thanks!!
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn vr 6 mei 2011 - 1:20

Mijn persoonlijke mening:

Kwa : Lokatie vind ik het kaseel best mooi om te staan en een KCM Cruise in te houden !
Alleen jammer idd van de andere aanwezige blowende / dealende mensen.

Echt ergeren er aan doe ik tot nu toe nog niet.
Zo lang ze mij maar met rust laten en niet komen lastig vallen met hun rotzooi vind ik het goed.

Langs of weg scheurende auto's met piepende banden leveren idd gevaarlijke situatie op zeker met spelende kinderen.

We hebben van de andere kant wel al 2 keer een bezoeker gehad die helemaal uit Heerlen komt met zijn vw busje !
En het gezellig vind en blijft tot het einde en iedereen van ons naar huis gaat.

Mochten we verhuizen naar een andere lokatie, zullenwe deze en andere kcm cruise-in bezoekers even wat moeten laten weten.

Ik zeg als grootste deel van de mensen zich ergerd of gaat storen aan bovenstaande feiten.
Dan pas verhuizen en een andere lokatie proberen.
Maar nogmaals ik ben niet de gene die over nieuwe lokatie beslist hier moeten we samen uitkomen.

Voorstellen kwa nieuwe / andere lokatie's heb ik in eerdere forum post al benoemd.
Kunnen ook richting Gamma gaan zijstraat richting Renault garage.
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bertje vr 6 mei 2011 - 9:12

Ik zeg idd toplocatie, zoals je ook al schreef sjuus. Het is een mooie plek, op zich een rustige plek en ideaal voor kinderen. Maar de mensen die daar nog op die plek staan zie ik liever niet. EN RUIK IK LIEVER NIET, dwz het gras wat ze in de mond hebben. Alleen Dinsdag heb ik al 6 verschillende auto's op en neer zien rijden daar! (kan ook zijn dat ik wat hallucinaties had omdat ik high was)

Daarom denk ik toch verhuizen. Als je de cruise-inn groter wil maken zal dat niet snel gebeuren op een locatie waar veel blowers staan. Mensen komen 1 keer. En er gaan mensen zijn die zich dan bedenken voor een 2de keer te komen. Zelf gaat er ook door mijn hoofd "wat als er nou ook een een autodief bij zit". Ze volgen je een keer, auto staat een keer op de oprit. Kortom, ik zoek het probleem liever niet op. Misschien ver gezocht maar toch....

Wat is er trouwens gebeurt met het verhaal om het 1 keer op de 2 weken te doen? of 1 keer op de maand?



bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus vr 6 mei 2011 - 12:40

Thanks mannen!!

Goed bezig om jullie commentaar te geven over de lokatie.
Hier kunnen we iets mee!!
Nu hopen dat de rest ook nog gaat reageren, dan kunnen aan de hand van de input samen een besluit nemen wat we gaan doen om ervoor te zorgen dat de cruise inn een gezellige "spot" wordt waar de mensen graag heen willen komen, en samen met elkaar een praatje kunnen maken.

Keep on posting!!

kcm
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Dave vr 6 mei 2011 - 20:31

Wat betreft de lokatie, die is top.
Wat betreft de (gebruikers/dealers), vind ik niet echt een probleem
Ik heb het natuurlijk ook liever niet dan wel.
Als nieuwe lokatie zou ik kiezen voor, de weg naar Valkenburg.
Daar heb ik het al eens met sjuus en Björn over gesproken.
Dave
Dave

Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint Geertruid

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty lokatie??????

Bericht  blue-68 ma 9 mei 2011 - 19:32

Ik vind de lokatie die Dave beschrijft best een goed idee (is toch bij die grote boerderij even voorbij de stoplichten bij de Rasberg aan de linkerkant ? als je van Heer richting Berg en Terblijt rijdt.) Vorige week hebben Marian en ik op de huidige lokatie +/_ 20 minuten gestaan en er werd gedeald in de struiken naast het kasteeltje,toen ook nog 2 wagens naast ons kwamen staan en er op een gegeven moment een flinke wietlucht voorbij trok had ik het wel zo`n beetje met die prachtige lokatie gehad(wand van de 5 dagen dat ik moet werken zijn er maar 2 waar ik frisse lucht inadem als jullie begrijpen wat ik bedoel). Zowiezo vindt ik het gevaarlijk voor de kinderen ze hoeven maar achter een bal aan te renen die in de struiken ligt en er ligt daar een hoop van die troep of iets van spuiten wat men zoal gebruikt je zou je dan niet kunnen indenken wat dan gaande is. (voorkomen is beter dan genezen)
blue-68
blue-68

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 24-01-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Rothem

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn ma 9 mei 2011 - 19:48

Voorstel :

Morgen avond toch nog even om 19.30 uur afspreken bij het kasteeltje..
En dan gezamelijk naar de andere bovenstaande parkeerplaats te rijden om te kijken hoe het daar is ?
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Dave ma 9 mei 2011 - 20:19

Is inderdaad bij het advocaten buro boels en Sanders.
Ik kan er morgen helaas niet bij zijn
Dave
Dave

Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint Geertruid

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bossie'sbeetle ma 9 mei 2011 - 20:40

Mike Of Hugo, komt één van jullie morgen ook, met tang ( en dan bedoel ik niet de vrouw Twisted Evil ) hahahahahahaha

Dan kom ik ook ff langs

gr Richard
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum