FF voorstellen
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
FF voorstellen
Hallo allemaal,
Ik ben Tim Severijns, 20 jaar jong en momenteel woonzaam in De Heeg, ouderlijk huis in Wolder.
Van kinds af aan ben ik al gefascineerd van voornamelijk de T1 bus, andere klassiekers daarbuiten gelaten
Grote droom is om met een eigen bus met vrienden door Europa te touren, maar dat is nog toekomstmuziek!
Afgelopen weekend enkele leden leren kennen op camping Mooi Bemelen, tevens mooie foto's kunnen maken. (hier te bewonderen op mijn website)
In het dagelijkse leven ben ik bezig met Computers, uitgaan, amateur-fotografie en van het leven genieten.
Misschien zien we ons een keer op een meeting, vaak te herkennen aan een andere passie van me: het verzamelen van oude Australian jasjes (je weet wel, die ''lelijke'' trainingspakken met die kangoeroe )
Dat was het dan zo een beetje,
Een berichtje is altijd welkom!
Groetjes, Tim
Ik ben Tim Severijns, 20 jaar jong en momenteel woonzaam in De Heeg, ouderlijk huis in Wolder.
Van kinds af aan ben ik al gefascineerd van voornamelijk de T1 bus, andere klassiekers daarbuiten gelaten
Grote droom is om met een eigen bus met vrienden door Europa te touren, maar dat is nog toekomstmuziek!
Afgelopen weekend enkele leden leren kennen op camping Mooi Bemelen, tevens mooie foto's kunnen maken. (hier te bewonderen op mijn website)
In het dagelijkse leven ben ik bezig met Computers, uitgaan, amateur-fotografie en van het leven genieten.
Misschien zien we ons een keer op een meeting, vaak te herkennen aan een andere passie van me: het verzamelen van oude Australian jasjes (je weet wel, die ''lelijke'' trainingspakken met die kangoeroe )
Dat was het dan zo een beetje,
Een berichtje is altijd welkom!
Groetjes, Tim
Re: FF voorstellen
Welkom Tim!!
Leuk om te horen wat je passie is!! En zeker die toekomstmuziek is mooi om te lezen.
Moet zeggen dat we vaker met "our friends" van KCM weekend tripjes maken om daar gezellig met elkaar te genieten.
En als je naar de camp out komt, zul je zeker want mooie aircooleds kunnen fotograferen.
Waaronder ook enkele T1 busje ( zie mn avatar )
Veel plezier op het forum!
Leuk om te horen wat je passie is!! En zeker die toekomstmuziek is mooi om te lezen.
Moet zeggen dat we vaker met "our friends" van KCM weekend tripjes maken om daar gezellig met elkaar te genieten.
En als je naar de camp out komt, zul je zeker want mooie aircooleds kunnen fotograferen.
Veel plezier op het forum!
Sjuus schreef: En als je naar de camp out komt, zul je zeker want mooie aircooleds kunnen fotograferen.
Thnx voor de comment. Had al een camp-out flyer gekregen van de member met het blauwe T2 busje, ik zal zeker komen
Erg mooi busje met mijn favo look! Rood met wit
TimSeverijns schreef:grote droom is om met een eigen bus met vrienden door Europa te touren, maar dat is nog toekomstmuziek!
Hey Tim,
Volgens mij gaat je droom wel uitkomen hoor dit weekende is er al een begin aan gemaakt zoals sjuus al schrijft: we gaan vaker met "our friends" van KCM weekend tripjes maken om daar gezellig met elkaar te genieten !
Mischien zin om mee te gaan richting Neunen ?
Op deze manier leer je nog meer KCMensen kennen.
Zie topic : https://keverclubmaastricht.actieforum.com/t536-7-en-8-mei-2011-beetle-at-the-beach-strandbad-nuenen
Welkom tim, als je een keer wil komen kijken bij mijn project ben je welkom.
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
welkom
Welkom Tim mijn project is gelukkig bijna ten einde (alleen nog de ruiten en een andere motor)
blue-68- Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 24-01-09
Leeftijd : 52
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: