het in rust we trust topic
+7
West Coast Bugs
bugsnbusses
arco bot
bertje
T2René
Bjorn
bruinekever
11 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Re: het in rust we trust topic
Net terug van vakantie in Turkije.
Naast het hotel in Alanya stond deze T1.
Na verbouwing tot en gebruik als "Spielmobil" staat deze alweer een tijdje stil.
Het motortje ligt er nog in.
Laten we maar zeggen dat er een heleboel mensen plezier van hebben gehad, zonde!
Naast het hotel in Alanya stond deze T1.
Na verbouwing tot en gebruik als "Spielmobil" staat deze alweer een tijdje stil.
Het motortje ligt er nog in.
Laten we maar zeggen dat er een heleboel mensen plezier van hebben gehad, zonde!
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
oah, zo rampzalig ziet ie er nog niet uit op de foto. Ik zou zeggen overhalen naar Nederland, en beginnen met die resto.
Als je goed kijkt naar de foto zie je dat het een geen orginele pick-up is geweest. maar een gemaakte
De bus heeft geen laadkleppen en aan de andere kant zitten de deurtjes er nog in maar dan wel ook afgezaagd.
Zonde van die bus maar Spielmobil is nog niet eens zon slechte naam voor de bus ... want hij heeft toch unne Spiel !
De bus heeft geen laadkleppen en aan de andere kant zitten de deurtjes er nog in maar dan wel ook afgezaagd.
Zonde van die bus maar Spielmobil is nog niet eens zon slechte naam voor de bus ... want hij heeft toch unne Spiel !
Bjorn heeft al een dergelijke foto geplaatst, maar wat moet ik hier nu van vinden?
Aan de ene kant hebben ze wel iets cools die hippie bussen, anderzijds vraag je je af of er niet "twee" bussen naar de klote geholpen zijn. Eén schoolbus en één mini-van!
Aan de ene kant hebben ze wel iets cools die hippie bussen, anderzijds vraag je je af of er niet "twee" bussen naar de klote geholpen zijn. Eén schoolbus en één mini-van!
[quote="Bjorn"]
zeg bjorn. die foto is op de plek waar we het laatst over hadden he, waar we nog eens heen willen rijden?
Groeten Arco
zeg bjorn. die foto is op de plek waar we het laatst over hadden he, waar we nog eens heen willen rijden?
Groeten Arco
Hier een filmpje van de beutler spijlbus na de berging op sloperij messerly in kaufdorf. De wagen heeft 5500 zwitserse frank opgebracht op de veiling van 16 september jongstleden.
beutler bus kaufdorf
beutler bus kaufdorf
arco bot schreef:Hier een filmpje van de beutler spijlbus na de berging op sloperij messerly in kaufdorf. De wagen heeft 5500 zwitserse frank opgebracht op de veiling van 16 september jongstleden.
beutler bus kaufdorf
wow! daar is serieus werk aan! ik heb geloof ik al eens een foto gezien van zo een bus , ik weet alleen niet meer op welke site dat was!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
arco bot schreef:zeg bjorn. die foto is op de plek waar we het laatst over hadden he, waar we nog eens heen willen rijden?
Groeten Arco
Klopt die plek staat ook nog eens op het lijstje !
Zoek de verschillen.........
Een 411 in the bush. Net voor de wagen geveild ging worden.
Enige tijd later tijdens de veiling.
Niet verkocht, dus werd hij weer verplaatst.
Enige tijd later tijdens de veiling.
Niet verkocht, dus werd hij weer verplaatst.
Geen luchtkoeler, maar wel rete zeldzaam. Originele golf 1 GTI. Helaas reddeloos verloren. Verkocht voor 800 euro.
Complete fotoreportage van de veiling kun je terug vinden op www.kijkdag.webs.com
arco bot schreef:Complete fotoreportage van de veiling kun je terug vinden op www.kijkdag.webs.com
Foto's van auto sloperijen zijn altijd leuk om te kijken !
volges mij waren de meeste auto's erg ver heen of niet??
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
De meesten waren echt ver heen. Maar er waren ook echte juweeltjes bij zoals een vrij gave DKW uit de vroege jaren 30 en een hillman super minx. Maar de meesten hadden de 22 jaar in een vochtige wei niet al te best overleefd..........
Het gaat om wat er op het midden van het 'plein' staat .... een stukje belgische geschiedenis ....ondertussen al opgehaald en jawel resto begonnen !
wat is dat???
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Herinneren jullie je Chatillon nog? Ik heb inmiddels mee mogen werken aan een boek over die en nog 3 andere autokerkhoven. Het boek behandeld
Kunstenaars tuin met autowrakken uit 1950, Chatillon, Kaufdorf, Bastnas
De schrijver heeft me benaderd om de text te verzorgen en de foto's van en over Chatillon. En dat is geregeld in samenwerking met enkele vrienden. Als er interesse is in het boek, dan stuur ik een mail met de gegevens, ik weet namelijk niet hoe wenselijk het al dan niet is om uitgebreid reklame er voor te maken hier op het forum. Maar aangezien er meerdere mensen van het forum ook daar geweest zijn, wilde ik er wel even melding van maken.
Kunstenaars tuin met autowrakken uit 1950, Chatillon, Kaufdorf, Bastnas
De schrijver heeft me benaderd om de text te verzorgen en de foto's van en over Chatillon. En dat is geregeld in samenwerking met enkele vrienden. Als er interesse is in het boek, dan stuur ik een mail met de gegevens, ik weet namelijk niet hoe wenselijk het al dan niet is om uitgebreid reklame er voor te maken hier op het forum. Maar aangezien er meerdere mensen van het forum ook daar geweest zijn, wilde ik er wel even melding van maken.
Foto 2 en 3 is idd een bekend boslaantje, had maar gezegd, ik had nog een berg foto's in de regen, erg treurig effect. Beetje sluikreclame voor het boek mag wat mij betreft.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» * New * T3 bus foto topic
» Gespot>>>>
» Slam it by kcm new topic..
» waar is dit topic?
» NEW TOPIC: RAAD HET PLAATJE
» Gespot>>>>
» Slam it by kcm new topic..
» waar is dit topic?
» NEW TOPIC: RAAD HET PLAATJE
Pagina 1 van 3