Hugo's 1957 Auto union DKW Munga..
+3
yellowbug
peter
Bjorn
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Hugo's 1957 Auto union DKW Munga..
Op zaterdagavond belde Hugo me op met de vraag of ik de dag erna met hem mee wilde rijden richting de kanten van Groningen.
Om presies te zijn naar Lehe in Duitsland !
Ik werd een beetje overdonderd met de vraag en had eigenlijk al wat anders opstaan voor de zondag.
Maar omdat Hugo ook altijd voor me klaar staat etc,etc hoefde ik niet lang te na te denken en heb ik even met Stefanie overlegt en Hugo later op de avond terug gebeld en gezegt dat ik gezellig mee ging.
.
Hugo had op de regenachtige zaterdag weer iets speciaals gezien op marktplaats namelijk een DKW Munga uit 1957 !
(Ja ja beste mensen marktplaats is gevaarlijk om op te kijken zeker als het regent want er staat altijd wel iets interesants op )
Dus vanmorgen in aller vroegte om 7.00 uur zaten we al op de weg en ging de rit richting Lehe in Duitsland.
Het was een behoorlijk ritje met laag hangende mist etc.. maar goed dat mag de pret niet drukken.
Genoeg tekst hier wat foto's
Om presies te zijn naar Lehe in Duitsland !
Ik werd een beetje overdonderd met de vraag en had eigenlijk al wat anders opstaan voor de zondag.
Maar omdat Hugo ook altijd voor me klaar staat etc,etc hoefde ik niet lang te na te denken en heb ik even met Stefanie overlegt en Hugo later op de avond terug gebeld en gezegt dat ik gezellig mee ging.
.
Hugo had op de regenachtige zaterdag weer iets speciaals gezien op marktplaats namelijk een DKW Munga uit 1957 !
(Ja ja beste mensen marktplaats is gevaarlijk om op te kijken zeker als het regent want er staat altijd wel iets interesants op )
Dus vanmorgen in aller vroegte om 7.00 uur zaten we al op de weg en ging de rit richting Lehe in Duitsland.
Het was een behoorlijk ritje met laag hangende mist etc.. maar goed dat mag de pret niet drukken.
Genoeg tekst hier wat foto's
Laatst aangepast door Bjorn op ma 10 okt 2011 - 12:07; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Hugo's 1957 Auto union DKW Munga..
Grappig autooke!!!
Veel plezier met je project!!! Wat zijn de precieze plannen ermee???
Veel plezier met je project!!! Wat zijn de precieze plannen ermee???
peter- Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 06-03-11
Leeftijd : 42
beetje lassen schuren en groen maken en dan het moterke 3 cilinder 2 tact 44 pk
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
zal mn vader de foto's eens laten zien! hij heeft er jaren geleden in rond getuft in zo een munga!! top karretje!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Uit '57, das wel een hele aparte in nette staat zo te zien.
Nu heb je echt ruimte nodig he hugo?.
Je krijgt inderdaad een mini wolfsburg zo in de garage......
ben benieuwd naar het resultaat, succes ermee
gr Richard
Nu heb je echt ruimte nodig he hugo?.
Je krijgt inderdaad een mini wolfsburg zo in de garage......
ben benieuwd naar het resultaat, succes ermee
gr Richard
Vette ketel
succes ermee Hugo
succes ermee Hugo
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
danke allemaal maar voordat hij weer loopt kost het toch nog wel wat zeet druppels hahaha
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Bossie'sbeetle schreef:Uit '57, das wel een hele aparte in nette staat zo te zien.
Appart is hij zeker en op foto ziet hij er zeker netjes uit !
Maar pas op het zijn Foto's he.. Er is toch nog wel meer als genoeg restauratie en laswerk aan.
Maar tis ook een auto uit 1957.. die al heel veel heeft meegemaakt zeker vroeger tijdens zijn dienst in het leger. dus vrij normaal.
Vanavond zijn Ik & Hugo eens langzaam begonnen met eens een paar bouten los te draaien voor het carrosserie van zijn onderstel te krijgen.
bouten gingen overigens vrij gemakelijk los dankzij WD40
Helaas missen er ook her en der wat motor onderdelen dus 123 lopen zal hij voorlopig nog niet.
Carosserie is nu overigens los van onderstel.
Soortgelijke onderwerpen
» Auto rai 2011
» KCM visits Auto Passion Hognoul, België
» onze auto als trouwauto...??
» Onze trouw en volg auto's !
» WINTERSE PLAATJES
» KCM visits Auto Passion Hognoul, België
» onze auto als trouwauto...??
» Onze trouw en volg auto's !
» WINTERSE PLAATJES
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: