paaskevertreffen foto's pag 3
+9
AndysGoldBeetle
Sjuus
bugsnbusses
bertje
Oldskool Maq
vwspijlbus
Bjorn
air-mike
bruinekever
13 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
paaskevertreffen foto's pag 3
Iemand goesting om mee te gaan!
Laatst aangepast door oranjekever op ma 13 apr 2009 - 18:30; in totaal 2 keer bewerkt
Re: paaskevertreffen foto's pag 3
Er is zoveel te doen op paasmaandag kwa Volkswagen gebied !
Ook zijn er de paasshows bij vw classics,vw veteranen coenen, bij keverclub-Roermond etc etc,
De meeste van deze paasshows heb ik wel eens bezocht dus ook wel een beetje gezien !
En om weer richting de kanten van (Brussel ) op te cruisen Ik weet het nog niet...
Was Mischien van plan om ergens lekker relaxed te kamperen bij een boer of een leuke camping of zo.
Wie heeft er zin om bij goed weer ergens te kamperen dat betreffende paasweekende ?
Ook zijn er de paasshows bij vw classics,vw veteranen coenen, bij keverclub-Roermond etc etc,
De meeste van deze paasshows heb ik wel eens bezocht dus ook wel een beetje gezien !
En om weer richting de kanten van (Brussel ) op te cruisen Ik weet het nog niet...
Was Mischien van plan om ergens lekker relaxed te kamperen bij een boer of een leuke camping of zo.
Wie heeft er zin om bij goed weer ergens te kamperen dat betreffende paasweekende ?
persoonlijk zou ik het paaskever enkel nog doen bij heel mooi weer, vind de locatie helemaal niet mooi en de sfeer niet echt optimaal.
Bjorn schreef:Was Mischien van plan om ergens lekker relaxed te kamperen bij een boer of een leuke camping of zo.
Kom gewoon met ons mee richting ARDECHE
Dit is mischien ook leuk om heen te gaan.
Een gezellig Oster duits treffen van de kubel-club duitsland uiteraard zijn er ook andere aircooleds welkom 1
http://www.kuebel-klub.de/content.php?item=202&page=130
Weibern ligt 160 km van Maastricht dus is nog te doen.
Een gezellig Oster duits treffen van de kubel-club duitsland uiteraard zijn er ook andere aircooleds welkom 1
http://www.kuebel-klub.de/content.php?item=202&page=130
Hmmmmm.... al een camping op het oog?Bjorn schreef:Er is zoveel te doen op paasmaandag kwa Volkswagen gebied !
Wij cruisen naar paaskevertreffen zoals ieder jaar, dus wie zin heeft laat maar iets weten
air-mike schreef:
Ja Ja, en jullie natuurlijk met de dikke Tucson en wij met de aircooleds ..... Camping is natuurlijk altijd leuk.
bjorn schreef:
160KM voor een Kubeltreffen? Daar kubellen wij niet heen.....
Oldskool maq schreef:Wij cruisen naar paaskevertreffen zoals ieder jaar, dus wie zin heeft laat maar iets weten
Denk dat we gewoon met Maarten zijn idee meegaan en meecruisen met jullie. Hoelaat en waar vertrekken jullie?
bertje schreef:air-mike schreef:
Ja Ja, en jullie natuurlijk met de dikke Tucson en wij met de aircooleds ..... Camping is natuurlijk altijd leuk.bjorn schreef:
160KM voor een Kubeltreffen? Daar kubellen wij niet heen.....Oldskool maq schreef:Wij cruisen naar paaskevertreffen zoals ieder jaar, dus wie zin heeft laat maar iets weten
Denk dat we gewoon met Maarten zijn idee meegaan en meecruisen met jullie. Hoelaat en waar vertrekken jullie?
uhhh waar naar toe? ikke wil wel mee denk ik! maakt niet uit waar naar toe!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Tja wie zin heeft mag ook met mij mee, alleen ga ik wel niet met de luchtgekoelde.
Staat nog niet helemaal vast, hangt ook nog beetje van het weer af. Maar normaal zullen we om 11u aan de GB parking in Bilzen vertrekken richting Paaskevertreffen. tis een kleinere meeting van een 250 wagens( bij zonnig weer) schat ik( vorig jaar maar een 100 in de regen), dus daarom niet te vroeg vertrekken. maar wie zin heeft, feel free to join us.
Sjuus schreef:Tja wie zin heeft mag ook met mij mee, alleen ga ik wel niet met de luchtgekoelde.
WAAAT ??? NIET LUCHTGEKOELD?
bertje schreef:Sjuus schreef:Tja wie zin heeft mag ook met mij mee, alleen ga ik wel niet met de luchtgekoelde.
Volgens mij zit hij dan in Jamaica of bedoel je dat niet Justin ?
Ps: Justin zou je willen kijken voor me of ze er miniatuur modellen hebben ? kever / bus/ alles is welkom
en natuurlijk mocht je er aircooleds tegen komen die daar rond rijden of stil staan fotos maken he !
Fijne Vakantie
Bjorn schreef:bertje schreef:Sjuus schreef:Tja wie zin heeft mag ook met mij mee, alleen ga ik wel niet met de luchtgekoelde.
Nope!! Is een beetje moeilijk helemaal luchtgekoeld naar Jamaica te gaan
Volgens mij zit hij dan in Jamaica of bedoel je dat niet Justin ?
Ps: Justin zou je willen kijken voor me of ze er miniatuur modellen hebben ? kever / bus/ alles is welkom
en natuurlijk mocht je er aircooleds tegen komen die daar rond rijden of stil staan fotos maken he !
Fijne Vakantie
Mocht ik iets tegen komen dan zal ik aan je denken Bjorn.
En als er oude VW's rijden zal ik er zeker foto's van maken en posten.
Oldskool Maq schreef:Staat nog niet helemaal vast, hangt ook nog beetje van het weer af. Maar normaal zullen we om 11u aan de GB parking in Bilzen vertrekken richting Paaskevertreffen. tis een kleinere meeting van een 250 wagens( bij zonnig weer) schat ik( vorig jaar maar een 100 in de regen), dus daarom niet te vroeg vertrekken. maar wie zin heeft, feel free to join us.
Ok ben aant denken om toch mee richting paas-kevertreffen te rijden aangezien het niet echt perfect kampeerweer is maar ook over het kamperen ben ik nog niet echt over uit.. Hoe laat vertrekken we maandag ? of rijden we met de Oldskoolers om 11.00 uur mee ?
@ Andyorangebeetle what time do you go easter monday to the paaskever treffen ?
If you wanna join our aircooled convoi let uss know mate
am going to VW Classics open day in the morning, probably stay there for an hour and have a chat. then i will head on down to the show. not sure what time i get there. hopefully my friend will be with me..... so it depends on what time she gets up in the morning!!!
AndysGoldBeetle- Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 08-04-09
Leeftijd : 44
andysorangebeetle schreef:am going to VW Classics open day in the morning, probably stay there for an hour and have a chat. then i will head on down to the show. not sure what time i get there. hopefully my friend will be with me..... so it depends on what time she gets up in
the morning!!!
Ok then its better that we meet each other @ the show paaskever -treffen in Belgium.
Greets from me to Henk & Marco (vw classics )
See you @ paaskever treffen.
what route are you taking to the show? i might join you so far along. if you tell me which roads you will take and what time you will set off i will try and work out where i could meet up with the criuse, instead of going to vw classics.
Hi,
For Andy, In Englisch.
We (Miranda, Iris and I) Are cruising along with the Oldskoolers at 11.00 hours at the GB in Bilzen. It's a nice time too leave for that meeting I think. (It isn't that big, so i don't want to be there at 9.30)
So oldskoolers? 11.00 at the GB in Bilzen?
Bjorn? Is that okay with you also. Maarten tagging along at 11.00. Boobs? anybody else?
For Andy, In Englisch.
We (Miranda, Iris and I) Are cruising along with the Oldskoolers at 11.00 hours at the GB in Bilzen. It's a nice time too leave for that meeting I think. (It isn't that big, so i don't want to be there at 9.30)
So oldskoolers? 11.00 at the GB in Bilzen?
Bjorn? Is that okay with you also. Maarten tagging along at 11.00. Boobs? anybody else?
sounds good, see you there
do you have a post code so i can look it up in google map?
do you have a post code so i can look it up in google map?
Hey Andy,
You need a postcode from the GB in Bilzen?
Here are the coordinats 50°51'43.30"N, 5°30'8.73"E . Copy/paste these in Google earth, and you know how too find the parking lott off the GB.
Tongersesteenweg 73. 3740 Bilzen (in google maps the street is calles tongersestraat?)
Cheers,
Robert
You need a postcode from the GB in Bilzen?
Here are the coordinats 50°51'43.30"N, 5°30'8.73"E . Copy/paste these in Google earth, and you know how too find the parking lott off the GB.
Tongersesteenweg 73. 3740 Bilzen (in google maps the street is calles tongersestraat?)
Cheers,
Robert
bedankt, ive written it down. see you monday
oh it's in english now, So we start at 11 @ the GB parking in Bilzen, from there we drive to the caarpool in Lummen where we pick up Bjorn, maybe a small pisstop in Aarschot and then towards winksele Delle to meet up with the easter bunny ;-)
see you all on monday
see you all on monday
Misschien dat ik ook wel mee ga..... ligt een beetje aan het weer en of er niet wat dichter in de buurt te doen is
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Appeltern 25 jaar keverclub Nederland (Last minute post )
» Keverkes fotos
» Swapmeet Mol fotos
» Fotos KCM Cruise in night # 4
» Fotos kcm cruise in night # 16-6-09
» Keverkes fotos
» Swapmeet Mol fotos
» Fotos KCM Cruise in night # 4
» Fotos kcm cruise in night # 16-6-09
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: