Foto van het jaar
+2
bertje
bruinekever
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Foto van het jaar
Post hieronder de mooiste foto die je het afgelopen jaar gemaakt hebt.
De foto hoeft geen technisch hoogstandje te zijn, vaak is het verhaal achter de foto mooier,
ik ben dus meer geinteresseerd in het verhaal achter de foto.........
Bij deze die van mij,
A man and his Swinn Swingbike
Op het circuit de Spa Francochamps.
We gingen voor de parade rondrit, echter waren we te vroeg, en mochten we een "hot-lap" over het circuit maken.
Ongeveer 25 auto's werden tussen 2 pacecars over het circuit gejaagd. Tussentijds stoppen (zoals bij de parade) was niet geoorloofd. En boobske heeft het gas flink ingetrapt. We hebben toch de stoute schoenen aangetrokken, en gestopt in een bochtje. (voor de kenners Les combes, een snelle doordraaier).
Vanuit de bus komt Robert met z'n swing, en heeft daar in die bocht z'n rondjes gemaakt.......
Voor mij "priceless"
Uiteindelijk werden we dringend verzord door te rijden............
Post hieronder ook jouw foto met een goed verhaal
De foto hoeft geen technisch hoogstandje te zijn, vaak is het verhaal achter de foto mooier,
ik ben dus meer geinteresseerd in het verhaal achter de foto.........
Bij deze die van mij,
A man and his Swinn Swingbike
Op het circuit de Spa Francochamps.
We gingen voor de parade rondrit, echter waren we te vroeg, en mochten we een "hot-lap" over het circuit maken.
Ongeveer 25 auto's werden tussen 2 pacecars over het circuit gejaagd. Tussentijds stoppen (zoals bij de parade) was niet geoorloofd. En boobske heeft het gas flink ingetrapt. We hebben toch de stoute schoenen aangetrokken, en gestopt in een bochtje. (voor de kenners Les combes, een snelle doordraaier).
Vanuit de bus komt Robert met z'n swing, en heeft daar in die bocht z'n rondjes gemaakt.......
Voor mij "priceless"
Uiteindelijk werden we dringend verzord door te rijden............
Post hieronder ook jouw foto met een goed verhaal
Re: Foto van het jaar
Lang niet meer op het forum geweest en dan kom ik deze tegen Toevallig vandaag gepost.....Super geschreven maarten.
Het na 2 jaar weer terug zien van onze trouwbus & chauffeur en tevens getuige van ons huwelijk in vegas op een meeting waarvan wij niet wisten dat er een meeting was op die dag was wel een heel er speciaal moment .
Ook op Spa,hoeft verder geen uitleg zeker...kwam deze foto toevallig ergens tegen
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
Soortgelijke onderwerpen
» Ook waterekoeld, jaar wel apart
» foto\'s en verslag
» De coolste bus foto's
» De geweldige vrijgezellen avond !!
» Frans Bauer meet's the KCM President
» foto\'s en verslag
» De coolste bus foto's
» De geweldige vrijgezellen avond !!