Google Earth Hang out spot.
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Google Earth Hang out spot.
De Hang out spot van vandaag is 50°47'26.44"N, 5°41'25.73"E
Kopieer de coordinaten naar google en je weet waar we "hangen" (vanaf 12uur).
Weet je nog een mooie spot om te hang loossen, post hem dan hier met de coordinaten. Er zijn altijd meer zonnige zondagen, en wij zoeken altijd leuke plekjes.
(tip:coordinaten moeten altijd eindigen op N en E, niet op N en O)
Kopieer de coordinaten naar google en je weet waar we "hangen" (vanaf 12uur).
Weet je nog een mooie spot om te hang loossen, post hem dan hier met de coordinaten. Er zijn altijd meer zonnige zondagen, en wij zoeken altijd leuke plekjes.
(tip:coordinaten moeten altijd eindigen op N en E, niet op N en O)
Re: Google Earth Hang out spot.
Was wel lekker in het zonnetje. Maar van dat niks doen word je altijd zo moe!?
Mooie plek
Had nog gedacht vanmorge zou ik gaan. Maar m'n pa had gevraagd of ik hem wilde helpen en heb hier in huis nog wat klusjes gedaan. En daarbij had ik ook geen idee gehad van hoe ik daar moest komen
Had nog gedacht vanmorge zou ik gaan. Maar m'n pa had gevraagd of ik hem wilde helpen en heb hier in huis nog wat klusjes gedaan. En daarbij had ik ook geen idee gehad van hoe ik daar moest komen
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Was idd een erg chille relaxed zondag vandaag !
Ok mijn nieuwe coordinaten voor as dinsdagavond zijn :50.857757,5.714532
Ook deze weer effe kopieren en plakken in google maps en je weet waar we weer iedere dinsdag avond te vinden zijn in Maastricht !
Ok mijn nieuwe coordinaten voor as dinsdagavond zijn :50.857757,5.714532
Ook deze weer effe kopieren en plakken in google maps en je weet waar we weer iedere dinsdag avond te vinden zijn in Maastricht !
nice rustig en romantisch plekkie daar bij het water...........hebben we weer wat gemist.
Hey, Jullie moeten wel met nieuwe plekjes komen hé. Niet de oude gebruiken, we zoeken nieuwe.
Even weer wat leven in dit verstofte topic blazen..
De nieuwe hang out spot voor volgend weekend : 50.846164, 5.783041 (kopieer deze nummertjes en plak ze in google maps )
De nieuwe hang out spot voor volgend weekend : 50.846164, 5.783041 (kopieer deze nummertjes en plak ze in google maps )
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: