KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

5 plaatsers

Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Bossie'sbeetle do 16 jun 2011 - 1:31

!#@&!*@(#$&*(!&*($& Budel gaat ook niet lukken . De kabel bedoening in de kever is spaghetti en niet goed aangesloten door de vorige eigenaar ( en wat aangesloten is is rood ( blijkbaar had de vorige eigenaar alleen die kleur )

Dynamo hoogstwaarschijnlijk toch echt kaduuk en de andere carb heeft toch wel speling op de as. Dus al met al liep hij beter, maar had nog steeds geen power in bv de 2 . KAn van alles zijn.

We zijn even verder van huis, maar wel korter bij de oplossing maar baal g!dv@r wel een partijtje dat ik budel ook niet gehaald heb. Maar Glas is nog steeds half vol. de kever ziet er netjes uit en heeft nog wat uitdagingen zullen we zeggen.

Komt goed, maar heeft gewoon even wat tijd nodig om deze houwtje touwtje electra goed te krijgen en dan ook nog eens de motor. maar ja had eigenlijk graag camp out en budel dit jaar met de eigen kever meegemaakt.

ALLES KOMT GOED, maar moest ff kotsen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  the dominator do 16 jun 2011 - 7:30

uhhhmm tis toch pas donderdag............
zo moeilijk is de electra vd kever niet hoor, tis nu niet bepaald rocket science!
ook al heeft ie alle kleuren rood, met een fatsoenlijk schema, beetje doormeten en testen ben je er zo!

my 2 cts: ik persoonlijk zorg eerst dat alles het doet voordat ik de rest ga afbouwen,
als je nu nog een paar nieuwe kabelkes moet trekken moet je nu eerst halve interieur eruit rossen!


the dominator

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wolder County

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  bruinekever do 16 jun 2011 - 9:41

zijn allebei de dynamo's kaduuk?????

Je kan nog op de heenweg met mij meerijden.............
bruinekever
bruinekever

Aantal berichten : 588
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 45

http://www.oranjevwkever.blogspot.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Bossie'sbeetle do 16 jun 2011 - 14:24

Heej maarten aan de andere dynamo zijn we niet toegekomen door de kabelspagetti. en vervoer hebben we al. Ik ga met een vriend van me . we gaan met de VW ( welliswaar wel een waterkoker ) hahahaha

Dominator. Mee eens . alleen uit elkaar is ie al geweest en zit al weer in elkaar . Op de planning stond eigenlijk alleen de motor afstellen en het dynamo lampje aansluiten en de dynamo eens door te meten. Ik vind spagetti lekker, maar bedrading van auto's daar heb ik echt nog te weinig kaas van gegeten. Ik leer het wel, ben daarom ook extreem blij met de hulp die ik krijg waardoor ik weer wat dingen kan meekijken en zo kan opsteken.





Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty kunnen mensen nu echt niet met hun takken van ander mans spullen blijven

Bericht  Bossie'sbeetle di 26 jul 2011 - 0:02

Vannacht hebben ze zin mijn mazda gezeten ( waarschijnlijk met frequentiezoeker) aangezien ik 300 % zeker weet dat ik gisteravond om 22:00 uur de auto heb afgesloten ( afgelopen week stond hij ook al een keer open )

Vanochtend hele auto overhoop, navigatie weg, alle oplaadkabels van diverse apparatuur, accu boormachine weg. Ook mijn zonnebril op sterkte

Ik heb de neiging om de komende dagan snachts hier in de wijk te gaan posten en iemand de lichtjes uit te doen.... Sorry moet ff ergernis kwijt. Is gelukkig maar materiaal, maar aangezien er geen braakschade is .. zegt verzekering helaas pindakaas.

Echt dat soort lui moeten ze opknopen aan de hoogste boom
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Sjuus di 26 jul 2011 - 0:10

Bossie'sbeetle schreef:Vannacht hebben ze zin mijn mazda gezeten ( waarschijnlijk met frequentiezoeker) aangezien ik 300 % zeker weet dat ik gisteravond om 22:00 uur de auto heb afgesloten ( afgelopen week stond hij ook al een keer open )

Vanochtend hele auto overhoop, navigatie weg, alle oplaadkabels van diverse apparatuur, accu boormachine weg. Ook mijn zonnebril op sterkte

Ik heb de neiging om de komende dagan snachts hier in de wijk te gaan posten en iemand de lichtjes uit te doen.... Sorry moet ff ergernis kwijt. Is gelukkig maar materiaal, maar aangezien er geen braakschade is .. zegt verzekering helaas pindakaas.

Echt dat soort lui moeten ze opknopen aan de hoogste boom

Heey Richard,

Pff klote om te horen. Kan me je reactie heel goed voorstellen Twisted Evil

Volgens de verzekering moeten er inderdaad sporen van braak zijn.
Maar als het goed is heb je aangifte gedaan bij het politiebureau?!
Waarschijnlijk staat daar in vermeld dat er met een frequentie is ingebroken, en dan zou de verzekering op basis van je inboedel verzekering een bedrag moeten betalen. Echter zijn niet alle verzekeraars het hiermee eens.
Ze zouden ( afhankelijk van je schade verleden ) een coulance uitbetaling kunnen doen.

Succes!!
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Bossie'sbeetle di 26 jul 2011 - 0:12

Ja ik heb vandaag de tussenpersoon al gesproken en die geven aan dat indien er geen braakschade is er geen uitkering zal plaats vinden . Frequentie zoekers zijn veelal bekend, maar nog niet erkend als schade veroorzaker en komt hiermee tot uitkering.

Het is maar materiaal en was alllemaal al paar jaartjes oud, maar als je nieuw moet gaan kopen ben je toch weer klote. Vandaag de dievnklauwen in de deur vervangen omdat die sleutel ook in de auto lag en die hebben ze ook meegenomen. dan mis je de accuboormachine , was dan wel een ray ban zonnebril, maar was op sterkte, dus daar kan niemand iets mee. Voor mij was die goed, kost me nu weer een aardige cent en maar hopen dat ik hem voor vrijdag nu kan krijgen .

Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  MrCola di 26 jul 2011 - 0:21

hey richhard, g**ver**mm* das erg zuur. volgende keer ff een raampje intikken dan maar:( als je nog hulp nodig hebt met de sloten laat maar ff wat weten. succes ermee
MrCola
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geleen

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Bossie'sbeetle di 26 jul 2011 - 0:33

sloten zijn van die bijzet insteekslotem , die zijn al vervangen.

aan dat intikken heb ik gedacht, maar dan heb ik nog meer gezeik en weet ik niet of alles op tijd klaar is
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

!*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar ) Empty Re: !*^$#%@*)*&%#$[$%@^!$}%#^:&!*(!( enzo !!!!!!!!!!! ( niet vertaalbaar )

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum