KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

+5
bertje
john t
Bjorn
MrCola
Sjuus
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bugsnbusses zo 7 aug 2011 - 23:04

ben vanmiddag ook even wezen kijken op het regio treffen in landgraaf viel idd heel erg tegen moet ik zeggen, heb ook met verschillende mensen gesproken maar helaas was bij iedereen eigenlijk het verhaal een beetje hetzelfde, jammer eigenlijk dat dit treffen zo drijgt dood te bloeden, de enige handelaren die ik gezien heb waren lei lony en jeffrey (bus ok) en iemand met modelletjes, maar ook deze mensen vonden het op zijn zachtst gezegd minder! over omzet hebben ze al helemaal niet gesproken jammer toch!!! ik wil hier niemand zwartmaken of afkraken maar ik denk dat regio limburg langzaamaan aan het sterven is. waarom weet ik niet maar zou het persoonlijk jammer vinden als we straks niks meer hebben in limboland!!

maar ook dit is natuurlijk de manier waarop ik er persoonlijk tegenaan kijk!
dus als iemand zich aangesproken of zelfs beledigd zou voelen mijn excuses alvast
maar zoals gezegd zo denk ik erover.
bugsnbusses
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Mestreech (blouwdörep)

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bertje zo 7 aug 2011 - 23:16

Toch erg om te lezen, bovenstaande reacties. Maar helaas, het is wel het gevoel wat bij veel mensen heerst. En ook bij veel handelaren BTW.

Regioteam doe er wat mee zou ik zeggen!

p.s. @ John, even ter info. Ze hebben wel de auto's beoordeeld. Dat heb ik zelf gezien. Zonder het echt lullig te bedoelen. Ik denk gewoon dat ze te snel klaar waren voor jou om het te zien, aangezien er 40? auto's stonden op het terrein zelf. Das dan snel gebeurd hé Wink
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bertje zo 7 aug 2011 - 23:28

Hey John,

Als je ooit een nieuw regioteam wil starten... kom ook eens vragen bij de KCM-ers. Er zullen altijd wel mensen oren naar hebben Wink
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Sjuus ma 8 aug 2011 - 1:29

bertje schreef:Hey John,

Als je ooit een nieuw regioteam wil starten... kom ook eens vragen bij de KCM-ers. Er zullen altijd wel mensen oren naar hebben Wink

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 4233140788
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  john t ma 8 aug 2011 - 1:55

bertje schreef:Hey John,

Als je ooit een nieuw regioteam wil starten... kom ook eens vragen bij de KCM-ers. Er zullen altijd wel mensen oren naar hebben Wink

Ik zou zeggen gooi het in de groep bij de kever club kijken wat ze ermee doen hoe zeggen ze altijd +1 Wink
john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Woonplaats : brunssum

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Sonjaatje ma 8 aug 2011 - 13:14

bugsnbusses schreef:waarom weet ik niet maar zou het persoonlijk jammer vinden als we straks niks meer hebben in limboland!!


Gelukkis is er wel nu de KCM camp out!!!


zo te horen hebben we niet heel veel gemist aangezien we geen tijd hadden om te komen
Sonjaatje
Sonjaatje

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 29-03-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : geleen

http://www.designyourcake.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Sjuus do 11 aug 2011 - 13:11

Toch nog een "verdwaalde" foto gevonden op internet:

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Keverweekendlangraaf
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Bjorn do 11 aug 2011 - 13:19

Hey Justin & Edward best een coole en leuke sfeer foto !

Jammer om in algemeen topic te lezen dat regio treffen Landgraaf minder was geweest.. kwa organisatie en bezoekers.


Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  john t do 11 aug 2011 - 13:22

Bjorn schreef:Hey Justin & Edward best een coole en leuke sfeer foto !

Jammer om in algemeen topic te lezen dat regio treffen Landgraaf minder was geweest.. kwa organisatie en bezoekers.



Het gezicht van justin zegt al genoeg over dit treffen .Oja er hangt ook ergens een filmpje van dit o zo drukke evenement waar zo veel over gezegt wordt kijk maar op de keversite
john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Woonplaats : brunssum

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bertje do 11 aug 2011 - 18:33

Pfoeh wat een reacties in dat topic......

zouden die mannen zich nu echt eens op het scratch krabben? kan toch bijna niet anders wel?
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  peter do 11 aug 2011 - 22:45

Idd een hele hoop slechte berichten over deze meeting!

Zo te lezen komen er aardig wat mensen naar de Camp Out volgend jaar....
peter
peter

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 06-03-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : tilburg

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bertje do 11 aug 2011 - 22:51

peter schreef:Idd een hele hoop slechte berichten over deze meeting!

Zo te lezen komen er aardig wat mensen naar de Camp Out volgend jaar....

Thanx voor de sluikreclame peter Smile
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  peter do 11 aug 2011 - 23:29

Hahaha.... Vertel alleen maar waar een eigen ervaring!

Wij zijn in elk geval van de partij volgend jaar!!

En tsjah... reclame.. zodra de nieuwe flyer uit is dan hang ik hem hier in Tilburg wel op bij De Boxer!
peter
peter

Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 06-03-11
Leeftijd : 42
Woonplaats : tilburg

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  john t vr 12 aug 2011 - 1:04

Jongens ik kan maar een deel zeggen als jullie volegend jaar weer naar landgraaf willen gaan dan laat jullie ook eens horen op de keversite ik doe dit niet alleen voor mijn eigen best wil maar voor heel kever rijdend nederland en ver daar buiten hoor dus doe je zegje op de kever site en laat horen wat je van het huidige regio team vindt.
En ik ben ook berijd om als het zover komt een nieuw team op te starten .Ik heb nu ook weer van mij laten horen want nu gaan zich ook nog andre regio leiders erzich mee bemoeien .

grt john
john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Woonplaats : brunssum

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  bertje vr 12 aug 2011 - 9:30

Hey John,

De mensen die er zijn geweest hebben zich ook uitgesproken op keversite. Sjuus heeft zijn zegje gedaan. Ik heb ook een verhaaltje geschreven. Verder is van KCM ook niemand daar geweest (buiten ronald). Dus meer reactie kunnen we niet geven toch?

Maar het verhaal is toch ook duidelijk ondertussen. Kijk eens wat een mensen reageren daar. Het regio team kan niks anders doen dan zich hier wat van aantrekken toch? Het is al jaren onrustig binnen het team. Misschien idd langzaam tijd voor wat vernieuwing. Het zal toch anders moeten dan de laatste jaren. Dat is nu wel duidelijk in het keversite topic.

Ik denk dat het nu ook in handen van KCN is, en dat zij zich verder moeten beraden wat te doen. Er is genoeg geschreven. Heb je hun al eens gecontacteerd? En aangegeven dat je eigenlijk nog altijd betrokken wil zijn bij regio-limburg? (Zo niet evt. de regio wil doen?)

Ik zou het mooi vinden als de regio eens wat nader naar elkaar wordt gebracht. Maak bijv. eens een mailinglist van KCN leden in de regio Limburg. Stuur iedereen persoonlijk een mailtje als er wat te doen is. Een kleine reminder werkt altijd. Niet veel werk, maar dit kan o zo effectief zijn om meer mensen te trekken naar onze Limburgse evenementen. Laat mensen zich welkom voelen die naar de treffens komen. Loop even bij ze langs. Geef handelaren een mailtje of telefoontje met een uitnodiging (deze hebben wij nooit gehad overigens).

Kortom een frisse wind in het team zal ook op nieuwe ideeën komen. Even goed brainstormen met zijn allen. En dan moet regio Limburg toch weer uit dat negatieve daglicht gehaald kunnen worden. In ieder team is wel wat aan de hand natuurlijk, maar samen moet je er zeker kunnen komen.

Succes John. En denk ook even aan je vrouwtje in de tussentijd Wink lol!

bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Sjuus vr 12 aug 2011 - 13:24

bertje schreef:Hey John,

De mensen die er zijn geweest hebben zich ook uitgesproken op keversite. Sjuus heeft zijn zegje gedaan. Ik heb ook een verhaaltje geschreven. Verder is van KCM ook niemand daar geweest (buiten ronald). Dus meer reactie kunnen we niet geven toch?

Maar het verhaal is toch ook duidelijk ondertussen. Kijk eens wat een mensen reageren daar. Het regio team kan niks anders doen dan zich hier wat van aantrekken toch? Het is al jaren onrustig binnen het team. Misschien idd langzaam tijd voor wat vernieuwing. Het zal toch anders moeten dan de laatste jaren. Dat is nu wel duidelijk in het keversite topic.

Ik denk dat het nu ook in handen van KCN is, en dat zij zich verder moeten beraden wat te doen. Er is genoeg geschreven. Heb je hun al eens gecontacteerd? En aangegeven dat je eigenlijk nog altijd betrokken wil zijn bij regio-limburg? (Zo niet evt. de regio wil doen?)

Ik zou het mooi vinden als de regio eens wat nader naar elkaar wordt gebracht. Maak bijv. eens een mailinglist van KCN leden in de regio Limburg. Stuur iedereen persoonlijk een mailtje als er wat te doen is. Een kleine reminder werkt altijd. Niet veel werk, maar dit kan o zo effectief zijn om meer mensen te trekken naar onze Limburgse evenementen. Laat mensen zich welkom voelen die naar de treffens komen. Loop even bij ze langs. Geef handelaren een mailtje of telefoontje met een uitnodiging (deze hebben wij nooit gehad overigens).

Kortom een frisse wind in het team zal ook op nieuwe ideeën komen. Even goed brainstormen met zijn allen. En dan moet regio Limburg toch weer uit dat negatieve daglicht gehaald kunnen worden. In ieder team is wel wat aan de hand natuurlijk, maar samen moet je er zeker kunnen komen.

Succes John. En denk ook even aan je vrouwtje in de tussentijd Wink lol!


Sodeju das mooi gesproken/geschreven.
Je brengt precies in kaart wat de meeste mensen denken; 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 4233140788

En ik sluit me er volledig bij aan.
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf - Pagina 2 Empty Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum