Blastaway oet mestreech
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Blastaway oet mestreech
Beste allemaal,
Graag stel ik me even voor. Mijn naam is Sven en kom uit Maastricht. woon daar met mijn vrouw en 2 kids. Bij ons is maar een passie voor 1 merk auto en dat is Volkswagen. Mijn vrouw is vooral erg gesteld op haar Passat en ik op de kever, die nu helaas stil staat met een defecte motor. Ik zoek hulp met inbouwen (en heb er graag wat voor over). Wil er graag nog wat aan en mee doen. We willen hem als Daily naast de Passat gaan gebruiken. We moetn 2x per week de kids naar school brengen en dan zou dat prima met de kever kunnen.
Nou ja, genoeg gepraat, hieronder de foto's. Hopelijk weer eens tot snel.
Sven
Graag stel ik me even voor. Mijn naam is Sven en kom uit Maastricht. woon daar met mijn vrouw en 2 kids. Bij ons is maar een passie voor 1 merk auto en dat is Volkswagen. Mijn vrouw is vooral erg gesteld op haar Passat en ik op de kever, die nu helaas stil staat met een defecte motor. Ik zoek hulp met inbouwen (en heb er graag wat voor over). Wil er graag nog wat aan en mee doen. We willen hem als Daily naast de Passat gaan gebruiken. We moetn 2x per week de kids naar school brengen en dan zou dat prima met de kever kunnen.
Nou ja, genoeg gepraat, hieronder de foto's. Hopelijk weer eens tot snel.
Sven
blastaway- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 30-05-09
Leeftijd : 47
Re: Blastaway oet mestreech
Hey gave kever en un hele dikke passat
Met je motor zal t wel goed komen genoeg kennis hier denk ik zo
Met je motor zal t wel goed komen genoeg kennis hier denk ik zo
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
hey sven welkom op het forum! had jij niet eerst die babyblauwe 1200!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Heej Sven
Leuk een bekende hier tegen te komen.
Ik heb jou op het vw forum leren kennen met die rode golf 3 variant die heb je me toen uitgelezen. Inmiddels heb ik ook een kevertje gekocht om toch weer vw aangesloten te blijven
wellicht to ziens in de geusselt
gr Richard
Leuk een bekende hier tegen te komen.
Ik heb jou op het vw forum leren kennen met die rode golf 3 variant die heb je me toen uitgelezen. Inmiddels heb ik ook een kevertje gekocht om toch weer vw aangesloten te blijven
wellicht to ziens in de geusselt
gr Richard
blastaway schreef: de kever, die nu helaas stil staat met een defecte motor.
Hoi Sven,
Loopt het kevertje ondertussen ?
Groeten Justin
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: