Nieuwe aanwinst 65er Spijlbus
+10
Sonjaatje
LaSofia
yellowbug
Bjorn
MrCola
bruinekever
sproetje
air-mike
vwspijlbus
Sjuus
14 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Nieuwe aanwinst 65er Spijlbus
Na lang wikken en wegen had ik al een tijdje geleden besloten om een wens in vervulling te laten gaan.
Echter waren er een paar obstakels;
Ik had mijn eigen T2a busje helemaal met pap opgeknapt ( en een beetje hulp van andere; thanks robert en bjorn ).
En dat wilde ik eigenlijk toch niet zo maar verkopen. Maar toen pap aangaf dat hij ook een T2 busje wilde, was het een een tweetje zoals ze het in het voetbal zeggen . Anders had ik heb denkelijk niet weggedaan.
Na een paar busje bezocht te hebben, ben ik ongeveer een dikke maandje geleden dit busje tegen gekomen.
Maar zoals eigenlijk alle busjes was ook deze veeeeelste duur.
Toch maar eens gaan kijken met een ultiem bod in mijn achter hoofd. Echter daar aangekomen, en grondig hebben bekeken met Robert en Bjorn wilde we er ook maar eens in rijden.
Niks daar!!!! Balen!! Maarja proberen aan te trekken, geduwd en zelfs hulp extern moeten inroepen met accu packs maar nog steeds niks.
Dus ging het over. En ook over de prijs kwamen we niet uit.
Totdat vorige week toen ik een mailtje kreeg van de eigenaar van het busje. Het busje liep en was gemaakt, de accu was kapot.
Hij vertelde me dat als mijn bod nog stond ik hem mocht komen ophalen.
Ik gelijk Robert gebeld en een afspraak gemaakt met de eigenaar dat als hij goed liep en niks anders meer mee mis was, ik het busje wilde kopen.
Gisteren was het zover, gaan kijken en opnieuw rijden. Hmmmm heerlijk geluidje!
Liep goed en weining tot niks mis mee, op de bekende probleempjes na die we in het eerste bezoek al hadden opgemerkt.
Dus deal afgerond en toen .................
Hoe krijg ik nu dat busje bij mij in de garage ?!?
Met heeel veel dank aan Hugo, die mij had aangeboden als het zo ver was ik altijd op hem een beroep kon doen.
Dus niet geaarzelt en gelijk Hugo gebeld.
En vandaag het busje gaan ophalen.
Alles is perfect gegaan!! En nu nog wat dingetjes afwerken en dan heerlijk erin gaan toeren.
Ik probeer jullie op de hoogte te houden van de werkzaamheden.
Robert, Hugo en Bjorn dank voor jullie hulp!! Zonder jullie stond dit busje nu niet in MIJN garage
Echter waren er een paar obstakels;
Ik had mijn eigen T2a busje helemaal met pap opgeknapt ( en een beetje hulp van andere; thanks robert en bjorn ).
En dat wilde ik eigenlijk toch niet zo maar verkopen. Maar toen pap aangaf dat hij ook een T2 busje wilde, was het een een tweetje zoals ze het in het voetbal zeggen . Anders had ik heb denkelijk niet weggedaan.
Na een paar busje bezocht te hebben, ben ik ongeveer een dikke maandje geleden dit busje tegen gekomen.
Maar zoals eigenlijk alle busjes was ook deze veeeeelste duur.
Toch maar eens gaan kijken met een ultiem bod in mijn achter hoofd. Echter daar aangekomen, en grondig hebben bekeken met Robert en Bjorn wilde we er ook maar eens in rijden.
Niks daar!!!! Balen!! Maarja proberen aan te trekken, geduwd en zelfs hulp extern moeten inroepen met accu packs maar nog steeds niks.
Dus ging het over. En ook over de prijs kwamen we niet uit.
Totdat vorige week toen ik een mailtje kreeg van de eigenaar van het busje. Het busje liep en was gemaakt, de accu was kapot.
Hij vertelde me dat als mijn bod nog stond ik hem mocht komen ophalen.
Ik gelijk Robert gebeld en een afspraak gemaakt met de eigenaar dat als hij goed liep en niks anders meer mee mis was, ik het busje wilde kopen.
Gisteren was het zover, gaan kijken en opnieuw rijden. Hmmmm heerlijk geluidje!
Liep goed en weining tot niks mis mee, op de bekende probleempjes na die we in het eerste bezoek al hadden opgemerkt.
Dus deal afgerond en toen .................
Hoe krijg ik nu dat busje bij mij in de garage ?!?
Met heeel veel dank aan Hugo, die mij had aangeboden als het zo ver was ik altijd op hem een beroep kon doen.
Dus niet geaarzelt en gelijk Hugo gebeld.
En vandaag het busje gaan ophalen.
Alles is perfect gegaan!! En nu nog wat dingetjes afwerken en dan heerlijk erin gaan toeren.
Ik probeer jullie op de hoogte te houden van de werkzaamheden.
Robert, Hugo en Bjorn dank voor jullie hulp!! Zonder jullie stond dit busje nu niet in MIJN garage
Laatst aangepast door Sjuus op do 13 mei 2010 - 21:11; in totaal 2 keer bewerkt
Re: Nieuwe aanwinst 65er Spijlbus
Thanks!!
Ik zal me er eens in gaan verdiepen, maar zal er zeker op te vinden zijn.
Ik zal me er eens in gaan verdiepen, maar zal er zeker op te vinden zijn.
Bus ziet er netjes uit op de foto's.
Is ie compleet qua interieur enz?
Je hebt 'm in iedergeval op tijd aangekocht voor de nieuwe Winter Trail.
Is ie compleet qua interieur enz?
Je hebt 'm in iedergeval op tijd aangekocht voor de nieuwe Winter Trail.
shiek man, Ziet er echt goe uit en met 6 pop outs, bumperoverriders, 11 window. Compleet mijn style. Nu alleen de Safari's nog......
Dammn ik ben jaloers Vette bus man!! Veel plezier ermee, maja dat zal wel lukken
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Sjieke T1 Bus Justin !
Heb hem ook al in real life gezien..
Hopenlijk heb je hem snel op nederlands kenteken en dan kun je cruisen !
Heb hem ook al in real life gezien..
Hopenlijk heb je hem snel op nederlands kenteken en dan kun je cruisen !
mooie bus hoop dat je ersnel mee op de weg kunt voor de volgende treffens veel plezier ermee hugo
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Ja, heel erg mooie en frisse bus.
Daar zal je volgende meetings vast en zeker mee kunnen pronken!
Good choice!
Daar zal je volgende meetings vast en zeker mee kunnen pronken!
Good choice!
sproetje schreef:hey sjieeeeeeeeeeeeeeeeke bus , join the busclub
vele groetjes xx
Ah, wordt het dan niet tijd om er Bcm van te maken? Busclub Maastricht
MrCola schreef:Dammn ik ben jaloers Vette bus man!! Veel plezier ermee, maja dat zal wel lukken
2 mense 1 gedachte
Dit was precies wat ik dacht
OEIII nu ben ik jaloers... grote garage kleine kever dalek..
En dan heeft Justin zooooo'n mooi busje gekocht (neem je een bakje mee in de bus? voor als mensen.. eeuhm zoals ik staan te kwijle bij je busje )
Volgens mij zijn de verwachtingen hoog van het busje.
Ik ben al helemaal aan het blozen.
Bedankt voor de reactie's allemaal!!
Ik hoop hem snel op de weg te hebben, zodat iedereen hem kan bewonderen.
Zooooooo na eentje niks gedaan eraan te hebben, staat hij nu tijdelijk bij Robert. En Robert zn bus bij mij
Gisteren hebben we het blok eruit gehaald en kapotte of versleten onderdelen vervangen.
En blokje weer erin gehangen. Tevens de safari ramen aan de zijkanten gangbaar gemaakt.
En de remmen nagelopen.
Nu nog het laswerk en wat ontbrekende onderdelen monteren en dan eindelijk naar de RDW.
Ik hou jullie op de hoogte van de werkzaamheden.
Onderstaand wat foto's.
PS Robert je busje rijdt heerlijk, alleen die sidebar komt wel erg vaak aan de grond? Of mag ik niet met 50km per uur over een drempel
Gisteren hebben we het blok eruit gehaald en kapotte of versleten onderdelen vervangen.
En blokje weer erin gehangen. Tevens de safari ramen aan de zijkanten gangbaar gemaakt.
En de remmen nagelopen.
Nu nog het laswerk en wat ontbrekende onderdelen monteren en dan eindelijk naar de RDW.
Ik hou jullie op de hoogte van de werkzaamheden.
Onderstaand wat foto's.
PS Robert je busje rijdt heerlijk, alleen die sidebar komt wel erg vaak aan de grond? Of mag ik niet met 50km per uur over een drempel
Heb je dan geen rijplanken meegekregen om voor de drempel te leggen?????????
Altijd leuk om te zien dat een zaterdag goed besteed word. Succes met de verdere werkzaamheden.
Altijd leuk om te zien dat een zaterdag goed besteed word. Succes met de verdere werkzaamheden.
Sjuus schreef:
Als je un keer hulp nodig hebt met lassen ofzo of whatever, dan lijkt het me leuk om even te komen helpen. Zorg wel voor een emmer om m'n kwijl op te vangen
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
MrCola schreef:Als je un keer hulp nodig hebt met lassen ofzo of whatever, dan lijkt het me leuk om even te komen helpen. Zorg wel voor een emmer om m'n kwijl op te vangen
Heey Mike thanks voor je aanbod, maar eigenlijk is alles zo ver als klaar.
Robert zal deze week het balkje en kriksteun nog lassen dan is als het goed is de grootste ellende achter de rug.
Robert correct me if i'm wrong.
En zorgen voor een emmer met kwijl ben ik gewend, ik heb hier ook eentje rondlopen die de hele dag door kwijlt ma dan niet van het busje . Ma je hoeft er niet van te kwijlen hoor, is gewoon als ieder ander busje.
Wanneer komt jouw busje er eigenlijk aan??? Want met een hond erbij heb je wel meer ruimte nodig he?!?
( je hoeft ma een excuses te hebben he? )
Sjuus schreef:
Heey Mike thanks voor je aanbod, maar eigenlijk is alles zo ver als klaar.
Robert zal deze week het balkje en kriksteun nog lassen dan is als het goed is de grootste ellende achter de rug.
Robert correct me if i'm wrong.
Correction; Ik weet niet of de bus deze week klaar komt. Hold your hourses . Maar je startmotor is er. Die gaat er in ieder geval morgen onder te samen met je lichtschakelaar. Zaterdag moet ik naar ons magazijn want er komt een klant een bestelling ophalen, en aangezien jij toch niet komt en in een huisje ergens gaat chillen......
Sjuus schreef:En Robert zn bus bij mij
Verkoopt ge geen stukken apart???
air-mike schreef:Sjuus schreef:En Robert zn bus bij mij
air-mike schreef:Sjuus schreef:En Robert zn bus bij mij
Tuurlijk!! Ma hij is al ver gestript, en de sidebar is te beschadigd om te verkopen.
Zeg ma wat je nodig hebt, want ik denk dat komend weekend de flex erin gaat.
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Onze nieuwe aanwinst... THE VESPA TOPIC
» Voor diegene wat nieuwgierig zijn naar onze nieuwe aanwinst ;)
» 58er Mango Spijlbus
» Nieuwe velgen
» Welkom op het nieuwe forum
» Voor diegene wat nieuwgierig zijn naar onze nieuwe aanwinst ;)
» 58er Mango Spijlbus
» Nieuwe velgen
» Welkom op het nieuwe forum
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: