D.A.S.P = Digital Art Special Pictures
+12
Michel
vwspijlbus
yellowbug
air-mike
T2René
Oldskool Maq
Sonjaatje
MrCola
bertje
bugsnbusses
bruinekever
Bjorn
16 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: D.A.S.P = Digital Art Special Pictures
nee dit is die onder de markt in Geleen. En ik heb net niet geraaktMrCola schreef:Geraakt, letterlijk???? Is dat de nieuwe parkeerplaats in sittard?
Vandaag in Maastricht met een haperende camera nog een fotootje weten te maken.
Als dit geen Urban Digital Shit is dan weet ik het ook niet meer!
Kleurtje hè?
Kleurtje hè?
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
VWRené schreef:Vandaag in Maastricht met een haperende camera nog een fotootje weten te maken.
Hey René,
Waar in Maastricht was dat dan ?
Met andere woorden waar staat die limo dan weg te ...
De limo rot weg op de Lage Frontweg.
Waar heb jij die eend dan gefotografeerd? Dat lijkt me ook wel een troosteloze omgeving.
Waar heb jij die eend dan gefotografeerd? Dat lijkt me ook wel een troosteloze omgeving.
VWRené schreef:Waar heb jij die eend dan gefotografeerd? Dat lijkt me ook wel een troosteloze omgeving.
Troosteloze omgeving is het niet echt er zitten daar namelijk heel veel kunstenaars Lokatie = Landbouw Belang aan de Maasboulevard
keep on posting
Vandaag was het weer schitterende dag !
Dus ik ben op mijn fiets gesprongen en op pad gegaan met mijn digitale camera.
En ik ben weer op een spannende urbex lokatie terecht gekomen.
Een stevig hekwerk blokeerde mijn entree..
Dus maar eens een paar keer op de intercom gedrukt,
maar helaas niemand deed open....
Opeens viel mijn oog op iets.. waar door ik toch binnen kon komen.
En voor dat ik het wist bevond ik mij op een door met camara's bewaakte parkeerplaats.
Toen maar eens binnen gaan kijken het eerste wat me op viel was ruimte veel ruimte..
Je hoorde alleen het verkeer op de achtergrond een klein beetje maar voor de rest ook helemaal niks.
Hoe verder ik naar binnen liep des te akeliger vond ik het je hoorde helemaal niks.
Tja het kraken van de rotzooi onder je schoenen.
Echt Heerlijk even die doodse stilte om je heen het geeft een kick maar toch is het ook erg eng.
Uit zenuwen begin ik maar te fluiten en geluiden te maken.
Ik besluit terplekke om mijn camera op zwart wit te zetten voor nog mooiere plaatjes te schieten.
Mijn oog valt op een soort hokje wat midden in de grote hal staat.
Eens kijken in die ruimte ... zou er iemand in liggen te slapen ??
gelukkig het was onbemand.. en ik besluit om mijn cam weer even op kleur te zetten.
Shit ik merkte dat ik begon trillen terwijl ik fotos probeerde te maken.
En ik dacht man waar ben ik aan begonnen, je bent ook nog eens helemaal alleen.. straks is er opeens iemand achter je etc etc
kort omschreven het was echt wel scary.. Maar het gaf van de andere kant ook weer een kick om verder te gaan met mooie fotos te maken.
Na een paar mooie D.A.S.P te hebben gemaakt, ben ik maar weer snel naar buiten gegaan.
Het werd me te spannend en ik was maar alleen.
Ben op zoek naar iemand die eens samen met mij er terug wilt gaan om een middagje te urbexen.
Want het is erg ruig en zeer groot daar !
Dus ik ben op mijn fiets gesprongen en op pad gegaan met mijn digitale camera.
En ik ben weer op een spannende urbex lokatie terecht gekomen.
Een stevig hekwerk blokeerde mijn entree..
Dus maar eens een paar keer op de intercom gedrukt,
maar helaas niemand deed open....
Opeens viel mijn oog op iets.. waar door ik toch binnen kon komen.
En voor dat ik het wist bevond ik mij op een door met camara's bewaakte parkeerplaats.
Toen maar eens binnen gaan kijken het eerste wat me op viel was ruimte veel ruimte..
Je hoorde alleen het verkeer op de achtergrond een klein beetje maar voor de rest ook helemaal niks.
Hoe verder ik naar binnen liep des te akeliger vond ik het je hoorde helemaal niks.
Tja het kraken van de rotzooi onder je schoenen.
Echt Heerlijk even die doodse stilte om je heen het geeft een kick maar toch is het ook erg eng.
Uit zenuwen begin ik maar te fluiten en geluiden te maken.
Ik besluit terplekke om mijn camera op zwart wit te zetten voor nog mooiere plaatjes te schieten.
Mijn oog valt op een soort hokje wat midden in de grote hal staat.
Eens kijken in die ruimte ... zou er iemand in liggen te slapen ??
gelukkig het was onbemand.. en ik besluit om mijn cam weer even op kleur te zetten.
Shit ik merkte dat ik begon trillen terwijl ik fotos probeerde te maken.
En ik dacht man waar ben ik aan begonnen, je bent ook nog eens helemaal alleen.. straks is er opeens iemand achter je etc etc
kort omschreven het was echt wel scary.. Maar het gaf van de andere kant ook weer een kick om verder te gaan met mooie fotos te maken.
Na een paar mooie D.A.S.P te hebben gemaakt, ben ik maar weer snel naar buiten gegaan.
Het werd me te spannend en ik was maar alleen.
Ben op zoek naar iemand die eens samen met mij er terug wilt gaan om een middagje te urbexen.
Want het is erg ruig en zeer groot daar !
Haa, prachtig verhaal.
Heerlijk gevoel die adrenalinestoot die je dan krijgt.
Ik deed dat vroeger ook. Moest altijd "naar binnen" of ergens "bovenop staan". Ook al was het verboden toegang.
Ik heb nog foto's van de mijngebouwen in Hoensbroek, kloosters in Aalbeek en Brunssum, Campina fabriek in Sittard, de fabrieken van Seraing bij Luik enz.
Het meest spannende was mijn rooftocht in de verlaten Citroën garage in Heerlen (Sondagh) waarbij ik nog een emaille reclamebord van bougies heb meegenomen. Ik moest het wel nog even "bevechten" met wat junkies die vonden dat ik me op hun privatgelände bevond.
Je hebt gelijk, beter met z'n tweeën. Alleen ik bedank voor de eer.
Ik deed dat vroeger ook. Moest altijd "naar binnen" of ergens "bovenop staan". Ook al was het verboden toegang.
Ik heb nog foto's van de mijngebouwen in Hoensbroek, kloosters in Aalbeek en Brunssum, Campina fabriek in Sittard, de fabrieken van Seraing bij Luik enz.
Het meest spannende was mijn rooftocht in de verlaten Citroën garage in Heerlen (Sondagh) waarbij ik nog een emaille reclamebord van bougies heb meegenomen. Ik moest het wel nog even "bevechten" met wat junkies die vonden dat ik me op hun privatgelände bevond.
VWRené schreef:Haa, prachtig verhaal.
Hey Rene klopt die adrenaline stoot wat men krijgt is echt super !
VWRené schreef:t meest spannende was mijn rooftocht in de verlaten Citroën garage in Heerlen (Sondagh) waarbij ik nog een emaille reclamebord van bougies heb meegenomen. Ik moest het wel nog even "bevechten" met wat junkies die vonden dat ik me op hun privatgelände bevond.
Cool dat je vroeger ook urbex lokaties hebt bezocht ben benieuwd naar die foto's !!
Ik ben eigenlijk pas begonnen met urbexen.
Ik neem meestal niks mee ...maar wie weet kom ik nog wel eens iets interesants tegen wat leuk voor thuis aan de muur is !
Maar zoiets is eigenlijk niet de bedoeling van het urbexen , maar dat zul je wel weten
Het gaat om de plaatjes die het opleveren en de kick !
Ik zal nog eens terug moeten na bovenstaande lokatie want er valt nog veel en veel meer te zien. waarvan je prachtige detail shots kan maken. Ik zou zeggen we kunnen eens samen terug gaan.
Want zeg nu eerlijk tis toch cool om dit te doen.
Hoe kwam je eigenlijk op de Lage Front weg terrecht ?
waar je die limo hebt gefotografeerd ?
Daar liggen volgens mij toch ook genoeg coole urbex panden ?
Was je aant urbexen daar ??
keep on posting
Nee, ik was niet aan 't urbexen.
Ik was met mijn vrouw aan't winkelen Ik wilde met mijn kapotte fotocamera terug naar de winkel en had mijn auto op de parkeerplaats aan de westzijde van de Noorderbrug staan.
Als je van de parkeerplaats afrijdt richting A2 dan kom je er vanzelf langs.
Ha, ik ben zo wild niet meer, klim niet meer over de schutting. Maar ik volg wel met interesse de resultaten van de overige forumleden.
Ik was met mijn vrouw aan't winkelen Ik wilde met mijn kapotte fotocamera terug naar de winkel en had mijn auto op de parkeerplaats aan de westzijde van de Noorderbrug staan.
Als je van de parkeerplaats afrijdt richting A2 dan kom je er vanzelf langs.
Ha, ik ben zo wild niet meer, klim niet meer over de schutting. Maar ik volg wel met interesse de resultaten van de overige forumleden.
orange @ night
Is t DASP? Geen idee, mochten jullie t niet vinden dan verplaatst de admin deze post maar.
Al met al een uurtje of anderhalf bezig geweest om deze foto's te maken. Rustig met een pilske erbij. Belichting checken, en veel foto's maken. De juiste hoek zoeken, let wel!!! Deze foto's zijn onbewerkt, enkel die van de achterklep, is iets verduisterd, en rechtgezet. Verder niets.
Erg vieze ramen zag ik op t moment van up-loaden
Deze is erg wazig, maarja t gaat om het idee, en de sfeer.
That's all folks
Al met al een uurtje of anderhalf bezig geweest om deze foto's te maken. Rustig met een pilske erbij. Belichting checken, en veel foto's maken. De juiste hoek zoeken, let wel!!! Deze foto's zijn onbewerkt, enkel die van de achterklep, is iets verduisterd, en rechtgezet. Verder niets.
Erg vieze ramen zag ik op t moment van up-loaden
Deze is erg wazig, maarja t gaat om het idee, en de sfeer.
That's all folks
oranjekever schreef:Is t DASP? Geen idee,
Geweldig ik vind het DASP !
Keep on shooting / posting pictures
Very nice pics Maarten. Wat een biertje al niet kan doen...
oranjekever schreef:
wow, deze vind ik dus echt wel goed, en die vieze ramen past perfect in het plaatje.Je kan gewoon een minuut aandachtig naar deze foto kijken. Nice
Hoppelijk is hem zonder copyright...........
volgens mij leeft hier een en ander nog aan de vla te zien
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
air-mike schreef:
wow, deze vind ik dus echt wel goed, en die vieze ramen past perfect in het plaatje.Je kan gewoon een minuut aandachtig naar deze foto kijken. Nice
Hoppelijk is hem zonder copyright...........
Neuh hoor, dat kost praktisch bijna niets he.
Het bjorn, is het niet strafbaar om verlaten gebouwen in te gaan? Zoja zou het misschien verstandiger zijn om je tag in je foto's misschien aan te passen want zo ben je natuurlijk wel heel makkelijk op te sporen door onze vrienden van de politie
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Ach maakt dat dan nog iets uit?MrCola schreef:Zoja zou het misschien verstandiger zijn om je tag in je foto's misschien aan te passen want zo ben je natuurlijk wel heel makkelijk op te sporen door onze vrienden van de politie
VWRené schreef:Vandaag in Maastricht met een haperende camera nog een fotootje weten te maken.
Kleurtje hè?
Deze zie ik iedere dag staan als ik ga werken, staat tegen over het bedrijf waar ik werk.
Binnen staat volgens mij een zwarte, die ze opgeknapt hebben met de onderdelen van deze witte.
Michel- Aantal berichten : 23
Registratiedatum : 07-11-09
Leeftijd : 70
Vandaag hier een beetje verder ook is een fotoke gaan nemen.........
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's 20e Special Car Treffen Opgrimie (B)
» Keverwinterfestijn 2012 the pictures
» Kubel pictures
» KCM camp-out 2010 (the pictures)
» Swapmeet Mol "the pictures"
» Keverwinterfestijn 2012 the pictures
» Kubel pictures
» KCM camp-out 2010 (the pictures)
» Swapmeet Mol "the pictures"
Pagina 2 van 4
Permissies van dit forum: