Pictures from the Woods
+9
yellowbug
bertje
Hilfigerbus
Admin
T2René
vwspijlbus
air-mike
bruinekever
Bjorn
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Pictures from the Woods
Ik denk trouwens dat niemand deze auto daar gevonden heeft, die ligt namelijk op de ontruimde lokatie. daar ligt niks meer bovengronds. enkele liggen er nog begraven. deze inclusief! Doe geen moeite om te gaan zoeken. Dit is afgesloten terrein van de belgise domeinen waar met scherp wordt geschoten door de militairen. Is een oefen terrein.
Laatst aangepast door arco bot op za 21 nov 2009 - 20:32; in totaal 3 keer bewerkt
Ik denk dat we het wel met elkaar eens zijn.
Dus zoals mijnheer de Uil het altijd zei:
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
Dus zoals mijnheer de Uil het altijd zei:
Oogjes dicht en snaveltjes toe.
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
More Cars in the Wood
Zo'n dertig jaar geleden ben ik met een aantal vrienden gaan wandelen op een wat ruigere manier.
Dit betekende dat we door weilanden met koeien liepen en steeds barricades in de vorm van prikkeldraad e.d. moesten slechten.
Zuid-oostelijk van Slenaken in het grensgebied met België heb je meerdere bosjes.
Eén van deze bosjes ben ik toen een aantal meters ingelopen om te kijken of er nog leuke foto's te maken waren.
We hadden al een aantal foto's gemaakt van de oude metalen grenspalen in dit gebied.
Het digitale tijdperk was nog niet aangebroken en de 36 foto's op mijn rolletje gebruikte ik in die tijd niet voor het fotograferen van kevers.
Eenden hadden toen duidelijk de voorkeur!
Ik heb er wel altijd spijt van gehad dat ik de totaal verroeste bril-kever die in dat bosje stond niet gefotografeerd heb.
Het licht was niet goed en ik had geen flitser bij me.
Dit jaar ben ik aansluitend aan het kevertreffen in Epen samen met mijn vrouw nog eens gaan kijken.
Een aantal bosjes hebben we nog uitgepluisd, maar niets gevonden.
We hadden echter niet de juiste schoenen aan en blijkbaar ook niet meer de juiste conditie.
Daarnaast maakte een aantal los lopende honden het ons ook niet echt gemakkelijk.
Zoals gezegd niets meer gevonden. Het kan ook zijn dat de kever er niet meer is.
Voor de beetle-freaks onder ons die op zondag toch altijd met bergschoenen aan gaan wandelen doe ik er een kaartje met rood kruisje bij.
Spannend hè, maar denk eraan, het was meer dan dertig jaar geleden en het kan goed mogelijk zijn dat het natuurgebied is opgeschoond.
Ik hoor het wel. Wel een foto plaatsen als je 'm hebt gevonden.
Dit betekende dat we door weilanden met koeien liepen en steeds barricades in de vorm van prikkeldraad e.d. moesten slechten.
Zuid-oostelijk van Slenaken in het grensgebied met België heb je meerdere bosjes.
Eén van deze bosjes ben ik toen een aantal meters ingelopen om te kijken of er nog leuke foto's te maken waren.
We hadden al een aantal foto's gemaakt van de oude metalen grenspalen in dit gebied.
Het digitale tijdperk was nog niet aangebroken en de 36 foto's op mijn rolletje gebruikte ik in die tijd niet voor het fotograferen van kevers.
Eenden hadden toen duidelijk de voorkeur!
Ik heb er wel altijd spijt van gehad dat ik de totaal verroeste bril-kever die in dat bosje stond niet gefotografeerd heb.
Het licht was niet goed en ik had geen flitser bij me.
Dit jaar ben ik aansluitend aan het kevertreffen in Epen samen met mijn vrouw nog eens gaan kijken.
Een aantal bosjes hebben we nog uitgepluisd, maar niets gevonden.
We hadden echter niet de juiste schoenen aan en blijkbaar ook niet meer de juiste conditie.
Daarnaast maakte een aantal los lopende honden het ons ook niet echt gemakkelijk.
Zoals gezegd niets meer gevonden. Het kan ook zijn dat de kever er niet meer is.
Voor de beetle-freaks onder ons die op zondag toch altijd met bergschoenen aan gaan wandelen doe ik er een kaartje met rood kruisje bij.
Spannend hè, maar denk eraan, het was meer dan dertig jaar geleden en het kan goed mogelijk zijn dat het natuurgebied is opgeschoond.
Ik hoor het wel. Wel een foto plaatsen als je 'm hebt gevonden.
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
En we zijn of gaan weer langzaam back on topic..
Dit is het VW Foto album..dus hier weer wat prachtige foto's.
Dit is het VW Foto album..dus hier weer wat prachtige foto's.
Bjorn schreef:
thats proper slammed! heel mooi photos!
AndysGoldBeetle- Aantal berichten : 94
Registratiedatum : 08-04-09
Leeftijd : 44
Pictures vw and woods.
Ik heb een begin gemaakt aan een site met alleen maar wrakken van diverse pluimage er op. Ook heel veel vw. Er staan ook filmpjes van youtube op en zo. Kom maar eens kijken. www.oldtimer-finds.webs.com Groeten Arco
wat een dikke foto's .....
junk yard- Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 49
idd zzeer vette foto's arco! keep them comming!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Keverwinterfestijn 2012 the pictures
» Kubel pictures
» D.A.S.P = Digital Art Special Pictures
» Swapmeet Mol "the pictures"
» Pictures from Paaskevertreffen 2010
» Kubel pictures
» D.A.S.P = Digital Art Special Pictures