Vintage_bus '66 schuifdeur spijl
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Vintage_bus '66 schuifdeur spijl
Ja ik open mn eigen bus topic met een resto report van m'n pa's 356
Hij is deze week terug van de straler gekomen (we wisten dat 'ie van onder rot was)
vandaag (mooi weer) in de epoxy gezet.
M'n pa druk aan het werk:
cheers!
Hij is deze week terug van de straler gekomen (we wisten dat 'ie van onder rot was)
vandaag (mooi weer) in de epoxy gezet.
M'n pa druk aan het werk:
cheers!
Laatst aangepast door Vintage_bus op ma 17 mei 2010 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Vintage_bus- Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 06-03-10
Leeftijd : 34
Re: Vintage_bus '66 schuifdeur spijl
Dat is ook een mooi project !!
Heel veel succes met de 356.
Hopelijk heb ik "later als ik groot ben" genoeg geld om ook zo eentje te bezitten, dit is denk ik voor meerdere een ultieme droom.
Tijdens mijn tochtje vandaag naar de Praxis kwam ik deze in Gronsveld tegen;
Helaas kon ik met mn kevertje niet korterbij komen voor een mooiere foto.
Heel veel succes met de 356.
Hopelijk heb ik "later als ik groot ben" genoeg geld om ook zo eentje te bezitten, dit is denk ik voor meerdere een ultieme droom.
Tijdens mijn tochtje vandaag naar de Praxis kwam ik deze in Gronsveld tegen;
Helaas kon ik met mn kevertje niet korterbij komen voor een mooiere foto.
Rijden veel replica's rond (bijna altijd cabrio's) en die zijn zo gek duur nog niet.
En het zal nog wel even duren voordat die van m'n pa af is (we schatten een jaar of 2)
En het zal nog wel even duren voordat die van m'n pa af is (we schatten een jaar of 2)
Hey Sander,
Zonder dat ik het meteen door had stond ik in de garage naar deze Porsche te kijken. En zelfs jullie waren even daar. Maar realisserde me niet meteen dat jij het was.
Kwartje viel wat laat. Pas na een uur ongeveer.
Maar mooie Porsche. Wel veel werk......
grz
Zonder dat ik het meteen door had stond ik in de garage naar deze Porsche te kijken. En zelfs jullie waren even daar. Maar realisserde me niet meteen dat jij het was.
Kwartje viel wat laat. Pas na een uur ongeveer.
Maar mooie Porsche. Wel veel werk......
grz
M'n pa's Resto projectje
ja inderdaad, martijn was er inderdaad met iemand aan het praten, ik kon je natuurlijk niet
Martijn heeft mij ook met mijn bus al veel geholpen (goeie gozer , vooral als dynamisch duo met zn pa)
Ook moet komende week een 356c body binnen komen, we hebben een donor auto gekocht waarvan nog 2/3 van de body eraan zit (neus en kont is eraf) maar het midden is nog punt gaaf, enja orgineel plaatwerk is natuurlijk altijd beter voor de pasvorm etc.
Ga je ook naar de Camp out en anders zie ik je nog wel bij martijn of misschien Budel!
cheers!
Martijn heeft mij ook met mijn bus al veel geholpen (goeie gozer , vooral als dynamisch duo met zn pa)
Ook moet komende week een 356c body binnen komen, we hebben een donor auto gekocht waarvan nog 2/3 van de body eraan zit (neus en kont is eraf) maar het midden is nog punt gaaf, enja orgineel plaatwerk is natuurlijk altijd beter voor de pasvorm etc.
Ga je ook naar de Camp out en anders zie ik je nog wel bij martijn of misschien Budel!
cheers!
Hey Sander,
Ik herkende je dus ook niet meteen. Schaam je dus niet ha ha ha
Zeker gaan we naar de camp out, en budel, en Martijn heeft nog wat te goed van me. Dus daar moet ik ook nog even langswippen. Hij zei "oh, kom maar. doe ik wel even. Hoef ik niks voor" Nou..... Hij is drie uur bezig geweest en stoom kwam uit zijn oren .
Tot binnenkort dan eens waarschijnlijk...
Ik herkende je dus ook niet meteen. Schaam je dus niet ha ha ha
Zeker gaan we naar de camp out, en budel, en Martijn heeft nog wat te goed van me. Dus daar moet ik ook nog even langswippen. Hij zei "oh, kom maar. doe ik wel even. Hoef ik niks voor" Nou..... Hij is drie uur bezig geweest en stoom kwam uit zijn oren .
Tot binnenkort dan eens waarschijnlijk...
Pap's 356
Zo vandaag is de donorauto (Dönerauto) binnen gekomen, het ging zich alleen om het achter zitje , de midden console en de vloerpanelen en zijwanden,
dat was het enige wat ook goed was
Vloeren zijn goed
Versnellingsbak heb ik me deze week aan begeven, die ben ik nu schoon aan't maken zodat 'ie daarna gereviseerd kan worden:
cheers!
dat was het enige wat ook goed was
Vloeren zijn goed
Versnellingsbak heb ik me deze week aan begeven, die ben ik nu schoon aan't maken zodat 'ie daarna gereviseerd kan worden:
cheers!
Laatst aangepast door Vintage_bus op ma 17 mei 2010 - 23:21; in totaal 1 keer bewerkt
Holy shit, wat is daarmee gebeurd? Wel gaaf zo'n 356
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Waarschijnlijk heeft 'ie ooit in zn leven een koprol gemaakt en issie daarna als onderdelen auto naar nederland verscheept
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: