2010 Vic Farm and Stanford hall show Pictures..
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
2010 Vic Farm and Stanford hall show Pictures..
Many busses in a convoi on sunday morning....
Our camp spot @ vic farm
Take a quick look @ this logo on the bus door and tell me what you see ??
more to come...
Our camp spot @ vic farm
Take a quick look @ this logo on the bus door and tell me what you see ??
more to come...
Re: 2010 Vic Farm and Stanford hall show Pictures..
Het was inderdaad SUPER, terug thuis hadden we er een 1600km opzitten en echte roadtrip was het door engeland. En zoveel dat we gezien en gedaan hebben. Ik moet bjorn gelijk geven engeland is overweldigend. Alle busjes hebben de trip zonder problemen gedaan het enige oponthoudje was een gebroken massa kabel aan het achterlicht voor de rest liepen ze als klokjes. Wat ze ook over engelsen vertellen, ze zijn zo vriendelijk en gastvrij. Op viccy farm aangekomen zaten we na 5min al bij de eigenaar binnen en eddy praate met ons of hij ons al jaren kende en zoveel splitbussen als daar stonden......twijfel of ik er al ooit zoveel bij elkaar gezien heb. en de koopjes die je daar kon doen..... alé dat vonden de mannen toch.
Stanford Hall............... een meeting met een onderdelen beurs, met zoveel leuke dingen dat we al snel moesten kiezen wat we eigenlijk gingen kopen. zoveel leuke dingen. bjorn had de ganse bus van philph volgeladen, hij had alleen vergeten dat hij er nog moest in slapen hahahahah, en stephanie had hem zeker niet vergeten bij zijn aankopen.Ik denk dat wij de enige buitenlanders waren die daar waren. Alles prima georganiseerd en prima in rij. Echt was een 5 daagse om nooit meer te vergeten. 2011 Here we come...... ah ja want heb nog ponden over .
Hier al enkele foto's van dag 1 en 2 al,
Het convoi naar stanford hall, zover je kon kijken busjes.
Stanford Hall............... een meeting met een onderdelen beurs, met zoveel leuke dingen dat we al snel moesten kiezen wat we eigenlijk gingen kopen. zoveel leuke dingen. bjorn had de ganse bus van philph volgeladen, hij had alleen vergeten dat hij er nog moest in slapen hahahahah, en stephanie had hem zeker niet vergeten bij zijn aankopen.Ik denk dat wij de enige buitenlanders waren die daar waren. Alles prima georganiseerd en prima in rij. Echt was een 5 daagse om nooit meer te vergeten. 2011 Here we come...... ah ja want heb nog ponden over .
Hier al enkele foto's van dag 1 en 2 al,
Het convoi naar stanford hall, zover je kon kijken busjes.
Op dag 2 na het bezoek aan T2d zijn we naar viccyfarm gecruised. Waar we 2 dagen gecampeerd hebben tussen de splitbussen. Op zaterdag morgen was er een echt engels ontbijt........pfffff zwaar hoor zo smorgens, heb de ganse dag niet meer moeten eten. de ganse dag kon je daar rondslenteren en nog nieuwe dingen zien, er hing echt een relaxed sfeertje en er waren ook over kleine kofferbak verkopen met vele koopjes..... heb mezelf daar een nieuwe 7up cooler met wat werk op de kop kunnen tikken voor een heeeele aardige prijs.
Dag 4 was het vroeg verzamelen om 8u30, want om 9u30 starte het convoi naar stanford hall. 200 bussen in convoy, een rit van 20km naar stanford hall. daar aangekomen mochten we over het terrein naar de voor ons gereserveerde plekken, wat een heel voorrecht is want alle bezoekers aircooled of niet staan op de parking. Het showveld was alleen voor clubdisplays. Stanford hall zelf was super, de onderdelen markt was vol met goodies en hebbedingetjes dat we al snel moesten selecteren wat we gingen meenemen. En niet alleen wij he Bjorn......... Dan tegen 4uur zijn we richting dover gecruised zodat we maandag niet in de filles op de m1 rond London zouden staan en op tijd de boot konden nemen.
Onze laatste dag in Engeland en zondag avond werd het weer echt slecht, dus maar vroeg slapen en maandag morgen naar huis met de ferry van 10uur. Bleek er ook nog een storm op zee te zijn waardoor de ferry zeker 1meter omhoog en omlaag ging....... en de ganse boot zeeziek... Sommige moesten zelfs op "huub" roepen
Het was echt een fantastische trip, en ik wil iedereen bedanken die ons vergezelde en er een 5 daagse van maakte om nooit meer te vergeten.
Het was echt een fantastische trip, en ik wil iedereen bedanken die ons vergezelde en er een 5 daagse van maakte om nooit meer te vergeten.
Ziet er geweldig uit die meeting..... ja ben eens benieuwd naar budel en spa....... zo groots van opzet en misschien dat ik daar bv wel een logo van 1200 vind of het geschreven volkswagen is ook mooi voor achterop
In spanje hebben ze het ook gezien blijkbaar
http://vwair.blogspot.com/2010/05/air-miike-blog.html
air-mike schreef:In spanje hebben ze het ook gezien blijkbaar
Ha Ha Ha cool wat een KCM sticker al niet kan doen he !
Het ssvc convoy bij binnenkomst in stanford hall,alé een deel ervan.
caravan van dub-box ziet erg mooi uit, mooi reisverslag overigens! ziet er allemaal gezellig uit.
junk yard- Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 49
Soortgelijke onderwerpen
» BUG-SHOW SPA 2010 The pictures..
» KCM camp-out 2010 (the pictures)
» Bug-show Spa 2012 the pictures..
» KCM visits the Volksworld show the pictures..
» Oldtimerbeurs & Hotrod Show Rosmalen Autotron the pictures
» KCM camp-out 2010 (the pictures)
» Bug-show Spa 2012 the pictures..
» KCM visits the Volksworld show the pictures..
» Oldtimerbeurs & Hotrod Show Rosmalen Autotron the pictures
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: