ALLES OVER HERBIE 53
+2
bruinekever
Bjorn
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: ALLES OVER HERBIE 53
oranjekever schreef:Oke dan zal ik ook een foto van mijn garage laten zien.
Ik moet ff bekennen ik heb de film herbie nooit gezien. Maar op deze foto staat Herbie met staande lampen, op de rest van de foto's met liggende koplampen Wat is nou origineel? Ik zie verder nog de auto van The Duke's, en van Cars, is die andere van die tijdreizigers film ik weet ff niet meer hoe die heet
Groeten Mike
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Orgineel is Herbie een 66-er met liggende koplampen, omdat ik herbie als laatste kocht kon ik mee geen liggende lampen meer veroorloven.
Lightning mc queen kennen we allemaal.
De oranje is een dodge charger uit 1969 (oranje en goed jaar?) Idd van de dukes off Hazzard. HIIIIIIAAAAAAA
De zilveren is een delorean. Het zilver is eigenlijk geborsteld rvs.(op kwf stond ook een geborstelde kever) UIt de film back to the future.
Lightning mc queen kennen we allemaal.
De oranje is een dodge charger uit 1969 (oranje en goed jaar?) Idd van de dukes off Hazzard. HIIIIIIAAAAAAA
De zilveren is een delorean. Het zilver is eigenlijk geborsteld rvs.(op kwf stond ook een geborstelde kever) UIt de film back to the future.
Idd vanmiddag was Herbie rides again op de belg (EEN) tijdens het zappen tegen gekomen het rare is dat je dan toch blijft kijken tot het einde terwijl hier ook de dvd box hier in de kast ligt.
oranjekever schreef:Bram vond het wel cool dat al die kevertjes naar een kevertreffen gingen
Hoe gaaf is dat dan
Owja ik was vandaag nog ff langsgereden, was ik maar ff gestopt had ik mee kunnen kijken
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Zelfst toen was er al de ratlook ! hier een paar screenshots van de film die vanmiddag op tv was ( herbie rides again)
Bij het zien van de beelden krijg je meteen zin om een ritje te maken met alle kevers van KCM & Friends.
Bij het zien van de beelden krijg je meteen zin om een ritje te maken met alle kevers van KCM & Friends.
Sue in a GENUINE Herbie. Number "2", Porsche 356 engined, built for the racing scenes.
Neil
Neil
sausage fingers- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 21-01-09
Mrs. Steinmetz ??? I presume thats a good thing ?
Neil
Neil
sausage fingers- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 21-01-09
When I see that picture I should of asked Luke last year to take a simular pose... Just to tease Bjorn.... ha ha.sausage fingers schreef:Sue in a GENUINE Herbie. Number "2", Porsche 356 engined, built for the racing scenes.
Neil
Voor de geïnteresseerden heb ik nog wel een aantal
links over Herbie fanclubs en eigenaren in de US
o.a. www.lovebugfans.com
links over Herbie fanclubs en eigenaren in de US
o.a. www.lovebugfans.com
Volgende week start weer de Herbie 53 week op het kcm blog !
Dat betekend dat ik iedere dag wat zal posten over Herbie 53.
Mocht je nog leuke foto's of filmpjes van Herbie in je computer hebben staan of tegen komen op het www post ze in dit topic.
Ik zal er voor zorgen dat ze op ons kcm blog terrecht komen.
Dat betekend dat ik iedere dag wat zal posten over Herbie 53.
Mocht je nog leuke foto's of filmpjes van Herbie in je computer hebben staan of tegen komen op het www post ze in dit topic.
Ik zal er voor zorgen dat ze op ons kcm blog terrecht komen.
Goed idee Bjorn;
dit is tot nu toe alles wat ik kon vinden over Herbie
klikhier
dit is tot nu toe alles wat ik kon vinden over Herbie
klikhier
Natuurlihjk mag de herbie "h2" 356-engine niet ontbreken, laten we hem toevallig gezien hebben in brighton
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
Soortgelijke onderwerpen
» voor de herbie fans
» Herbie promo uit 1969
» Dit blijft toch wel een heel leuk stukje uit een van de herbie films
» Herbie promo uit 1969
» Dit blijft toch wel een heel leuk stukje uit een van de herbie films
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: