Bug Show @ SPA FRANCORCHAMPS !!!!
+9
Stefanie
vwspijlbus
Hilfigerbus
Bugride
sproetje
Ivo on Air
bruinekever
Bjorn
bertje
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Bug Show @ SPA FRANCORCHAMPS !!!!
De golf kan je gerust aan de renault garage of in de buurt van het tankstation parkeren en dan gewoon beetje overladen in kever of als iemand met een busje ff helpt ;-) zo moet je enkel voor de kever betalenMrCola schreef:Wat ik even nergens kan vinden op de site, moet je reserveren? En kan je de auto niet ergens anders parkeren 50€ is idd erg veel geld om de golf op het terrein te krijgen. Nou nog maar even kijken of sonja vrij kan krijgen voor dit evenement, anders kom ik gewoon 1 dag langs
Nog een dikke week en dan is het al zover The Le Bug-Show yes weer terug in Spa !!!!
Facts:
Wist je dat 2006 de laatste keer was dat Bug-Show op het circuit Spa was ?
En dat in 2007 Bug-Show niet door ging wegens verbouwingen aan het circuit en dat velen dachten dat het nooit meer zou plaats vinden en einde van het Bug-Show tijd perk was.
Maar In 2008 maakte Bug-show gelukkig zijn come back op Brustem Airbase.
Dus eigenlijk na 3 jaar keren we terug op het vertrouwde mooie circuit Spa Francorchamps !
Le Bug-show heeft iets magisch iets wat je moet mee maken... en nee natuurlijk niet voor 1 dag maar voor een heel weekende !
Liefst nog langer als en eerder als een weekende.
Vroeger ging ik samen met Stefanie op maandag of dinsdag al naar Bug-Show. Plek afzetten-linten voor iedereen en de geweldige sfeer al voorproeven....We hebben ook eens dagen in de mot regen op een zeer nat veld liggente wachten dat het Bug-Show weekende ging beginnen een geweldige ervaring was dat !
En raad eens we waren nooit de enigste freaks.. er waren altijd wel meerdere Duitsers en Belgen die er al zeer vroeg bij waren !
Om ook een laag nummer op de wel bekende Bugshow sticker te hebben deze stickers laten de meeste mensen ook gewoon jaren op hun auto plakken. kortom dat is the magie van Spa...
Deze Bug-Show 2009 zal het anders zijn... Wij kunnen helaas niet weer een paar dagen van te voren gaan om er vroeg bij te zijn en plek vrij te houden en te linten reserveren... etc etc
Dus ik kan jullie dit keer ook niet beloven.. dat we weer in de zelfde hoek bij de rotonde op het gras zullen staan de vaste Spa plek dus !
Wij proberen de vrijdagmorgen al te gaan.. Het liefst gingen we de donderdagavond al of als het kon weer een paar dagen eerder maar helaas time changes.. tot nu toe is nog niks zeker dus ook grote kans dat we pas vrijdagavond kunnen gaan.
Hier 2 mooie oude Bug-Show sfeer Fotos en een cool filmpje
Deze youtube film heeft Robert destijds gemaakt (de muziek op filmpje is naderhand aangepast dit vanwege de muziek rechten op YT !)
Maar de muziek die er nu onder staat heeft ook iets moois en magics..
Het filmpje is zelfst te zien op de site www.vwbugshow.be
Begint het ook al beetje te kriebellen bij jullie?
Facts:
Wist je dat 2006 de laatste keer was dat Bug-Show op het circuit Spa was ?
En dat in 2007 Bug-Show niet door ging wegens verbouwingen aan het circuit en dat velen dachten dat het nooit meer zou plaats vinden en einde van het Bug-Show tijd perk was.
Maar In 2008 maakte Bug-show gelukkig zijn come back op Brustem Airbase.
Dus eigenlijk na 3 jaar keren we terug op het vertrouwde mooie circuit Spa Francorchamps !
Le Bug-show heeft iets magisch iets wat je moet mee maken... en nee natuurlijk niet voor 1 dag maar voor een heel weekende !
Liefst nog langer als en eerder als een weekende.
Vroeger ging ik samen met Stefanie op maandag of dinsdag al naar Bug-Show. Plek afzetten-linten voor iedereen en de geweldige sfeer al voorproeven....We hebben ook eens dagen in de mot regen op een zeer nat veld liggente wachten dat het Bug-Show weekende ging beginnen een geweldige ervaring was dat !
En raad eens we waren nooit de enigste freaks.. er waren altijd wel meerdere Duitsers en Belgen die er al zeer vroeg bij waren !
Om ook een laag nummer op de wel bekende Bugshow sticker te hebben deze stickers laten de meeste mensen ook gewoon jaren op hun auto plakken. kortom dat is the magie van Spa...
Deze Bug-Show 2009 zal het anders zijn... Wij kunnen helaas niet weer een paar dagen van te voren gaan om er vroeg bij te zijn en plek vrij te houden en te linten reserveren... etc etc
Dus ik kan jullie dit keer ook niet beloven.. dat we weer in de zelfde hoek bij de rotonde op het gras zullen staan de vaste Spa plek dus !
Wij proberen de vrijdagmorgen al te gaan.. Het liefst gingen we de donderdagavond al of als het kon weer een paar dagen eerder maar helaas time changes.. tot nu toe is nog niks zeker dus ook grote kans dat we pas vrijdagavond kunnen gaan.
Hier 2 mooie oude Bug-Show sfeer Fotos en een cool filmpje
Deze youtube film heeft Robert destijds gemaakt (de muziek op filmpje is naderhand aangepast dit vanwege de muziek rechten op YT !)
Maar de muziek die er nu onder staat heeft ook iets moois en magics..
Het filmpje is zelfst te zien op de site www.vwbugshow.be
Begint het ook al beetje te kriebellen bij jullie?
Bram en ik gaan zeker mee dit jaar.
Wij vertrekken zaterdag morgen heeeeeeeeeeeel vroeg. Als er nog meer mensen op zaterdag vertrekken kunnen we wat afspreken.
Wij vertrekken zaterdag morgen heeeeeeeeeeeel vroeg. Als er nog meer mensen op zaterdag vertrekken kunnen we wat afspreken.
Euh...... Nope.Bjorn schreef:Begint het ook al beetje te kriebellen bij jullie?
zoals het er nu uitziet kom ik gewoon op zondag alleen als bezoeker
Ivo on Air- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09
Laat mij nou ff vakantie hebben vanaf de 27ste eindelijk een treffen waar ik alledaag aanwezig kan zijn... hub der zin in
Bugride- Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)
Bugride schreef:Laat mij nou ff vakantie hebben vanaf de 27ste eindelijk een treffen waar ik alledaag aanwezig kan zijn... hub der zin in
Dass mooi Paul !
Nog enkele dagen en dan is het zover the Bug Show !
Wel Jammer dat niet iedereen van KCM er zal zijn of mee gaat ivm met geplande vakantie etc etc.
Bjorn schreef:Dass mooi Paul !
Nog enkele dagen en dan is het zover the Bug Show !
Wel Jammer dat niet iedereen van KCM er zal zijn of mee gaat ivm met geplande vakantie etc etc.
Klopt Bjorn,
dat zul je altijd hebben..
wij vertrekken Donderdag al , beetje vroeg maar dan zijn we er in iedergeval op tijd jullie ook waarschijnlijk??
Bugride- Aantal berichten : 170
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)
Wij willen graag op vrijdag vertrekken, nog meer mensen?
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Hoe laat willen jullie vertrekken? Miranda vertrekt ook Vrijdag. (edit: ik heb vrijdag ook vrij. Dus ga vrijdagochtend mee.)
Advies; ga niet te laat ivm de plaatsen. als jullie vroeg zijn kunnen jullie misschien nog een plekje met gras bemachtigen.
Advies; ga niet te laat ivm de plaatsen. als jullie vroeg zijn kunnen jullie misschien nog een plekje met gras bemachtigen.
Laatst aangepast door bertje op di 28 jul 2009 - 11:49; in totaal 1 keer bewerkt
Zouden jullie dan een klein plekje voor mij kunnen vrijhouden. Alleen voor een klein tentje en een kever.
Ik kom zaterdagmorgen
bedankt alvast
Ik kom zaterdagmorgen
bedankt alvast
Ow ja,
onze bbq gaat niet mee. Dus als je vlees meeneemt........ moet er ook een bbq zijn.
onze bbq gaat niet mee. Dus als je vlees meeneemt........ moet er ook een bbq zijn.
bertje schreef:Ow ja,
Nouja zeg... dat kan toch niet....
Anyway mij maakt het niet uit hoelaat er vertrokken word,
Wij vertrekken iets na de middag. ( pap komt namelijk uit de nachtdienst )
Hopelijk is er dan nog plek vrij op het gras
Zijn er nog gegardigden om op vrijdag MIDDAG te vertrekken?
Hopelijk is er dan nog plek vrij op het gras
Zijn er nog gegardigden om op vrijdag MIDDAG te vertrekken?
MrCola schreef:bertje schreef:Ow ja,
Nouja zeg... dat kan toch niet....
sowry,
we gaan op de spaghetti en pattattennenn toer deze keer. even genoeg ge-bbq't
Dan nemen we onze billige wegwerp BBQ wel mee! haha
En ook wij gaan op de Macaroni toer of iets!
Wie gaat er nu op vrijdag morgen? ik weet even niet wat gisteravond nog besproken is..?? ik was helaas weer eens druk aan het werken..
Ik hoop wel dat we vrijdag morgen en anders smiddags kunnen gaan want heb extra last minute nog de vrijdag vrij geregeld
maar we zien wel
Als ik het goed heb begrepen is het wel goed weer t weekend of heb ik dit verkeerd?
Als ik inderdaad het forum weer lees kom ik er weer lekker in en heb ik zin in t weekend weg...
En ook wij gaan op de Macaroni toer of iets!
Wie gaat er nu op vrijdag morgen? ik weet even niet wat gisteravond nog besproken is..?? ik was helaas weer eens druk aan het werken..
Ik hoop wel dat we vrijdag morgen en anders smiddags kunnen gaan want heb extra last minute nog de vrijdag vrij geregeld
maar we zien wel
Als ik het goed heb begrepen is het wel goed weer t weekend of heb ik dit verkeerd?
Als ik inderdaad het forum weer lees kom ik er weer lekker in en heb ik zin in t weekend weg...
Sonjaatje schreef:Als ik inderdaad het forum weer lees kom ik er weer lekker in en heb ik zin in t weekend weg...
Thats the spirit from
Vandaag heeft mijn vader de 1ste Engelse Bussen al gesignaleerd !
reden met 2 spijlbussen op de hogeweerd bij Heugem vanaf Eijsden richting City Maastricht..
Spa Bug-Show begint nu echt te kriebellen....
Hoelaat vertrekken we nu morgen? Sjuus?
anders laat me telefonisch maar ff wat weten over hoelaat jullie vertrekken. Tijd maakt niet uit.
Groete Mike 06-14426076
Groete Mike 06-14426076
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» aircooled indoorshow
» Bug-Show 11 & 12 August 2012
» Volksworld show 24-25 maart. Wie wilt er mee..
» BUG-SHOW SPA 2010 The pictures..
» Hot-Rod show Rosmalen 17 & 18 November 2012
» Bug-Show 11 & 12 August 2012
» Volksworld show 24-25 maart. Wie wilt er mee..
» BUG-SHOW SPA 2010 The pictures..
» Hot-Rod show Rosmalen 17 & 18 November 2012
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: