6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf
+5
bertje
john t
Bjorn
MrCola
Sjuus
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf
Volgend weekend is weer het regio treffen in Landgraaf.
Wie gaat ermee en blijft er ook slapen?!?
Denk dat ik er zelf wel heen ga met de bus en het aanhangertje ( vol met onderdeeltjes )
Wie gaat ermee en blijft er ook slapen?!?
Denk dat ik er zelf wel heen ga met de bus en het aanhangertje ( vol met onderdeeltjes )
Re: 6 en 7 augustus regio treffen in Landgraaf
Hmmm zal van t weer afhangen en of we wat anders te doen hebben, vond er de laatste keer dat ik er ben geweest niet bijster veel aan.
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Omdat wij tegen die tijd de ooievaar verwachten met een klein pakketje voor ons beide !
Zullen wij landgraaf dit jaar overslaan...
(Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin )
Zullen wij landgraaf dit jaar overslaan...
(Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin )
Bjorn schreef:Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin
Hahaha klopt, was inderdaad gezellig afgelopen jaar.
Op zich een rustig treffen waar je lekker op jezelf kunt staan, en op het "grote" veld staan een stuk of 10 handelaren.
Alleen Bjorn en ik hebben toen kofferbak verkoop gedaan, en aangezien dat geslaagd was doe ik het dit jaar weer
Heb de camping een mailtje gestuurd, wat de kosten voor de overnachting zijn. Zodra ik er bericht van terug heb zal ik dit nog even posten.
Sjuus schreef:Bjorn schreef:Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin
Op zich een rustig treffen waar je lekker op jezelf kunt staan, en op het "grote" veld staan een stuk of 10 handelaren.
Alleen Bjorn en ik hebben toen kofferbak verkoop gedaan, en aangezien dat geslaagd was doe ik het dit jaar weer
Heb de camping een mailtje gestuurd, wat de kosten voor de overnachting zijn. Zodra ik er bericht van terug heb zal ik dit nog even posten.
Hoi sjuus .
Ik heb je via de kever site een pb hier over gestuurd wat de kosten zijn .
Als ik het goed heb is het 16 euro per koppel per caravan .
8 euro voor kinderen van 16 jaar en ouder .
6 euro voor jonger dan 16 jaar
honden gratis.
Als het regio team hier niks over los laat dan doe ik het maar weer.
john t- Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
john t schreef:Sjuus schreef:Bjorn schreef:Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin
Hoi sjuus .
honden gratis.
Ik had al op de site van hun liggen zoeken. Maar die is ook maar erg minimalistisch tegenwoordig...
Thanx voor de info John!
bertje schreef:john t schreef:Sjuus schreef:Bjorn schreef:Overigens afgelopen jaar was het er best gezellig samen wat onderdeeltjes verkocht met Justin
Hoi sjuus .
honden gratis.
Ik had al op de site van hun liggen zoeken. Maar die is ook maar erg minimalistisch tegenwoordig...
Thanx voor de info John!
Vertel ze dat maar zelf
Thanks John!! Je hebt helemaal gelijk mbt de tarieven.
Heb onderstaande reactie namelijk teruggekregen van de camping:
Hoi Justin,
De kosten zijn €8,- per persoon per nacht.
Eventueel kun je gebruik maken van onze ontbijt service, €7,50 per persoon per dag, dit kun je kenbaar maken bij aankomst
Tot ziens.
Ik dacht alleen dat we ( Bjorn en ik ) vorig jaar veel minder betaald hadden.
Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Nog iemand interesse om te gaan?
Heb onderstaande reactie namelijk teruggekregen van de camping:
Hoi Justin,
De kosten zijn €8,- per persoon per nacht.
Eventueel kun je gebruik maken van onze ontbijt service, €7,50 per persoon per dag, dit kun je kenbaar maken bij aankomst
Tot ziens.
Ik dacht alleen dat we ( Bjorn en ik ) vorig jaar veel minder betaald hadden.
Maar goed dat mag de pret niet drukken.
Nog iemand interesse om te gaan?
Programma Keverweekend KCN Regioteam Limburg
Datum: 6 en 7 augustus 2011
Locatie: Hoeve Dörenberg, Groenstergracht 10, 7374 KA Landgraaf.
Website: www.hoevedorenberg.nl
Camping: Reserveren rechtstreeks bij Hoeve Dörenberg, tel: 045-5322396 of 06-22524335
Programma zaterdag:
Ontvangst handelaren
Ontvangst deelnemers
Onderdelenmarkt
Kofferklapverkoop
Rondrit
Kinderactiviteiten (schminken, luchtkussen, kleurplaten)
Gezellig terras
BBQ
Oud-Hollandse Keverspelen
Filmavond
Programma zondag:
Ontbijt
Ontvangst deelnemers
Ontvangst deelnemers
Onderdelenmarkt
Kofferklapverkoop
Kinderactiviteiten
Gezellig terras
Show & Shine
Balonnenwedstrijd
Datum: 6 en 7 augustus 2011
Locatie: Hoeve Dörenberg, Groenstergracht 10, 7374 KA Landgraaf.
Website: www.hoevedorenberg.nl
Camping: Reserveren rechtstreeks bij Hoeve Dörenberg, tel: 045-5322396 of 06-22524335
Programma zaterdag:
Ontvangst handelaren
Ontvangst deelnemers
Onderdelenmarkt
Kofferklapverkoop
Rondrit
Kinderactiviteiten (schminken, luchtkussen, kleurplaten)
Gezellig terras
BBQ
Oud-Hollandse Keverspelen
Filmavond
Programma zondag:
Ontbijt
Ontvangst deelnemers
Ontvangst deelnemers
Onderdelenmarkt
Kofferklapverkoop
Kinderactiviteiten
Gezellig terras
Show & Shine
Balonnenwedstrijd
komt nog volk
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=77414
http://www.flat4free.be/forum/viewtopic.php?t=77414
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
Als alles hier nog rustig blijft Rij ik zaterdag met je mee Justin..
Neem dan tevens ook weer wat merchandise mee !
En rij dan op het eind van de (mid)dag weer richting Maastricht.
Bjorn schreef:Als alles hier nog rustig blijft Rij ik zaterdag met je mee Justin..
Heey das gezellig!!
Samen weer net zoals vorig jaar lekker wat zitten en met de mensen een praatje maken.
Welke merchandise neem je mee Bjorn????
Ben in maastricht het weekend (helaas niet met de kever) en heb misschien wel interesse...
Ben in maastricht het weekend (helaas niet met de kever) en heb misschien wel interesse...
peter- Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 06-03-11
Leeftijd : 42
peter schreef:Welke merchandise neem je mee Bjorn????
Hoi Peter..
Als alles hier rustig blijft en nog niks geboren wordt.
Neem ik denkelijk een kratje met gebruikte onderdeeltjes mee.. (weet zelf nog niet goed meer wat er in het kratje zit)
ook neem ik wat dubbele Matchbox en Hotwheels miniatuurkes mee.
En tevens nog in de aanbieding een veelste duur geprijsde vintage coca cola koelbox....
Die vintage koelboxen zijn altijd veel te duur... hahahah...
had er zelf een gespot op marktplaats... na 3 dagen kreeg ik eindelijk mail terug.... vroeg 350 euro!!!
(ik dacht dat je misschien wel n truien en/of vesten van kcm mee zou nemen)
had er zelf een gespot op marktplaats... na 3 dagen kreeg ik eindelijk mail terug.... vroeg 350 euro!!!
peter schreef: had er zelf een gespot op marktplaats... na 3 dagen kreeg ik eindelijk mail terug.... vroeg 350 euro!!!
Hey Peter..
Nope hebben geen voorraad truien en / of vesten van kcm in allerlei maten liggen die ik verkoop..
Indien je een trui of vest zou willen hebben.. kan dit natuurlijk altijd geregeld worden.
Je zou bijvoorbeeld nu je zelf in Maastricht bent een vest of trui kunnen kopen bijv bij (H&M )
En deze kun je dan inleveren bij Decks aan de grote gracht.
Daar staat het KCM logo in computer,en kun je al je wensen wat je er verder nog op je vest / trui wilt gedrukt hebben kenbaar maken)
Het maken duurt echter wel een paar dagen dus mocht je dan alweer in Tilburg zijn.
Als je dan de maak kosten al vooraf betaald bij Decks en zegt tegen Decks dat ze mij moeten bellen als het klaar is..
Kan ik het vest voor je afhalen bij Deck's en eventueel na je opsturen...
De verzendkosten schiet ik dan wel voor en kun je naderhand aan mij terug overmaken.
Dus ik hoor het wel..
(trouwens mijn vintage coca cola koelbox mag in landgraaf weg voor 200 euro)
Baby zit nog steeds lekker in de buik en alles is nog rustig hier.
Morgen rij ik rond 10.00 uur richting Landgraaf !
Take some pictures and selling some used parts
Morgen rij ik rond 10.00 uur richting Landgraaf !
Take some pictures and selling some used parts
Vanmiddag even gaan kijken in landgraaf! Het was erg rustig! Stond helaas maar 1 handelaar! En deze had niets onderdelen, maar alleen miniaturen!
Toch wel leuk om ff met justin te hebben gesproken! Hopelijk nog gelukt om stroom te krijgen? En hopelijk nog wat drukker geworden?
Toch wel leuk om ff met justin te hebben gesproken! Hopelijk nog gelukt om stroom te krijgen? En hopelijk nog wat drukker geworden?
En al wa volk hier?als het morgen wa fatsoenlijk weer is komen we eens piepen.
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
peter schreef:Vanmiddag even gaan kijken in landgraaf! Het was erg rustig! Stond helaas maar 1 handelaar! En deze had niets onderdelen, maar alleen miniaturen!
Sorry Peter, we hebben deze idd laten links liggen o.a. vanwege een feestje BTW!
Hahahah Geeft niks hoor!!
Maarre.... feestje..???? (grapje)
Maarre.... feestje..???? (grapje)
bertje schreef:Meer een familie verplichting eigenlijk....
Altijd gezellig.....
Wat een k.t weekend was het heb geen regioe mensen iets zien doen .
Ik heb ook even een reactie gegeven op de site van de keverclub zelf kijk maar .Dit is dus door iemand die zaterdag is geweest erop gezet en hier op heb ik een reactie gedaan .
willem 47 Post subject: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Ik ben vanmiddag naar het kevertreffen in landgraaf geweest,en zoals de andere jaren was het weer dieptreurig wat ik er aan trof.De lokatie is goed,maar naar mijn idee is het tijdstip niet goed,omdat half nederland op vakantie is.Word het niet eens tijd voor kcn,dat ze zich daar in gaan verdiepen,zodat dit evenement niet doodbloed.
gr Wil Aelfers
T42 Post subject: Re: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Good forum user
bugglover Post subject: Re: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Posts: 1 Hallo ik wil en kan hier op een antwoord geven ik john ben jaren actief geweest in het regio team van limburg.
Ik ben het hele weekend daar geweest en heb helaas moeten toe zien hoe de mensen die erop af kwamen maar aan hun lot over gelaten werden .Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik niet meer met deze mensen door een deur kon ik wil ze ook niet afkraken maar ik werd op het treffen dit weekend door verschillend mensen aan gesproken hier over .
Ook heb ik moeten concluderen dat iemand van de beetle freaks van gulpen aan de ingang zit en de team leden gewoon voor hun caravan zitten te ouwe hoeren .
Ok heb ik krijgen te horen dat er helemaal geen borden langs de weg stonden van het team .
Dus kunnen de mensen die erop af kwamen het niet konden vinden.
Ik ben 6jaar actief geweest in dit team en ben ook naar andere treffens geweest heb dit jaar nog geen flyer van ze gezien .
ook ben ik het met deze heer(Wil Aelfers) eensdat het dagelijks bestuur zich eens moet gaan bemoeien met het regio team limburg .
Ik ben vandaag heel kwaad naar huis gegaan ik had mee willen doen met concour kom ik er aan rijden vanaf de camping zie ik ze rond lopen met zijn alle en er wordt meteen omgeroepen de mensen die een rozet op de voorruit hebben zitten die hebben een prijs ik heb dus niemand zien lopen die de auto,s heeft bekeken zoals andere jaren het was gewoon die en die geven we gewoon een rozet toen werd omgeroepen de mensen met een rozet worden voor aan bij de regie wagen verwacht dus de auto,s worden er neer gezet gaan ze opeens omroepen zo nu gaan we met de ballonnen beginnen voor de kinderen met andere woorden we doen even vlug alles achter elkaar deste eerder zijn jullie weg dan kunnen wij ook naar huis .
Ik heb nog nooit zo,n evenement mee gemaakt als dit Zooooooooooooo slecht geregeld.Ook heb ik helemaal geen clubshop gezien ik wilde mij een nieuwe trui kopen van de kcn maar pech geen clubshop te zien .
Ik spreek nu ook voor de mensen die mij hierop hebben aan gesproken dit weekend dus kcn doe hier iets mee anders is regio limburg dood .
grt john
Dus ik hoop dat het dagelijks bestuur dit ook krijg te zien en te horen hoe het nu in limburg gebeurd
Ik heb ook even een reactie gegeven op de site van de keverclub zelf kijk maar .Dit is dus door iemand die zaterdag is geweest erop gezet en hier op heb ik een reactie gedaan .
willem 47 Post subject: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Ik ben vanmiddag naar het kevertreffen in landgraaf geweest,en zoals de andere jaren was het weer dieptreurig wat ik er aan trof.De lokatie is goed,maar naar mijn idee is het tijdstip niet goed,omdat half nederland op vakantie is.Word het niet eens tijd voor kcn,dat ze zich daar in gaan verdiepen,zodat dit evenement niet doodbloed.
gr Wil Aelfers
T42 Post subject: Re: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Good forum user
bugglover Post subject: Re: kevertreffen landgraaf limburgPosted: 01022006
Posts: 1 Hallo ik wil en kan hier op een antwoord geven ik john ben jaren actief geweest in het regio team van limburg.
Ik ben het hele weekend daar geweest en heb helaas moeten toe zien hoe de mensen die erop af kwamen maar aan hun lot over gelaten werden .Ik ben er vorig jaar mee gestopt omdat ik niet meer met deze mensen door een deur kon ik wil ze ook niet afkraken maar ik werd op het treffen dit weekend door verschillend mensen aan gesproken hier over .
Ook heb ik moeten concluderen dat iemand van de beetle freaks van gulpen aan de ingang zit en de team leden gewoon voor hun caravan zitten te ouwe hoeren .
Ok heb ik krijgen te horen dat er helemaal geen borden langs de weg stonden van het team .
Dus kunnen de mensen die erop af kwamen het niet konden vinden.
Ik ben 6jaar actief geweest in dit team en ben ook naar andere treffens geweest heb dit jaar nog geen flyer van ze gezien .
ook ben ik het met deze heer(Wil Aelfers) eensdat het dagelijks bestuur zich eens moet gaan bemoeien met het regio team limburg .
Ik ben vandaag heel kwaad naar huis gegaan ik had mee willen doen met concour kom ik er aan rijden vanaf de camping zie ik ze rond lopen met zijn alle en er wordt meteen omgeroepen de mensen die een rozet op de voorruit hebben zitten die hebben een prijs ik heb dus niemand zien lopen die de auto,s heeft bekeken zoals andere jaren het was gewoon die en die geven we gewoon een rozet toen werd omgeroepen de mensen met een rozet worden voor aan bij de regie wagen verwacht dus de auto,s worden er neer gezet gaan ze opeens omroepen zo nu gaan we met de ballonnen beginnen voor de kinderen met andere woorden we doen even vlug alles achter elkaar deste eerder zijn jullie weg dan kunnen wij ook naar huis .
Ik heb nog nooit zo,n evenement mee gemaakt als dit Zooooooooooooo slecht geregeld.Ook heb ik helemaal geen clubshop gezien ik wilde mij een nieuwe trui kopen van de kcn maar pech geen clubshop te zien .
Ik spreek nu ook voor de mensen die mij hierop hebben aan gesproken dit weekend dus kcn doe hier iets mee anders is regio limburg dood .
grt john
Dus ik hoop dat het dagelijks bestuur dit ook krijg te zien en te horen hoe het nu in limburg gebeurd
Ben zelf ook dit weekend in Landgraaf geweest.
Hier onder mijn verhaal;
Zaterdag: Ben daar zaterdag rond half 12 aangekomen en helemaal NIEMAND van regio Limburg die een praatje komt maken, laat staan dat ik ze heb gezien. De opkomst qua auto's was betreurend voor een regio meeting.
Enige pluspunt dat er ze een leuke film voor de kids hadden geregeld, CARS 2.
Maar om die nu om 21.30u 's avonds uit te zenden ( duurde tot 23.15u ). Heeft misschien met het feit te maken dat het een illegale versie is ( deze draait namelijk nu pas in de Bioscoop )
Zondag: Na een heerlijke nacht te hebben geslapen, stond om 09.15u de camping eigenaar bij de bus om het geld te innen.
Weer lekker gezeten, en met een paar bekenden een leuk gesprekje gevoerd. Echter hoorde ik tot mn verbazing dat er om 13.52u iets werd geroepen over prijzen, en om 14u de prijs uitreiking bleek te zijn van de Show and Shine. Met andere woorden de camping gasten kregen niet eens de tijd om hun busje klaar te maken om hem op het "show" terrein te zetten. Gemiste kans!!
Dus om 16u maar besloten om mn spulletjes in te pakken en naar huis te rijden, maar nog steeds niemand gezien van het team.
Heren jammer dat het zo moet gaan, terwijl zich de mensen toch de moeite doen om te komen en te blijven overnachten.
Hopelijk dat er volgend jaar "iets" meer aandacht wordt gegeven aan de dagjes mensen, en wellicht ook aan de camping gasten.
Want de camping gasten zorgen er toch ook mede voor dat een regio meeting geslaagd is.
Oh ja; heb geen foto's gemaakt
Hier onder mijn verhaal;
Zaterdag: Ben daar zaterdag rond half 12 aangekomen en helemaal NIEMAND van regio Limburg die een praatje komt maken, laat staan dat ik ze heb gezien. De opkomst qua auto's was betreurend voor een regio meeting.
Enige pluspunt dat er ze een leuke film voor de kids hadden geregeld, CARS 2.
Maar om die nu om 21.30u 's avonds uit te zenden ( duurde tot 23.15u ). Heeft misschien met het feit te maken dat het een illegale versie is ( deze draait namelijk nu pas in de Bioscoop )
Zondag: Na een heerlijke nacht te hebben geslapen, stond om 09.15u de camping eigenaar bij de bus om het geld te innen.
Weer lekker gezeten, en met een paar bekenden een leuk gesprekje gevoerd. Echter hoorde ik tot mn verbazing dat er om 13.52u iets werd geroepen over prijzen, en om 14u de prijs uitreiking bleek te zijn van de Show and Shine. Met andere woorden de camping gasten kregen niet eens de tijd om hun busje klaar te maken om hem op het "show" terrein te zetten. Gemiste kans!!
Dus om 16u maar besloten om mn spulletjes in te pakken en naar huis te rijden, maar nog steeds niemand gezien van het team.
Heren jammer dat het zo moet gaan, terwijl zich de mensen toch de moeite doen om te komen en te blijven overnachten.
Hopelijk dat er volgend jaar "iets" meer aandacht wordt gegeven aan de dagjes mensen, en wellicht ook aan de camping gasten.
Want de camping gasten zorgen er toch ook mede voor dat een regio meeting geslaagd is.
Oh ja; heb geen foto's gemaakt
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Foto's van het keverweekend Landgraaf kcn regio Limburg
» biker treffen
» Mai Käfer Treffen Hannover
» No meet, no treffen, no cruise, no convoy.........
» 12 -14 augustus 2011 MIDSUMMER BUG WEEKEND Munsterbilzen (B)
» biker treffen
» Mai Käfer Treffen Hannover
» No meet, no treffen, no cruise, no convoy.........
» 12 -14 augustus 2011 MIDSUMMER BUG WEEKEND Munsterbilzen (B)
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: