Cruise Night Diepenbeek - Friday 16 September.
+3
Oldskool Maq
Dave
bertje
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Cruise Night Diepenbeek - Friday 16 September.
Oldskool Society and Route-53 present
Cruise Night Diepenbeek
Friday 16 September
All aircooled VW's welcome!
Starting 19:00 hours
Parking Shopping Diepenbeek
Wijkstraat 37 Diepenbeek
We would like to invite you for the first cruise night @ shopping Diepenbeek.
The first cruise night is a try out.
In the future, when interest, the cruise night will be held monthly on fixed dates.
So be sure to drive to the first cruise night on friday 16 September.
Let's get together!
More info:
Facebook event page
In cooperation with
www.bowling-shoppingdiepenbeek.be/
www.Route-53.com
Re: Cruise Night Diepenbeek - Friday 16 September.
Het idee is van drie personen met een liefde voor luchtgekoelde vw’s, ontstaan op een Zaterdag avond in het jeugdhonk van Munsterbilzen tijdens het gezellige treffen van de Belgian Kit-Car Club.
De eerste cruise night is een “try-out”. Bij voldoende animo zullen we het idee verder uit werken. En zullen er meerdere cruise nights volgen.
Het idee is om 1 keer per maand op van te voren vastgestelde datums (altijd een vrijdag) samen te komen op de parking van shopping Diepenbeek. De datums zullen voldoende gecommuniceerd worden op de diverse forums en via Facebook.
De uitbater van het Bowlingcentrum bij shopping Diepenbeek staat open voor het idee. Er is daarom een mogelijkheid om een hapje te eten, drinken, en zelfs te bowlen en poolen.
Ook willen we duidelijk aangeven dat deze cruise-night niet ter vervanging is van andere cruise nights. Andere cruise nights/ins zoals in Maastricht en Genk blijven gewoon bestaan.
We hopen jullie te mogen begroeten op Vrijdag 16 September tijdens de eerste “try-out” Cruise-Night.
Met Vriendelijke groet,
Kevin maquois
Robert Schils
Justin Paulissen
De eerste cruise night is een “try-out”. Bij voldoende animo zullen we het idee verder uit werken. En zullen er meerdere cruise nights volgen.
Het idee is om 1 keer per maand op van te voren vastgestelde datums (altijd een vrijdag) samen te komen op de parking van shopping Diepenbeek. De datums zullen voldoende gecommuniceerd worden op de diverse forums en via Facebook.
De uitbater van het Bowlingcentrum bij shopping Diepenbeek staat open voor het idee. Er is daarom een mogelijkheid om een hapje te eten, drinken, en zelfs te bowlen en poolen.
Ook willen we duidelijk aangeven dat deze cruise-night niet ter vervanging is van andere cruise nights. Andere cruise nights/ins zoals in Maastricht en Genk blijven gewoon bestaan.
We hopen jullie te mogen begroeten op Vrijdag 16 September tijdens de eerste “try-out” Cruise-Night.
Met Vriendelijke groet,
Kevin maquois
Robert Schils
Justin Paulissen
Als ik niet hoef te werken, dan zal ik er zijn.
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
ben net terug van de cruise-in(kerkrade)
het viel me op dat het al erg snel donker word
kunnen jullie me dan een persoonlijke uitnodiging sturen,kwestie van me even inorde te stellen met de (achterlijke)belgische wetgeving
je weet maar nooit,ik rij nl met een O-plaat
ik vind het knap van jullie dat je wat wil doen voor de luchtgekoelde liefhebbers
keep up the good work en hopelijk komt er wat volk op af
het viel me op dat het al erg snel donker word
kunnen jullie me dan een persoonlijke uitnodiging sturen,kwestie van me even inorde te stellen met de (achterlijke)belgische wetgeving
je weet maar nooit,ik rij nl met een O-plaat
ik vind het knap van jullie dat je wat wil doen voor de luchtgekoelde liefhebbers
keep up the good work en hopelijk komt er wat volk op af
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
Hopenlijk is het op vrijdag 16 september een mooie zomer avond.
zeker weten aanwezig !
zeker weten aanwezig !
Lijkt me leuk om vrijdag samen erheen te rijden!
De beste plaats om te vertrekken lijkt me het oude Vendex gebouw in Maastricht, en dan een tussenstop maken bij de GB om onze Belgische vrienden te laten aansluiten.
WIE RIJDT ER MEE !?!?
De beste plaats om te vertrekken lijkt me het oude Vendex gebouw in Maastricht, en dan een tussenstop maken bij de GB om onze Belgische vrienden te laten aansluiten.
WIE RIJDT ER MEE !?!?
bertje schreef:6:15 bij vendex?
Ik rijd mee 18.15 uur bij vendex (Fortwillem) lijkt me beter
Want 6.15 is me wat te vroeg
See you friday !
Ik ga mijn best doen om morgen ook even langs te komen. Maar ik moet eerst even met de bus langs bij de motorbouwer om alles even goed af te laten stellen. Als dat op tijd lukt dan zien we ons morgen.
RickT2a- Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 25-08-11
Foto's staan online op https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2148284180829.113050.1058063680&type=1
Oldskool Maq schreef:
Foto's staan online op https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2148284180829.113050.1058063680&type=1
Mooi foto's Kevin!!
Was een mooie geslaagde try out van de Cruise Night!!
Het weer was goed, de opkomst uitstekend en alleen maar vrolijke mensen gezien!
Wordt vervolgd
Was idd een geslaagde avond. Bedankt iedereen voor het komen! Wordt idd vervolgd.
Ik heb het helaas moeten missen. 's middags met de bus op pad geweest en toen is de 2de spanningsregelaar die ik net 3 dagen had ook gesneuveld. Dus de hele dag lopen balen. Misschien volgende keer er wel bij.
RickT2a- Aantal berichten : 44
Registratiedatum : 25-08-11
Soortgelijke onderwerpen
» Cruise Night Diepenbeek
» Aircooled convoi to the bowling Diepenbeek on friday 27 april
» Fotos kcm cruise in night # 16-6-09
» Fotos kcm cruise in night # 30-6-09
» Fotos Kcm cruise in night # 14-7-09
» Aircooled convoi to the bowling Diepenbeek on friday 27 april
» Fotos kcm cruise in night # 16-6-09
» Fotos kcm cruise in night # 30-6-09
» Fotos Kcm cruise in night # 14-7-09