plaatjes cruise-in 01/09/2011
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
plaatjes cruise-in 01/09/2011
Vandaag vielen alle elementen eindelijk nog eens op de juiste plaats en kon ik nog eens naar de cruise-in
Jammer dat er niemand van de KCMers aanwezig was (wat op elk treffen toch wel een meerwaarde is)
Nog eens ne wopper(ne dobble)binnengespeeld en die heeft gesmaakt,het was dan ook weeral geleden van in mei
hier dan de plaatjes
de cabrio van jona
Ik heb (nog) niet de tijd genomen om de (weinige) aircooleds even apart te zetten,de vrouw wil ook nog even wat aandacht
hoog tijd dat ik daar ook iets ga posten
more to come
Jammer dat er niemand van de KCMers aanwezig was (wat op elk treffen toch wel een meerwaarde is)
Nog eens ne wopper(ne dobble)binnengespeeld en die heeft gesmaakt,het was dan ook weeral geleden van in mei
hier dan de plaatjes
de cabrio van jona
Ik heb (nog) niet de tijd genomen om de (weinige) aircooleds even apart te zetten,de vrouw wil ook nog even wat aandacht
hoog tijd dat ik daar ook iets ga posten
more to come
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
Re: plaatjes cruise-in 01/09/2011
Thanks voor de fotos Kurt !
Bovenstaande vind ik een overigens een erg mooie foto kon wel ergens in the usa zijn gemaak !
Re: plaatjes cruise-in 01/09/2011
Ik reed rond 20:45 over de autobaan , had alleen wat visjes in de auto zitten, maar het was er erg druk. Was aan het twijfelen, maar ivm de vissen toch doorgereden.........
Binnekort nog maar eens langs gaan
Binnekort nog maar eens langs gaan
Soortgelijke onderwerpen
» Spijlbustreffen, Nuenen 2009
» WINTERSE PLAATJES
» KCM Cruise in @ Geusselt 30 aug 2011
» winter cruise in en de nieuwe datum van de zomer cruise in
» '" The KCM end off season 2011 '' Zaterdag 26 november 2011 Hot Chocolate Part(y) 2 @ kieft & Klok
» WINTERSE PLAATJES
» KCM Cruise in @ Geusselt 30 aug 2011
» winter cruise in en de nieuwe datum van de zomer cruise in
» '" The KCM end off season 2011 '' Zaterdag 26 november 2011 Hot Chocolate Part(y) 2 @ kieft & Klok
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: