Deze Zondag (1-3) 14 graden en zon... Toertje?
+6
RedVelvet
bruinekever
vwspijlbus
MrCola
Bjorn
bertje
10 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Deze Zondag (1-3) 14 graden en zon... Toertje?
De eerste lentedag van 2009?
14 graden en een zonnetje.... Dat belooft wat. Dan zullen wij zeker een lekker toertje gaan maken met onze aircooled.
Is er nog iemand die gaat toeren? Laat het even weten.........
14 graden en een zonnetje.... Dat belooft wat. Dan zullen wij zeker een lekker toertje gaan maken met onze aircooled.
Is er nog iemand die gaat toeren? Laat het even weten.........
Re: Deze Zondag (1-3) 14 graden en zon... Toertje?
Wat un fel licht heeft die foto van de
Wij waren toevallig ook van plan dit weekende een klein toerritje te maken,en de bus weer eens wakker te maken na een lange winterslaap.
Hopenlijk heb je gelijk dat het lekker weer zondag wordt. Want nu op vriedag 27ste februari om 17.05 uur ziet het er niet echt na uit maarja ut weer kan veranderen he.. Waar gaan we heen of komen we elkaar tegen ?
En wie gaat er nog cruisen zondag ?
Wij waren toevallig ook van plan dit weekende een klein toerritje te maken,en de bus weer eens wakker te maken na een lange winterslaap.
Hopenlijk heb je gelijk dat het lekker weer zondag wordt. Want nu op vriedag 27ste februari om 17.05 uur ziet het er niet echt na uit maarja ut weer kan veranderen he.. Waar gaan we heen of komen we elkaar tegen ?
En wie gaat er nog cruisen zondag ?
Ik ga wel morgen even cruizen naar maastricht als het goed is. Nog ff afwachten wat het weer doet en of paul wel thuis is En anders ga ik zo wel ff wat rond kachelen, zondag gaat helaas voor mij niet lukken aangezien ik wedstrijd heb
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Helaas...
ik ben zondag voor de 3de keer naar Luxemburg; Winter Trail voorbereidingen.
ik ben zondag voor de 3de keer naar Luxemburg; Winter Trail voorbereidingen.
Als het idd zo lekker warm word heb ik ook wel zin om mee te gaan. Laat maar weten, hoe laat en waar.
Danny,Maud en Fenneke hebben ook wel zin om er even op uit te gaan!!!!
Hebben jullie al een idee hoe laat en waar???
Hebben jullie al een idee hoe laat en waar???
RedVelvet- Aantal berichten : 16
Registratiedatum : 21-01-09
Leeftijd : 49
Leuk morgen om 12:00 uur staan wij en Robert op op de geusselt ( KCM cruise in plek )
Daar wachten we tot +/- 12.30 dat iedereen gezellig bij elkaar is.
Daarna kunnen we stukje rijden naar een mooie plek en daar lekker wat chillen of desnoods ergens picknicken ? of terrasje ?
wie weet een leuke plek ?
Tot morgen iedereen tussen 12.00 / 12.30 op de geusselt.
Vergeet je foto toestel niet !
Daar wachten we tot +/- 12.30 dat iedereen gezellig bij elkaar is.
Daarna kunnen we stukje rijden naar een mooie plek en daar lekker wat chillen of desnoods ergens picknicken ? of terrasje ?
wie weet een leuke plek ?
Tot morgen iedereen tussen 12.00 / 12.30 op de geusselt.
Vergeet je foto toestel niet !
heb idd wel ff zin om de kever van de plaats te halen, zeker na de dag van vandaag ma zit idd ook met wedstrijd morgen.
de rest een mooie dag morge !!
de rest een mooie dag morge !!
Ivo on Air- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09
12.00 uur Geusselt. Gaan jullie dat een beetje redden?
Dan doorrijden naar een Picknick plekje... Zal wel onze al vaker bezochte plek langs de maas worden dan.
En daarna nog een cruise door het Limburgse....
Is dat wat?
Dan doorrijden naar een Picknick plekje... Zal wel onze al vaker bezochte plek langs de maas worden dan.
En daarna nog een cruise door het Limburgse....
Is dat wat?
hehe mijn verhaal hoeven jullie niet te weten
Nice ride morgen....
Nice ride morgen....
Bugride- Aantal berichten : 170
Leeftijd : 40
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)
Ach arme Paul, je mag ook wel met een Peugot mee hoor.........
hmmm sounds like the maiden vojage for mij freshly painted and plumbed engine!
think ill be there too!
think ill be there too!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
bertje schreef:Ach arme Paul, je mag ook wel met een Peugot mee hoor.........
hehe nope geen peugeot in de stoet
Woonplaats : Mestreech>>l A2 route du soleil (achter de moer litste flat rechterkant onderaon)
Bugride schreef:bertje schreef:Ach arme Paul, je mag ook wel met een Peugot mee hoor.........
Ik heb net een nieuwe trekhaak gemonteerd dus ik wil je wel op sleeptouw nemen... -------- (vriendendienst)
RedVelvet- Aantal berichten : 16
Leeftijd : 49
Kan me ook rechtstreeks op de trekhaak zetten?? ouwah....RedVelvet schreef:Bugride schreef:bertje schreef:Ach arme Paul, je mag ook wel met een Peugot mee hoor.........
Ik heb net een nieuwe trekhaak gemonteerd dus ik wil je wel op sleeptouw nemen... -------- (vriendendienst)
veel plezier iedereen wordt een mooie dag....
Bugride schreef:
Dat is het idd geweest. Een goede plek gevonden om te picknicken. Thanx Maarten. En ook nog lekker gaan uit eten daarna. Al met al een gezellige dag met iedereen gehad.
Bedankt mensen. Tot de volgende keer.
bertje schreef:Bugride schreef:
Dat is het idd geweest. Een goede plek gevonden om te picknicken. Thanx Maarten. En ook nog lekker gaan uit eten daarna. Al met al een gezellige dag met iedereen gehad.
Bedankt mensen. Tot de volgende keer.
Ok vertel meer, waar zijn jullie geweest? En er heeft toch ook nog wel iemand foto's gemaakt of niet soms?
was idd een hele mooie dag! leuke rit een beetje geauwe***** gepiknikt!(thanks bertje&miranda) had zelf natuurlijk weer niks bij me! en nog ff over de grens gewipt bij de pruuse, en lekker naar savos een hapje gaan eten! foto's heb ik helaas niet maar dr zijn dr genoeg gemaakt! dus people show them all!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Ik heb er maar 4. Want de geheugenkaart zat weer thuis in de PC.
We zijn bij het veerpond in berg aan de maas geweest, maar deze plek werd als veel te commercieel beschouwd. Te veel oude mensen die de grote overtocht niet durfden te wagen en daarom alle bankjes bezet hielden. We zijn toen verder getogen naar een nabij gelegen veld alwaar wij ons wagenpark geparkeerd hebben bij de knooterwilgen.
Na het nuttigen van diverse versnaperingen werd door een aantal mannen de omgeving gecheckt voor een eventueel, groots op te zetten europees luchtgekoeld treffen.
De mogelijkheid van het aanleggen van elektriek werd vergemakkelijkt door de reeds bestaande elektriek door te trekken. De opties werden naast elkaar gelegd.
De douches zouden met een aantal kleine aanpassingen ongeveer hier kunnen komen. Ze hadden in gedachten 3. Hetgeen wordt vergemakkelijkt door een directe afvoer op het riool
Als afsluiting werden nog wat algemene foto's gemaakt om vervolg vergaderingen te vergemakkelijken
Als afsluiting de reactie van de president op de vraag "hÜb ste d'r zin in"
Tot zover voor nu
Na het nuttigen van diverse versnaperingen werd door een aantal mannen de omgeving gecheckt voor een eventueel, groots op te zetten europees luchtgekoeld treffen.
De mogelijkheid van het aanleggen van elektriek werd vergemakkelijkt door de reeds bestaande elektriek door te trekken. De opties werden naast elkaar gelegd.
De douches zouden met een aantal kleine aanpassingen ongeveer hier kunnen komen. Ze hadden in gedachten 3. Hetgeen wordt vergemakkelijkt door een directe afvoer op het riool
Als afsluiting werden nog wat algemene foto's gemaakt om vervolg vergaderingen te vergemakkelijken
Als afsluiting de reactie van de president op de vraag "hÜb ste d'r zin in"
Tot zover voor nu
Dammn balen dat ik niet mee ben gegaan, zag er gezellig uit zo. Bij m'n wedstrijd heb ik me toch alleen maar zitten ergeren .
En nog meer fotos van de gezellige zondagmiddag.
Erg mooie plek daar Thanks Maarten !
Erg mooie plek daar Thanks Maarten !
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» tourtje deze zondag
» Bij het zien van deze video's...
» * New * T3 bus foto topic
» deze week in de autoweek classic
» Zondag sluis Ternaaien
» Bij het zien van deze video's...
» * New * T3 bus foto topic
» deze week in de autoweek classic