KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

23 september 2012 Limburgse keverdag Simpelveld.

4 plaatsers

Ga naar beneden

23 september  2012  Limburgse keverdag Simpelveld. Empty 23 september 2012 Limburgse keverdag Simpelveld.

Bericht  Bjorn di 11 sep 2012 - 13:43

23 september  2012  Limburgse keverdag Simpelveld. Voorzijde20nieuwe20flye

Meer info..

http://www.kcnlimburg.nl/
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 45

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

23 september  2012  Limburgse keverdag Simpelveld. Empty Re: 23 september 2012 Limburgse keverdag Simpelveld.

Bericht  Bjorn wo 19 sep 2012 - 19:56

Wie gaat er richting Simpelveld aanstaande zondag ?
Ik lees wel allerlei berichten dat het wegens WK wielrennen heel moeilijk te bereiken is et,etc.

Bjorn
Bjorn

23 september  2012  Limburgse keverdag Simpelveld. Empty Re: 23 september 2012 Limburgse keverdag Simpelveld.

Bericht  bertje do 20 sep 2012 - 9:54

Heb met team limburg gemaild hierover. Zoals ik het lees is het niet echt een probleem. Alleen op een bepaald moment in middag kan het even lastig zijn.

Mail van team limburg:

De bereikbaarheid is idd een issue. Integenstelling tot de informatie die op veel websites (gemeenten e.d.) staat is het parcourt niet de hele dag afgesloten, doch enkel op het moment dat derenners voorbijkomen. Wij hebben dit expliciet bij de gemeente nagevraagd.
Mocht je net dan ons evenement bezoeken, zul je even moeten wachten.

We raden je dan ook aan op tijd te komen, liefst vóór 10.30u. Simpelveld ligt op km 71 van de start, dus ik schat in dat de renners 3 à 4 uur later in Simpelveld zijn. Zodra de renners gepasseerd zijn, gaat de weg weer open en zijn we gewoon bereikbaar.

bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Leeftijd : 49

http://www.route-53.com

Bericht  john t do 20 sep 2012 - 11:18

Ik heb het gisteren zelf mee gemaakt dat ik ergens in heerlen moest zijn en ruim op tijd ben weg gegaan thuis .Kan je vertellen dat ik straten gezien heb waar ik nog nooit van gehoord had .En de verkeersregelaars die er staan die weten het ook niet .Ik hoop maar dat ze er goed aan doen om het door te laten gaan .Ik zelf heb een mail gestuurd naar het wk wielrennen met de vraag of ik vanuit brunssum gemakkelijk naar simpelveld kom .Krijg ik een antwoord terug ja pas na 12.30 (sorry bjorn ik had tegen jou gezegt 2.30 ) type fout van mij uit Denk dan ook eens aan de mensen die naar simpelveld gaan om te kijken naar het wielrennen het zijn niet alleen maar de kever rijders die erna toe willen en wat dacht je van het opruimen van de hekken en zo .
Kijk maar eens bij mij op face book een zwager van mij is verkeersregelaar en die stond gisteren bij de locht en dat is dus in de buurt van simpelveld daar stond het helemaal vast hij had een paar foto,s gemaakt .Ze hadden het beter op een andere dag kunnen doen want het wk dat plan je niet zomaar even een paar weken van te voren dacht ik zo dat staat toch al een tijd vast hoor die datum .snap de gemeente simpelveld dan ook niet dat ze daar dan een (vergunning voor geven op die dag )!!!!!!!!!!! maarja dat is mijn mening maar .
john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58

Bericht  Bjorn do 20 sep 2012 - 12:27

Vind het maar allemaal erg onduidelijk !
Dit ook gelezen
http://www.pimg.nl/index.php/simpelveld/388-bereikbaarheid-simpelveld-tijdens-wk-wielrennen

Wie gaat er zondag en hoelaat vertrekken we mischien ergens afspreken ????
Bjorn
Bjorn

Bericht  john t do 20 sep 2012 - 12:40

wij gaan erheen moet alleen wesley bij vander valk afzetten om 10.00 uur en dan vandaar uit naar akker der onnozelen toe.
john t
john t

Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58

Bericht  T2René vr 21 sep 2012 - 23:51

Ik denk dat ik pas 's middags een kijkje ga nemen.

Als je de route volgt die KCN Limburg aangeeft moet het verder geen moeite zijn om het station te bereiken.

http://www.kcnlimburg.nl/index.php/component/content/article/9-voorpagina/6-kdroute

Einge tijd geleden heb ik een BBQ bij de ZLSM meegemaakt. Lekker eten, drinken en veel ouwe meuk te zien.

Zoals deze;

23 september  2012  Limburgse keverdag Simpelveld. ZLSM_zps1bb3e702
T2René
T2René

Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: