Limburgse keverdag Simpelveld 23-9-2012
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Limburgse keverdag Simpelveld 23-9-2012
Vanmorgensamen met Edward en Mariane en Roland & Jolanda richting de Limburgse Keverdag in Simpelveld gereden
Omdat we vroeg waren vertrokken 9.15 uur vanuit Maastricht / Meerssen vrijwel bijna tot geen overlast gehad van het WK wielrennen.
Eenmaal aangekomen in Simpelveld waande je een beetje terug in de tijd De stoom lokomotieven waren al aan het warm draaien en de Stoom dampen kwamen je tegenmoed.
Heb niet veel foto's kunnen maken omdat ik na 1.5 uur rondlopen alweer huiswaards moest gaan
onze kleine boef zijn drinkbeker had gelekt dus hij en kinderwagen waren helemaal nat en doordrenkt.
Alleen met het uitrijden flink met mijn bodemplaat geschuurd over de grond
Voor de rest was het een leuke opkomst en een geslaagde dag.
Al vrij vroeg op de dag mooie opkomst !
Mooie Splitwindow trein (schienenbus / diesel lok)
Omdat we vroeg waren vertrokken 9.15 uur vanuit Maastricht / Meerssen vrijwel bijna tot geen overlast gehad van het WK wielrennen.
Eenmaal aangekomen in Simpelveld waande je een beetje terug in de tijd De stoom lokomotieven waren al aan het warm draaien en de Stoom dampen kwamen je tegenmoed.
Heb niet veel foto's kunnen maken omdat ik na 1.5 uur rondlopen alweer huiswaards moest gaan
onze kleine boef zijn drinkbeker had gelekt dus hij en kinderwagen waren helemaal nat en doordrenkt.
Alleen met het uitrijden flink met mijn bodemplaat geschuurd over de grond
Voor de rest was het een leuke opkomst en een geslaagde dag.
Al vrij vroeg op de dag mooie opkomst !
Mooie Splitwindow trein (schienenbus / diesel lok)
Re: Limburgse keverdag Simpelveld 23-9-2012
Héél mooie lokatie in Simpelveld. De enige die ik gezien heb was Robert.
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
Re: Limburgse keverdag Simpelveld 23-9-2012
NIET NORMAAL !!!!!Bjorn schreef:Alleen met het uitrijden flink met mijn bodemplaat geschuurd over de grond
Die jongens houden helaas geen rekening met verlaagde auto's. Zal wel komen omdat ze zelf allemaal standaard rijden? Maar goed, dat is wel een verbeterpuntje voor volgend jaar.
Voor de rest een super leuke meeting! Chapeau voor het team. Te gekke locatie. Nu zo volhouden!
Soortgelijke onderwerpen
» camp-out 2012
» zo 12 juli 2009: Limburgse Oldtimertref, Vaesrade
» KCM GOT TALENT 2012
» La Course Du Plateau 2012
» Keverwinterfestijn 2012 the pictures
» zo 12 juli 2009: Limburgse Oldtimertref, Vaesrade
» KCM GOT TALENT 2012
» La Course Du Plateau 2012
» Keverwinterfestijn 2012 the pictures
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: