Tour du classique
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Tour du classique
19 20 21 april 2013 is er een bolletje pijltjes route uit gezet door Robert Edward en Hugo start is camping mooi bemelen waar we overnachten( eigen tent opzetten) ontbijt s'morgens (verzorgd door camping mooi bemelen) vertrek is op inschrijf nummer naar een plek in Luxemburg.
Daar tent opzetten en is er s'avonds een BBq en s'morgens een ontbijt ( verzorgd door de camping) hier vertrekken we weer op start nummer terug naar de camping in bemelen.
Voor nadere informatie kijk op Facebook onder ( tour du classique) voor 2 overnachtingen 2 maal ontbijt 1maal BBq en raley schild kosten 65 euro per/ persoon voor kinderen is dit 52,50 euro per/persoon indien men een nacht en 1 maal ontbijt en 1 maal BBq is dit 50 euro per/persoon voor de kids 42,50 euro per/persoon inschrijven stuur email naar Hugo@ti-Geelen .nl met uw adres gegevens met hoeveel volwassen en hoeveel kids en type auto alle soorten oldtimers mogen mee dus ook vrienden met een ander merk auto zolang ze maar van voor 1987 zijn. De inschrijving is pas definitief zodra de betaling binnen is. Groet de organisatie Tour Du Classique.
Daar tent opzetten en is er s'avonds een BBq en s'morgens een ontbijt ( verzorgd door de camping) hier vertrekken we weer op start nummer terug naar de camping in bemelen.
Voor nadere informatie kijk op Facebook onder ( tour du classique) voor 2 overnachtingen 2 maal ontbijt 1maal BBq en raley schild kosten 65 euro per/ persoon voor kinderen is dit 52,50 euro per/persoon indien men een nacht en 1 maal ontbijt en 1 maal BBq is dit 50 euro per/persoon voor de kids 42,50 euro per/persoon inschrijven stuur email naar Hugo@ti-Geelen .nl met uw adres gegevens met hoeveel volwassen en hoeveel kids en type auto alle soorten oldtimers mogen mee dus ook vrienden met een ander merk auto zolang ze maar van voor 1987 zijn. De inschrijving is pas definitief zodra de betaling binnen is. Groet de organisatie Tour Du Classique.
Laatst aangepast door yellowbug op ma 18 feb 2013 - 19:51; in totaal 1 keer bewerkt
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Re: Tour du classique
Ik heb op zondag een optreden, kan dus helaas niet mee.
Misschien kom ik vrijdag avond even naar mooi bemelen, even pilske pakken
heel veel plezier
maarten
Misschien kom ik vrijdag avond even naar mooi bemelen, even pilske pakken
heel veel plezier
maarten
[quote="beheb de prijzen aangepast
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Dit gaat m voor ons ook niet worden aangezien de bus verkocht is en er nu geen rijdende bus is. Om met de kever te gaan zie ik niet zitten. Misschien dat ik wel met maarten mee kom op vrijdag avond.
Have fun.
Have fun.
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: