Meziekskes
+9
Bossie'sbeetle
bugsnbusses
bertje
LaSofia
vwspijlbus
T2René
Bjorn
MrCola
bruinekever
13 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Meziekskes
Vet nummer maarten, heel lang niet gehoord.
Hoe zette jullie die clips eigenlijk hier op t forum? Had eens gekeken en geprobeerd alleen lukte niet echt.
Hoe zette jullie die clips eigenlijk hier op t forum? Had eens gekeken en geprobeerd alleen lukte niet echt.
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
heb je toch niet opgelet! ik heb de cd van delinqent habbits standaart in mn speedster liggen en speel hem toch wel geregeld op een treffen of cruise inn!MrCola schreef:Vet nummer maarten, heel lang niet gehoord.
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
bugsnbusses schreef:heb je toch niet opgelet! ik heb de cd van delinqent habbits standaart in mn speedster liggen en speel hem toch wel geregeld op een treffen of cruise inn!MrCola schreef:Vet nummer maarten, heel lang niet gehoord.
weet je hoelang dat geleden is anyway nooit op gelet of niet in de buurt geweest wanneer die erop was
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Oke, de mamaappelsap in deze is dan..................... zitting op het dak van de bay..............
Ook mijn "jeugd-helden" worden een dagje ouder. Ze gaan dan vanzelf een beetje jazzie spelen.
Het is dus echt de stem van Jamezzz, die gesampled is op de jazzie enter sandman.
weet je nog meer van deze relaxte muziek plaats hem dan even.
Het is dus echt de stem van Jamezzz, die gesampled is op de jazzie enter sandman.
weet je nog meer van deze relaxte muziek plaats hem dan even.
Laatst aangepast door oranjekever op di 30 maa 2010 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : op verzoek uitgesloten)
@airmike een leuke link om aan te zetten op zoek naar je volgende project.
klik op beatles om naar de beatles te luisteren.
klik op beatles om naar de beatles te luisteren.
Het jaar 1999 -2000:
Ik was jong en het meeste geld spendeerde ik ieder weekend aan een discotheek of cafe bezoek !
De muziek van Milk inc klonk uit de meeste speakers in die tijd.. Hits zoals Walk on water, in my eyes etc,etc
Man wat een mooie tijd was dat.
Helaas is de zangeres Ann Vervoort op 33 jarige leeftijd veelste vroeg overleden.
R.I.P Ann Vervoort oftwel Milk inc thanks for this great music !!
Ik was jong en het meeste geld spendeerde ik ieder weekend aan een discotheek of cafe bezoek !
De muziek van Milk inc klonk uit de meeste speakers in die tijd.. Hits zoals Walk on water, in my eyes etc,etc
Man wat een mooie tijd was dat.
Helaas is de zangeres Ann Vervoort op 33 jarige leeftijd veelste vroeg overleden.
R.I.P Ann Vervoort oftwel Milk inc thanks for this great music !!
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 2 van 6
Permissies van dit forum: