Appeltern 25 jaar keverclub Nederland (Last minute post )
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Appeltern 25 jaar keverclub Nederland (Last minute post )
Morgen 16 mei yes het is weer last minute post dit !
Is er een speciale Keverclub Nederland jubileum meeting op Appeltern.
Er vertrekken diverse convois vanuit verschillende regios er heen ook van uit limburg vertrekt een convoi richting deze show !
Bron kcn regio Limburg : Ons eerste verzamelpunt (08:30uur) zal op de A2/E25 bij SHELL-tankstation "Swentibold" gelegen tussen de op/afrit Urmond-Born zijn... vanuit hier verwachten we rond 9:00uur te vertrekken naar onze 2e stop bij VW-dealer "van Mossel" te Weert.
aankomst 09:30uur, vertrek 10:00uur.
Wie gaat er van ons ?
Ik wil best wel gaan maar not alone
Ik weet dit is last minute maar volgens mij wel degelijk de moeite
Dus reply even we zouden bijv vanuit de geusselt morgen vroeg om 8.00 uur kunnen vertrekken richting het eerste verzamelpunt.
Is er een speciale Keverclub Nederland jubileum meeting op Appeltern.
Er vertrekken diverse convois vanuit verschillende regios er heen ook van uit limburg vertrekt een convoi richting deze show !
Bron kcn regio Limburg : Ons eerste verzamelpunt (08:30uur) zal op de A2/E25 bij SHELL-tankstation "Swentibold" gelegen tussen de op/afrit Urmond-Born zijn... vanuit hier verwachten we rond 9:00uur te vertrekken naar onze 2e stop bij VW-dealer "van Mossel" te Weert.
aankomst 09:30uur, vertrek 10:00uur.
Wie gaat er van ons ?
Ik wil best wel gaan maar not alone
Ik weet dit is last minute maar volgens mij wel degelijk de moeite
Dus reply even we zouden bijv vanuit de geusselt morgen vroeg om 8.00 uur kunnen vertrekken richting het eerste verzamelpunt.
Re: Appeltern 25 jaar keverclub Nederland (Last minute post )
Ik dacht dat deze rit alleen voor KCN members is. Aangezien ik hier geen lid van ben had ik me niet voorgenomen hier heen te gaan. Ook moet ik even kijken wat sonja wil.
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
MrCola schreef:Niemand?
Idd gaat er niemand ?
wie wilt er gaan ?
Ik denk dat ik gewoon thuis blijf, misschien dat ik ff hier wat ga touren ofzo maar denk niet de hele dag naar nijmegen.
Het is eigenlijk ook een echte last minute post van me en de weersvoorspelling zijn ook niet erg geweldig !
Dus denk dat ik ook maar niet er heen rijd. ik zie morgen wel..
Er zouden ook diverse andere activiteiten te doen zijn in vanuit diverse regios. Dit stond vermeld in de Keverwereld
Maar kan er hier weinig van terug vinden ook niet op de site van kcn & regio limburg beetje jammer.
eerst staat er iets van voorinschrijven dan toch maar weer niet inschrijven etc etc
wel een beetje erg onduidelijk zo
Dus denk dat ik ook maar niet er heen rijd. ik zie morgen wel..
Er zouden ook diverse andere activiteiten te doen zijn in vanuit diverse regios. Dit stond vermeld in de Keverwereld
Maar kan er hier weinig van terug vinden ook niet op de site van kcn & regio limburg beetje jammer.
eerst staat er iets van voorinschrijven dan toch maar weer niet inschrijven etc etc
wel een beetje erg onduidelijk zo
De weersvoorspellingen vallen wel mee, maar inderdaad erg vaag over de inschrijvingen, dit deed mee eerst al doen besluiten om niet mee te gaan aangezien ik niet zomaar ergens wil aan komen rijden waar ik niet lid van ben. Maja ik zie het wel wat het gaat worden in het weekend
Fotos appeltern
https://s622.photobucket.com/albums/tt302/jerupke/25%20jaar%20KCN/?albumview=slideshow
Deze link kreeg ik via e-mail van Jerupke zo te zien waren er toch wel wat aircooleds op Swentibold vanmorgen.
Lees alleen op andere forums dat Appeltern zelf beetje tegen viel
Forum berichten : zoals toen wij er aankwamen vertrok alweer een groot deel mensen.
Beetje jammer denk ik dan. Zeker dat toch velen een stukje hebben gereden om er te komen en bij aankomt het veld leeg is of al leeg stroomt.
Kan me dan best voorstellen dat dan telleurstellingen geeft.
@ Jerupke toch bedankt voor je mailtje met de fotos !
Deze link kreeg ik via e-mail van Jerupke zo te zien waren er toch wel wat aircooleds op Swentibold vanmorgen.
Lees alleen op andere forums dat Appeltern zelf beetje tegen viel
Forum berichten : zoals toen wij er aankwamen vertrok alweer een groot deel mensen.
Beetje jammer denk ik dan. Zeker dat toch velen een stukje hebben gereden om er te komen en bij aankomt het veld leeg is of al leeg stroomt.
Kan me dan best voorstellen dat dan telleurstellingen geeft.
@ Jerupke toch bedankt voor je mailtje met de fotos !
tegenvallend Apektern
Ja, ook ik moet concluderen dat ik een raar gevoel eraan over heb gehouden...
Rit erheen verliep erg chaotisch, van Born naar Weert was super, mooi lint op A2, maar vanaf Weert viel de groep al direct na vertrek uit elkaar,
mensen die eerst voor me reden, reden opeens weer achter me, mensen kwamen achter me aan die in Apeltern nergens te vinden waren, en ik ben van een van de laatste in de colonne naar de koploper gegaan zonder auto's in te halen... Niemand kreeg een route beschrijving, dus het was gewoon zoeken... Uitendelijk met meer dan 100km/u over landweggetjes gescheurd om bij te houden.
De hele groep stond uiteindelijk voor het veer van Megen pas weer bij elkaar... nou ja, vandaaruit dan maar weer samen verder.....
bleek nog maar 275 meter te zijn, hahaha....
ook de inschrijving was niet duidelijk, uiteindelijk niets hoeven betalen voor toerrit en/of entree?? Fijn, maar niet volgens de aankondiging..
Ter plaatse was veel voor de kids geregeld, maar verder weinig (een feesttent en een camping, maar die lag een kilometer van het showterrein..) geen activiteiten en ook geen sfeer, laat staan een feeststemming....
Veel mensen vertrokken inderdaad al vroeg, ben benieuwd of de sfeer geen uitwerking heeft op Budel...
Jammer want de organisatie zal het uiteraard goed bedoeld hebben...
Jammer maar de teruggrit heb ik samen met Jeffrey lekker gecruised, dat was wel weer positief!!
Rit erheen verliep erg chaotisch, van Born naar Weert was super, mooi lint op A2, maar vanaf Weert viel de groep al direct na vertrek uit elkaar,
mensen die eerst voor me reden, reden opeens weer achter me, mensen kwamen achter me aan die in Apeltern nergens te vinden waren, en ik ben van een van de laatste in de colonne naar de koploper gegaan zonder auto's in te halen... Niemand kreeg een route beschrijving, dus het was gewoon zoeken... Uitendelijk met meer dan 100km/u over landweggetjes gescheurd om bij te houden.
De hele groep stond uiteindelijk voor het veer van Megen pas weer bij elkaar... nou ja, vandaaruit dan maar weer samen verder.....
bleek nog maar 275 meter te zijn, hahaha....
ook de inschrijving was niet duidelijk, uiteindelijk niets hoeven betalen voor toerrit en/of entree?? Fijn, maar niet volgens de aankondiging..
Ter plaatse was veel voor de kids geregeld, maar verder weinig (een feesttent en een camping, maar die lag een kilometer van het showterrein..) geen activiteiten en ook geen sfeer, laat staan een feeststemming....
Veel mensen vertrokken inderdaad al vroeg, ben benieuwd of de sfeer geen uitwerking heeft op Budel...
Jammer want de organisatie zal het uiteraard goed bedoeld hebben...
Jammer maar de teruggrit heb ik samen met Jeffrey lekker gecruised, dat was wel weer positief!!
jerupke- Aantal berichten : 5
Registratiedatum : 11-02-09
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: