Some Budel news
+2
vwspijlbus
sausage fingers
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Some Budel news
Due to Sue having started a new job we will not be coming to Franks on the thursday and convoying with the KCM Massive on friday morning. We will have to come on a friday ferry and meet you at Budel instead.
Neil
sausage fingers- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 21-01-09
Re: Some Budel news
That's a pitty..
Anyway make sure to print and bring this if you want to find our campspot.
For how many busses would you like a campspot?
Anyway make sure to print and bring this if you want to find our campspot.
For how many busses would you like a campspot?
We will keep your place free. yeah that's always difficult with a new job you can't say "hey next week i'm gone again on thursday".
greetings from mike en linda,
greetings from mike en linda,
Thanks Guys. I will print off the map.
Neil
Neil
sausage fingers- Aantal berichten : 64
Registratiedatum : 21-01-09
Bjorn / Stefanie: Als je er van donderdag op vrijdag nog een Engels busje bij wilt...
link
link
vwspijlbus schreef:Bjorn / Stefanie: Als je er van donderdag op vrijdag nog een Engels busje bij wilt...
link
We hebben al geantwoord Frank !
Geen enkel probleem om hem daar te ontvangen en te ontmoeten
Zou cool zijn als we allemaal compleet zijn van KCM en ieder heeft zijn plekje !
Er ook nog voor konden zorgen dat we alle Engelse Busjes bij ons daar in de buurt van de KCM camping corner bij elkaar konden krijgen !
't Weer valt gelukkig mee tot eerdere voorspellingen:
@Linda: ik ben in de naai-artikelen winkel te Sittard geweest. Helaas geen Hawai-bloemen om over je gaten in het vest te naaien.
@Linda: ik ben in de naai-artikelen winkel te Sittard geweest. Helaas geen Hawai-bloemen om over je gaten in het vest te naaien.
vwspijlbus schreef:
Toch bedankt voor de moeite hé, golf is momenteel "vrij goed" herstelt door een naaister. Is weer in orde om nieuwe gaten te branden in budel
kwam er net achter dat ik zaterdag een vrije dag heb , dus kom al bezoeker wel ff langs
Ivo on Air- Aantal berichten : 62
Registratiedatum : 26-01-09
Moet je op zondag weer werken dan?Ivo on Air schreef:kwam er net achter dat ik zaterdag een vrije dag heb , dus kom al bezoeker wel ff langs
Sow,
Vanmorgen ging audrey nog even met de kever boodschappen doen. Op de terug weg begon het lampje van de dynamo te branden ( met pasen ook al toen een los contact) Alles nagemeten accu stil en draaiend, laadde niet op......... Alle contacten gecontroleerd, en opgeschuurd............ Draaiende motor pluspool van accu af en de motor sloeg af.......... grote kans dat de dynamo kapot is.............12 uur voor vertrek naar budel. Alle heiligen bij-elkaar gevloekt.............
toevallig belde Mike (mr Cola) Hij zou even langs komen. In de tussentijd onze technisch adviseur gebeld..........
Ja ws dynamo of spannings regelaar. Mr cola wist wel een adresje waar je op donderdag avond om 22.00 nog reserve onderdelen kon krijgen. Na een telefoontje bleken de spannings regelaar en dynamo aanwezig. Die opgehaald. Bij terugkomst eerst de spanningregelaar verwisseld, en ja hoorrrrrrrrr. Het lampje brand niet meer.
Dus de moraal van dit verhaal weet ik ook niet............Maar over 10 uur zijn we op de A2.
Bedankt sonja voor het lenen van je man.
Vanmorgen ging audrey nog even met de kever boodschappen doen. Op de terug weg begon het lampje van de dynamo te branden ( met pasen ook al toen een los contact) Alles nagemeten accu stil en draaiend, laadde niet op......... Alle contacten gecontroleerd, en opgeschuurd............ Draaiende motor pluspool van accu af en de motor sloeg af.......... grote kans dat de dynamo kapot is.............12 uur voor vertrek naar budel. Alle heiligen bij-elkaar gevloekt.............
toevallig belde Mike (mr Cola) Hij zou even langs komen. In de tussentijd onze technisch adviseur gebeld..........
Ja ws dynamo of spannings regelaar. Mr cola wist wel een adresje waar je op donderdag avond om 22.00 nog reserve onderdelen kon krijgen. Na een telefoontje bleken de spannings regelaar en dynamo aanwezig. Die opgehaald. Bij terugkomst eerst de spanningregelaar verwisseld, en ja hoorrrrrrrrr. Het lampje brand niet meer.
Dus de moraal van dit verhaal weet ik ook niet............Maar over 10 uur zijn we op de A2.
Bedankt sonja voor het lenen van je man.
Ow... had dat gisteren dan effe gezegd. Een reserve 12 V spanningsregelaar zit in m'n standaard reserve onderdelen setje.oranjekever schreef:Na een telefoontje bleken de spannings regelaar en dynamo aanwezig. Die opgehaald. Bij terugkomst eerst de spanningregelaar verwisseld, en ja hoorrrrrrrrr. Het lampje brand niet meer.
Daar kwam ik pas achter nadat ik bij jouw was geweest. In eerst einstantie dacht ik alleen aan de dynamo.
Maar bedankt voor het aanbod.
Maar bedankt voor het aanbod.
vwspijlbus schreef:Je kunt er aardig wat aan overhouden van zo'n meeting...
Enne vertel eens wat je presies aan Budel overgehouden hebt dan ?
of lees ik het weer verkeerd of zo ?
Bjorn schreef:
Enne vertel eens wat je presies aan Budel overgehouden hebt dan ?
of lees ik het weer verkeerd of zo ?
Goed lezen Bjorn:
Neil schreef:My Doctor thinks that I have returned from Budel/ Hessisch with Swine Flu
Soortgelijke onderwerpen
» Budel thema 2009
» would to eat chili with us in Budel?
» A couple of Budel questions
» 14 tm 16 juni 2013 (Budel) new location Wanroij !
» Beautiful Budel, The VW Aircooled Festival, 2015.
» would to eat chili with us in Budel?
» A couple of Budel questions
» 14 tm 16 juni 2013 (Budel) new location Wanroij !
» Beautiful Budel, The VW Aircooled Festival, 2015.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: