M'n kever eens helemaal af maken
+7
Ivo on Air
Sonjaatje
vwspijlbus
Bjorn
bruinekever
bugsnbusses
MrCola
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: M'n kever eens helemaal af maken
Ziet er weer goed uit !
The White fender club bestaat inmiddels niet meer zo te zien !
Heb je het nu gespoten of met het rollertje gedaan ?
The White fender club bestaat inmiddels niet meer zo te zien !
Heb je het nu gespoten of met het rollertje gedaan ?
Heej mike, weer mooi strak geworden...... hoeveel lagen ga je hem doen?
Dan ben heb je dat stukje ook weer gehad en dan de kleine raampjes eindelijk erin
Dan ben heb je dat stukje ook weer gehad en dan de kleine raampjes eindelijk erin
Jaja, als het goed is doet sonja vandaag even de 2de laag aanbrengen.
Is inderdaad met het rollertje gedaan. Net zoals de hele auto overigens
Is inderdaad met het rollertje gedaan. Net zoals de hele auto overigens
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Jep! Om 9 uur stond ik in de garage de kever van mike te voorzien van nog een likje verf.
Alleen nu ook meteen het kacheltje aangezet, hopen dat hij over 18 uur dan ook fatsoenlijk droog is, dan kan ik morgen nog een laagje aanbrengen.
Ik denk zelf 3 lagen, misschien wel 4. nu zitten er 2 lagen op.
En dan maar te bedenke dat mike en ik eigenlijk een strijd hadden, wie kan wel meedoen aan de puzzelrit, en dan verf ik ook nog het meeste, en dat terwijl mike vanavond gewoon gezellig na robert gaat... als t goed is. En ik maar zwoegen voor em
Ogja... Zo kunne we onze agressie kwijt voor t golfje...
Alleen nu ook meteen het kacheltje aangezet, hopen dat hij over 18 uur dan ook fatsoenlijk droog is, dan kan ik morgen nog een laagje aanbrengen.
Ik denk zelf 3 lagen, misschien wel 4. nu zitten er 2 lagen op.
En dan maar te bedenke dat mike en ik eigenlijk een strijd hadden, wie kan wel meedoen aan de puzzelrit, en dan verf ik ook nog het meeste, en dat terwijl mike vanavond gewoon gezellig na robert gaat... als t goed is. En ik maar zwoegen voor em
Ogja... Zo kunne we onze agressie kwijt voor t golfje...
hahaha
Kijk das nou liefde, mekaar wel jennen dat ie niet kan meedoen omdat ie de kever niet klaar heeft, maar dan wel de finishing touch geven zodat ie toch meekan!!!!!!!!!!!
Kijk das nou liefde, mekaar wel jennen dat ie niet kan meedoen omdat ie de kever niet klaar heeft, maar dan wel de finishing touch geven zodat ie toch meekan!!!!!!!!!!!
Vandaag stiekem de kever van Mike weer een stuk verder afgemaakt
Ik zou em even stofzuigen....
Heb em maar helemaal gepoetst, en de koplampen gemonteerd. Rubbers mag die lekker zelf doen morgen, zo ook de deuren.
En foto's gemaakt natuurlijk!
De eerste keer dat beide kevers eens naast elkaar staan
Wat een verschil in hoogte en alles, lijken wel 2 totaal verschillende auto's.
En als ik nu die van mike zo naast die van mij zie denk ik....
NEEEE die groene gaat niet weg!!! Echt alleen voor een T1!
Ik zou em even stofzuigen....
Heb em maar helemaal gepoetst, en de koplampen gemonteerd. Rubbers mag die lekker zelf doen morgen, zo ook de deuren.
En foto's gemaakt natuurlijk!
De eerste keer dat beide kevers eens naast elkaar staan
Wat een verschil in hoogte en alles, lijken wel 2 totaal verschillende auto's.
En als ik nu die van mike zo naast die van mij zie denk ik....
NEEEE die groene gaat niet weg!!! Echt alleen voor een T1!
Zit zeker idd fl hoogte verschil in maar dat maakt helemaal niks uit toch ?
Hij is overigens weer erg mooi geworden !
Zet beide kevers maar altijd goed binnen zeker s'avonds en ook overdag zeker na het voorval met jullie vw Golfje.
Hij is overigens weer erg mooi geworden !
Zet beide kevers maar altijd goed binnen zeker s'avonds en ook overdag zeker na het voorval met jullie vw Golfje.
@ sonja
Wat zijn jullie toch lief voor elkaar hey... de één krijgt een kever als verassing. De ander maakt een kever rijklaar. Jammer dat er rechts geen "love smiley" zit.
@Bjorn.
Voor diefstallen zullen onze kevertjes niet snel gejat worden. Als je dan achtervolgt word weet je al snel wie de winnaar is.....
Wat zijn jullie toch lief voor elkaar hey... de één krijgt een kever als verassing. De ander maakt een kever rijklaar. Jammer dat er rechts geen "love smiley" zit.
@Bjorn.
Voor diefstallen zullen onze kevertjes niet snel gejat worden. Als je dan achtervolgt word weet je al snel wie de winnaar is.....
bertje schreef:@Bjorn.
Tegenwoordig in deze tijd kun je gewoon eigenlijk niks meer effe ergens veilig neer zetten..
Mooi plaatje die twee keefjes op de oprit. shrek ziet er weer mooi uit, moet maar eens naar het rol resultaat komen kijken en als het bevalt goed uitleg vragen over hoe jullie het gedaan hebben... des te sneller kan ik dadelijk ook in mijn geel gevaar rondrijden
Maar ik kwam ook al een replica tegen
http://www.speurders.nl/overzicht/tonka-volkswagen-kever-groen-1-50-30674077.html?fh_start_index=90&q=kever
Maar ik kwam ook al een replica tegen
http://www.speurders.nl/overzicht/tonka-volkswagen-kever-groen-1-50-30674077.html?fh_start_index=90&q=kever
Mike, zaterdag zei je dat je nog niet helemaal uit je knipperlichten was. Ik kwam op internet NOG een alternatief tegen, wellicht een optie voor je
Wat zijn dat voor knippelichten dan? Misschien een optie om eens te bekijken.
MrCola schreef:Wat zijn dat voor knippelichten dan? Misschien een optie om eens te bekijken.
amerikaanse pinkers die ze op vroege kevers gebruikten, niet de goedkoopste oplosing vrees ik. Ben al een tijdje op zoek naar dat type.........
Inderdaad mike, zoals ander mike al zegt zouden dit knipperlichten zijn van een amerikaanse versie
Air mike, ik kwam in dat lijntje een uitspraak van iemand tegen die het wist een een setje had en aanbood. Zie gebruiker VW GLASSEE
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=22779&st=0&sk=t&sd=a&start=75
Zijn antwoord is van 4 februari, wellicht kan je checken of ie ze nog heeft.
gr Richard
Air mike, ik kwam in dat lijntje een uitspraak van iemand tegen die het wist een een setje had en aanbood. Zie gebruiker VW GLASSEE
http://www.keversite.nl/forum/viewtopic.php?f=19&t=22779&st=0&sk=t&sd=a&start=75
Zijn antwoord is van 4 februari, wellicht kan je checken of ie ze nog heeft.
gr Richard
Zo weer verder met de kever.
Heb vandaag het motorblok eruit gehaald omdat er iets niet helemaal jofel is met de koppeling/bakrubbers. Het blok moest er in ieder geval uit om dit probleem op te lossen. En aangezien ik vandaag eerder naar huis kon. Ben ik maar meteen begonnen. En ligt het blok er nu naast.
Vraagje:
Hoe kan ik de koppeling controleren en alles wat erbij hoort. Ik begrijp dat hij het gewoon goed moet doen in de auto maar dit was dus niet het geval. Misschien dat iemand me even kan helpen om dit na te lopen. En un bietje van de rest van de motor.
Heb vandaag het motorblok eruit gehaald omdat er iets niet helemaal jofel is met de koppeling/bakrubbers. Het blok moest er in ieder geval uit om dit probleem op te lossen. En aangezien ik vandaag eerder naar huis kon. Ben ik maar meteen begonnen. En ligt het blok er nu naast.
Vraagje:
Hoe kan ik de koppeling controleren en alles wat erbij hoort. Ik begrijp dat hij het gewoon goed moet doen in de auto maar dit was dus niet het geval. Misschien dat iemand me even kan helpen om dit na te lopen. En un bietje van de rest van de motor.
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Sander's 74'er Ragtop
» kcm T-shirts Hoodies laten maken..
» '66 kever
» Gespot>>>>
» Nog eens onder de aandacht, open dag Margraten
» kcm T-shirts Hoodies laten maken..
» '66 kever