Sander's 74'er Ragtop
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sander's 74'er Ragtop
Hey mensen, lange tijd hier niet meer actief geweest.
Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik mn spijlbus verkocht heb. Maar ik ben zeker niet van het virus af.
Heb in de tussentijd een T3 gehad, en een Derby 1. Maar het was toch niet hetzelfde.
Dus ik ben weer opzoek gegaan. En heb gister mijn Derby ingeruild op een 74'er 1200L
Specs:
Niet veel bijzonders, bodem is hard
Deuren zijn allebij minder tot rot.
Bestuurdersdorpel is niet meer helemaal lekker.
Alles is gelukkig waterdicht
Staat op het moment op staal met chrome wieldoppen. De velgen die op de afbeelding staan heb ik nog in de garage liggen.
ligt een 1600 enkelpoorts in atm.
Plannen?
Op het moment ff budget opknappen. Alles moet goed gedaan worden. Maar prioriteit is dat het goed loopt en nagenoeg roestvrij (geen rot).
Als mn budget het toelaat: Oude type spatborden rondom (dickholmer) incl motor en kofferklep. Zit op het moment een victor sportstuur in. Wil ik natuurlijk weer een groot oud orgineel stuur in hebben . Rondom chrome strips, Oortjes dicht maken. Schelpen eruit, chroom van rooster achter eraf (vind ik persoonlijk niet mooi) en nieuwe bumpers. Puma asje voren eronder en de hele wagen 1 tandje naar onder brengen.
maargoed, eerst maar eens in orde maken en wat meeting rijden
cheers!
sander
Het is al weer bijna een jaar geleden dat ik mn spijlbus verkocht heb. Maar ik ben zeker niet van het virus af.
Heb in de tussentijd een T3 gehad, en een Derby 1. Maar het was toch niet hetzelfde.
Dus ik ben weer opzoek gegaan. En heb gister mijn Derby ingeruild op een 74'er 1200L
Specs:
Niet veel bijzonders, bodem is hard
Deuren zijn allebij minder tot rot.
Bestuurdersdorpel is niet meer helemaal lekker.
Alles is gelukkig waterdicht
Staat op het moment op staal met chrome wieldoppen. De velgen die op de afbeelding staan heb ik nog in de garage liggen.
ligt een 1600 enkelpoorts in atm.
Plannen?
Op het moment ff budget opknappen. Alles moet goed gedaan worden. Maar prioriteit is dat het goed loopt en nagenoeg roestvrij (geen rot).
Als mn budget het toelaat: Oude type spatborden rondom (dickholmer) incl motor en kofferklep. Zit op het moment een victor sportstuur in. Wil ik natuurlijk weer een groot oud orgineel stuur in hebben . Rondom chrome strips, Oortjes dicht maken. Schelpen eruit, chroom van rooster achter eraf (vind ik persoonlijk niet mooi) en nieuwe bumpers. Puma asje voren eronder en de hele wagen 1 tandje naar onder brengen.
maargoed, eerst maar eens in orde maken en wat meeting rijden
cheers!
sander
Vintage_bus- Aantal berichten : 50
Registratiedatum : 06-03-10
Leeftijd : 34
Re: Sander's 74'er Ragtop
Busje verkocht?
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
Hoi sander .
Stond deze te koop in hoensbroek van de week heb er ook nog bij gestaan .
Ik hoop wel nog dat je iets van de prijs af hebt gekregen .
Stond deze te koop in hoensbroek van de week heb er ook nog bij gestaan .
Ik hoop wel nog dat je iets van de prijs af hebt gekregen .
john t- Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
74'er Ragtop
Ja, bus is al een jaartje weg inmiddels.
voor John: Ja ik heb er bijna de helft van af gepingelt mooi rond getal.
voor John: Ja ik heb er bijna de helft van af gepingelt mooi rond getal.
Dan heb je het goed gedaan sander
john t- Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Maar eens een begin maken
Zo weer een update! Heb eindelijk een stalling gevonden waar ik ook nog wat kan sleutelen, helaas heb ik er geen stroom of verlichting,
ik heb gelukkig wel een vader met een hoop power tools op accu (verschillende flex'en boormachines etc). Tis nu een beetje koud. Maar
ben al met het demonteren begonnen.
Ik ga komende zaterdag lange spatborden voor en achter oppikken, klep zoals jullie zien al binnen en al ff gepast.
Ben nu wel nog opzoek lange voorklep.. heeft iemand nog wat liggen? ik kom ze alleen maar met belachelijke prijzen tegen O.o
cheers!
ik heb gelukkig wel een vader met een hoop power tools op accu (verschillende flex'en boormachines etc). Tis nu een beetje koud. Maar
ben al met het demonteren begonnen.
Ik ga komende zaterdag lange spatborden voor en achter oppikken, klep zoals jullie zien al binnen en al ff gepast.
Ben nu wel nog opzoek lange voorklep.. heeft iemand nog wat liggen? ik kom ze alleen maar met belachelijke prijzen tegen O.o
cheers!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: