Arco stelt zich voor
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Arco stelt zich voor
He hallo, ik ben Arco. De meesten kennen mij of mijn bus wel. Dat gekke oranje bloemengordijn met die surfplank weet je wel. Ik ben pas sinds kort er achter gekomen dat et forum uberhaubt bestond, en heb me meteen aangemeld.
Even wat gegevens
Leeftijd: 33 jaar
interesses: Volkswages van voor 1980, oldtimerwrakken e autotecniek.
Bustype: t2b 1974
Uitvoering: westfalia
Even wat gegevens
Leeftijd: 33 jaar
interesses: Volkswages van voor 1980, oldtimerwrakken e autotecniek.
Bustype: t2b 1974
Uitvoering: westfalia
Re: Arco stelt zich voor
Arco van keversite.nl, Limburgs dagblad en cruise night Burger King? Leuk.
T2René- Aantal berichten : 89
Registratiedatum : 03-09-09
Welkom op het KCM forum Arco !
Toen ik pas mijn vw kever 1303 begon te rijden leerde ik je al vrij snel kennen op een leuke manier.
We spreken hier over september 1998 destijds vond VW EURO plaats
Ik had nog niet zolang mijn rijbewijs en dan al Helemaal richting Sevenum VW Euro met mijn 1303, en nee toen was nog niet de tijd van navigatie syteem en of mobiele telefoon bij je hebben.
Toen ik in mijn uppie aan kwam op het toen Bomvolle VW Euro met mijn tentje en wat broodjes bij me
(en een bezorgde moeder thuis had omdat ik over de napoleonsweg moest rijden )
Merkte ik al snel dat er nergens plaats voor mij was om mijn tent ergens neer te zetten.
Toen zag ik voor mij de bekende vlaggen hangen van de BFSL ( Beetle Freaks Southern Lowlands)
en daar had ik me toen ook pas lid van gemaakt.
Snel stonden bepaalde mensen van de BFSL al afwijzend naar me te zwaaien ,en zeiden hier kun je ook niet bij , hier is het ook vol en etc etc..
Ze wisten toen niet dat ik pas lid was van de BFSL. en wilden me daarom toen ook wegsturen.
Maar uiteindelijk kwam jij toen samen met Randy naar me toe ,en regelde het wel even.. met de rest waardoor ik toch erbij kon en vlak bij jouw bus mijn tentje kon opzetten !
In de avond heb ik toen nog bij je onder de voortent gezeten,en ik weet nog dat dat toen reuze gezellig was.
De dag erna was het vroeg op staan en hup naar onderdelen markt !
Jij hebt me destijds wegwijs gemaakt toen op die markt ,en nog samen lopen te zoeken naar een moeilijk te verkrijgen sierstripje voor op jouw bus.
Op de zaterdagavond kwam mijn vader mij vergezellen en ook hij bleef een nachtje slapen om vervolgens op de zondag samen met mij veilig naar huis te rijden.
Kortom zo heb ik je leren kennen en spreken hier nu al over 12 jaar geleden.
Leuk dat je nu ook de weg naar Het KCM forum hebt gevonden !
We hebben je al vaker gezien natuurlijk op de KCM cruise in.
In het jaar 2008 meer als in 2009 maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit !
Welkom hier en zoals ik altijd zeg..
keep on posting !!
Toen ik pas mijn vw kever 1303 begon te rijden leerde ik je al vrij snel kennen op een leuke manier.
We spreken hier over september 1998 destijds vond VW EURO plaats
Ik had nog niet zolang mijn rijbewijs en dan al Helemaal richting Sevenum VW Euro met mijn 1303, en nee toen was nog niet de tijd van navigatie syteem en of mobiele telefoon bij je hebben.
Toen ik in mijn uppie aan kwam op het toen Bomvolle VW Euro met mijn tentje en wat broodjes bij me
(en een bezorgde moeder thuis had omdat ik over de napoleonsweg moest rijden )
Merkte ik al snel dat er nergens plaats voor mij was om mijn tent ergens neer te zetten.
Toen zag ik voor mij de bekende vlaggen hangen van de BFSL ( Beetle Freaks Southern Lowlands)
en daar had ik me toen ook pas lid van gemaakt.
Snel stonden bepaalde mensen van de BFSL al afwijzend naar me te zwaaien ,en zeiden hier kun je ook niet bij , hier is het ook vol en etc etc..
Ze wisten toen niet dat ik pas lid was van de BFSL. en wilden me daarom toen ook wegsturen.
Maar uiteindelijk kwam jij toen samen met Randy naar me toe ,en regelde het wel even.. met de rest waardoor ik toch erbij kon en vlak bij jouw bus mijn tentje kon opzetten !
In de avond heb ik toen nog bij je onder de voortent gezeten,en ik weet nog dat dat toen reuze gezellig was.
De dag erna was het vroeg op staan en hup naar onderdelen markt !
Jij hebt me destijds wegwijs gemaakt toen op die markt ,en nog samen lopen te zoeken naar een moeilijk te verkrijgen sierstripje voor op jouw bus.
Op de zaterdagavond kwam mijn vader mij vergezellen en ook hij bleef een nachtje slapen om vervolgens op de zondag samen met mij veilig naar huis te rijden.
Kortom zo heb ik je leren kennen en spreken hier nu al over 12 jaar geleden.
Leuk dat je nu ook de weg naar Het KCM forum hebt gevonden !
We hebben je al vaker gezien natuurlijk op de KCM cruise in.
In het jaar 2008 meer als in 2009 maar dat maakt natuurlijk helemaal niks uit !
Welkom hier en zoals ik altijd zeg..
keep on posting !!
Heey Arco.
Leuk dat je je ook hebt aangemeld!
En mensen als er eens technische vragen zijn waar niemand uitkomt; DEZE MENEER IS EEN ECHTE LEVENDE VRAAGBAAK!
Veel plezier op het forum
Leuk dat je je ook hebt aangemeld!
En mensen als er eens technische vragen zijn waar niemand uitkomt; DEZE MENEER IS EEN ECHTE LEVENDE VRAAGBAAK!
Veel plezier op het forum
ha die arco jij ook al hier .En mensen niet vergeten hij is ook nog lid van ons regio team
john t- Aantal berichten : 129
Registratiedatum : 13-08-09
Leeftijd : 58
Soortgelijke onderwerpen
» MrCola stelt zich voor
» FunkyF stelt zich voor
» Sharky stelt zich voor
» Ignition stelt zich voor
» Petje stelt zich voor
» FunkyF stelt zich voor
» Sharky stelt zich voor
» Ignition stelt zich voor