de kubel is gekeurd hel yeah
+4
Dave
Sjuus
air-mike
sproetje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
de kubel is gekeurd hel yeah
we kunnen het goede nieuws verkondigen vandaag nr de autokeuring geweest , en met alle geluk hebben we haar kunnen keuren
jipie nu kunnen we kubellen haha
mike deze morgen om 8 uur al nr autokeuring , en dat hij van geluk mocht spreken stond er een keverliefhebber aan de ingang
die heeft mike dan door het hele gebeuren geloodst zodat hij is goedgekeurd , had die vent er niet gestaan denk ik dat het
veeeeeeeeeel minder geweest was , dus om 9 uur een telefoontje van mike door het dolle heen dat zijn kubeltje gekeurd was , en ik
natuurlijk gelukkig want anders was het kwa sfeer een heel ander weekendje geweest haha
dus nu kunnen we bijna als de platen binnen zijn lekker gaan genieten met ons kubeltje
vele groetjes linda
jipie nu kunnen we kubellen haha
mike deze morgen om 8 uur al nr autokeuring , en dat hij van geluk mocht spreken stond er een keverliefhebber aan de ingang
die heeft mike dan door het hele gebeuren geloodst zodat hij is goedgekeurd , had die vent er niet gestaan denk ik dat het
veeeeeeeeeel minder geweest was , dus om 9 uur een telefoontje van mike door het dolle heen dat zijn kubeltje gekeurd was , en ik
natuurlijk gelukkig want anders was het kwa sfeer een heel ander weekendje geweest haha
dus nu kunnen we bijna als de platen binnen zijn lekker gaan genieten met ons kubeltje
vele groetjes linda
Re: de kubel is gekeurd hel yeah
hahahaha, die hadden niks gezien van die porsche ophanging. Wisten nog nie wat ne type 181 was, stond nie in hunne computer. Hebben der maar ne type 1600 van gemaakt op hun papieren.
Maar ze is gekeurd!!!!!
Hell Yeah, Yankee 4 Fertig zum abfahren.
Maar ze is gekeurd!!!!!
Hell Yeah, Yankee 4 Fertig zum abfahren.
Yeahhhhha, ALFA FOXTROT ROMEO!!!!
Gefeliciteerd!! Gelukkig dat hij er in een keer is door gekomen.
Nu wordt het tijd dat we hem eens te zien krijgen.
( Kubel Club Maastricht )
Gefeliciteerd!! Gelukkig dat hij er in een keer is door gekomen.
Nu wordt het tijd dat we hem eens te zien krijgen.
( Kubel Club Maastricht )
gefeliciteerd
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
fijn mike en linda dat het in een keer gelukt is anders hadden we ee npaar avonden moeten sleutelen op naar het eerste treffen hahahah nu nog een trekhaak maken he voor de esterel
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Proficiat, zaten de bucketseats lekker?
Zo nu lekker cruizen met de kubel, dakje open, met dit weer is dat heerlijk
Zo nu lekker cruizen met de kubel, dakje open, met dit weer is dat heerlijk
Soortgelijke onderwerpen
» tip that kubel
» Kubel pictures
» 78er Kubel
» Mike's 181... kubel