KCM
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

KCM Cruise in 2011

+12
speedsterretje
MrCola
Sonjaatje
blue-68
Sjuus
Bossie'sbeetle
Dave
bertje
yellowbug
the dominator
john t
Bjorn
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sonjaatje di 10 mei 2011 - 10:56

Als t om de tang (en niet ik... Razz) gaat die hebbe we ook zo bij je langsgebracht.
Mike zal t strax vanzelf wel lezen want hij checkt regelmatig KCM en zoals te merken heeft hij ook facebook ontdekt Razz
Sonjaatje
Sonjaatje

Aantal berichten : 244
Registratiedatum : 29-03-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : geleen

http://www.designyourcake.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bossie'sbeetle di 10 mei 2011 - 12:02

HeeJ Sonja. Is natuurlijk ook goed. Kan hem strak vooraf ook ff komen halen hoor. Wilde soweiso weer eens op de cruis inn langs gaan. Moet sowieso in lanaken een achterbumpertje ophalen dus kan ik dat combineren.

als jullie om een uur of 18.45 - 19.00 thuis zijn kom ik wel ff langs
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  MrCola di 10 mei 2011 - 18:01

Doe maar niet heb hem niet thuis namelijk, collega heeft hem in de bus liggen dus die krijg ik morgen pas.
MrCola
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geleen

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus di 10 mei 2011 - 19:00

Bjorn schreef:Voorstel :

Morgen avond toch nog even om 19.30 uur afspreken bij het kasteeltje..
En dan gezamelijk naar de andere bovenstaande parkeerplaats te rijden om te kijken hoe het daar is ?

Goed idee Bjorn.
Dan overleggen we met de aanwezige, en de reactie van de mensen die op het forum, wat we gaan doen.
Of welke andere opties / mogelijkheden er zijn. Bijv ook eens bespreekbaar maken om het 1x in de 2 wkn te houden of maandelijks, zoals eerder ook al door sommige is aangegeven, of toch gewoon wekelijks.

Ik ben er later, want moet eerst even naar Brunssum om een fuseekogel in te laten persen.
Maar gooit het in de groep en bespreek met elkaar de mogelijkheden.

Tot seffens

kcm
Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bossie'sbeetle wo 11 mei 2011 - 0:00

okay mike, bel me maar ff dan kom ik wel ff langs.

thx again
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  the dominator wo 11 mei 2011 - 10:12

Bjorn schreef:Voorstel :

Morgen avond toch nog even om 19.30 uur afspreken bij het kasteeltje..
En dan gezamelijk naar de andere bovenstaande parkeerplaats te rijden om te kijken hoe het daar is ?

hatseej,

sacootje wist mij te vertellen dat ie t plekje bij het kasteeltje super vond......

miljaar krankzinnige hond, auto uit, als een speer naar het kasteeltje, PLONS en een rondje om de slotgracht!! Embarassed


Laatst aangepast door the dominator op wo 11 mei 2011 - 12:58; in totaal 1 keer bewerkt

the dominator

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wolder County

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn wo 11 mei 2011 - 12:29

the dominator schreef:sacootje wist mij te vertellen dat ie t plekje bij het kasteeltje super vond......

lol! om eerlijk te zijn vond ik de parkeerplek waar we gister stonden wel rustiger en er waren idd geen dealers / blowers maar nadeel er van is idd dat men weer moet opletten met honden / en kinderen omdat men midden op een fietspad staat en langs een drukke weg.


Bij kasteeltje kunnen honden en kinderen lekker rennen op de wei.. en is er meer speelruimte..

Mijn voorstel is om weer bij kasteeltje te beginnen en bevalt het niet dat we weer een klein tourtje maken en stoppen op de parkeerplaats langs de weg..
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Dave wo 11 mei 2011 - 14:13

IK zou dat NIET doen Bjorn.
Als iemand later in de avond komt, moet hij of zij gaan zoeken.
En voor de mensen die nieuw zijn of niet vaak komen is het
denk ik verwarend.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als er toch zoveel
mensen zijn die het niet prettig vinden bij het kasteel.
Kan je denk ik beter een keer op een avond of een zaterdag een
paar lokaties langs gaan.

Dave
Dave

Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint Geertruid

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  the dominator wo 11 mei 2011 - 15:18

edward schreef:Ik vind de lokatie die Dave beschrijft best een goed idee (is toch bij die grote boerderij even voorbij de stoplichten bij de Rasberg aan de linkerkant ? als je van Heer richting Berg en Terblijt rijdt.) Vorige week hebben Marian en ik op de huidige lokatie +/_ 20 minuten gestaan en er werd gedeald in de struiken naast het kasteeltje,toen ook nog 2 wagens naast ons kwamen staan en er op een gegeven moment een flinke wietlucht voorbij trok had ik het wel zo`n beetje met die prachtige lokatie gehad(wand van de 5 dagen dat ik moet werken zijn er maar 2 waar ik frisse lucht inadem als jullie begrijpen wat ik bedoel). Zowiezo vindt ik het gevaarlijk voor de kinderen ze hoeven maar achter een bal aan te renen die in de struiken ligt en er ligt daar een hoop van die troep of iets van spuiten wat men zoal gebruikt je zou je dan niet kunnen indenken wat dan gaande is. (voorkomen is beter dan genezen)

just my 2 cents:

denk niet dat je wietlucht moet verwarren met spuiten etc denk dat je dan een beetje overbezorgd bent.....
dat je je eraan stoort is idd een feit, maar feit is ook hoe druk bevolkter de plek deste minder word er gedealt
(en laten we eerlijk zijn tegenwoordig met al die drugsrunners in en rond Maastricht word er compleet op elke straathoek gedealt!)

nee het is niet lekker, maar sinds wij in NL een gedoogbeleid hebben kan je er niet veel aan doen als er eens een stikkie opgestoken word,
wat niet nalaat dat als er kinderen bij betrokken zijn je een punt hebt om er wat van te zeggen....... Maar persoonlijk vind ik de plek bij het kasteeltje een stuk prettiger (ook voor kinders en evt honden) als daar langs de weg waar we gisteravond stonden.
Zou mij niet verrassen als na zonsondergang dat preciese plekje ook bezocht word door dealende en kopende partijen........

Bij het kasteeltje heb je iig voldoende ruimte ook om de kinders en evt honden de ruimte te geven om effe lekker over het gras te banjeren
(als er geen voetbalmatch oid in geusselt is) Tevens heb je niet echt last van langsrijdende fietsers/brommers/verdwaalde autobestuursters)
Wat ook makkelijk aan die plek is dat het makkelijk toegankelijk/vindbaar is vooral als er wat mensen van verderaf komen, die kunnen dan opt gemakske bij MC wat te eten halen en dan lekker int gras dit "lekkers" verorberen. Wat ook nog meetelt is dat je/jullie willen dat cruise-in drukker bezocht word, dan ben je langs rijksweg ook snel uitgescheten denk ik.....

the dominator

Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Woonplaats : Wolder County

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bertje wo 11 mei 2011 - 15:24

Dave schreef:IK zou dat NIET doen Bjorn.
Als iemand later in de avond komt, moet hij of zij gaan zoeken.
En voor de mensen die nieuw zijn of niet vaak komen is het
denk ik verwarend.
Je moet het natuurlijk zelf weten, maar als er toch zoveel
mensen zijn die het niet prettig vinden bij het kasteel.
Kan je denk ik beter een keer op een avond of een zaterdag een
paar lokaties langs gaan.


HELEMAAL mee eens Dave!

Er zijn meerdere mensen die aangeven dat ze het kasteel niks vinden vanwege... je weet wel. Ik snap dan eigenlijk ook niet zo goed waarom het weer wordt voorgesteld. silent Tenzij die meningen niks waard zijn.... Question silent

the dominator schreef:

nee het is niet lekker, maar sinds wij in NL een gedoogbeleid hebben kan je er niet veel aan doen als er eens een stikkie opgestoken word,
wat niet nalaat dat als er kinderen bij betrokken zijn je een punt hebt om er wat van te zeggen....... Maar persoonlijk vind ik de plek bij het kasteeltje een stuk prettiger (ook voor kinders en evt honden) als daar langs de weg waar we gisteravond stonden.
Zou mij niet verrassen als na zonsondergang dat preciese plekje ook bezocht word door dealende en kopende partijen........

De plek bij het kasteeltje is qua locatie idd een stuk mooier en bereikbaarder. helemaal gelijk. Ik denk dat iedereen die locatie op zich mooier vind, including me! Maar sommige mensen hebben toch moeite met het andere volk wat er staat. En persoonlijke mening is dat ik ze niet ga opzoeken! Zeker niet met mijn dochter erbij.

the dominator schreef:
Bij het kasteeltje heb je iig voldoende ruimte ook om de kinders en evt honden de ruimte te geven om effe lekker over het gras te banjeren
(als er geen voetbalmatch oid in geusselt is) Tevens heb je niet echt last van langsrijdende fietsers/brommers/verdwaalde autobestuursters)
Wat ook makkelijk aan die plek is dat het makkelijk toegankelijk/vindbaar is vooral als er wat mensen van verderaf komen, die kunnen dan opt gemakske bij MC wat te eten halen en dan lekker int gras dit "lekkers" verorberen. Wat ook nog meetelt is dat je/jullie willen dat cruise-in drukker bezocht word, dan ben je langs rijksweg ook snel uitgescheten denk ik.....

Dat laatste ben ik het ook mee eens. Op de Rijksweg zijn we snel uitgescheten denk ik. Qua auto/brommer overlast vond ik het wel meevallen. Hier hadden we ook last van op de Geusselt

my 2 cents:
beide locaties zijn niet optimaal! En misschien is het een idee wat Dave zegt om eens goed verder te denken. Of idd eens een zaterdag wat rond te rijden.
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  yellowbug wo 11 mei 2011 - 16:08

Volgens mij kunnen we beter op de geuselt blijven staan en dan iets verder naar het tankstation toe
daar zzal toch niks vervanderen en voor iedereen makkelijk bereikbaar en anders op de zelfde plek en dan een laan eerder
zal dit jaar zeker nog wel duren voordat ze daar gaan werken en de parkeerplaats verdwijnt
en anders bij het kasteeltje vondt ik de locatie beter als waar we gisteren stonden dit is veel te smal en de fietsers en brommers komen wel erg kort langs daar en ik denk met 15 auto het daar ook vol staat .
yellowbug
yellowbug

Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Woonplaats : cadier en keer

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus wo 11 mei 2011 - 16:46

Mannen, een ding is zeker; we willen allemaal proberen om een goede locatie te vinden voor de cruise inn.
Een paar punten die ik continu tegenkom zijn;

- mooie locatie en ruimte voor onze auto's
- rustig staan
- onbezorgd de kids laten rennen
- gebied voor honden
- GEEN langsscheurende auto's
- GEEN dealende mensen
- ..............................

Maw een plek waar WIJ rustig kunnen staan, maar ook geen overlast kunnen zijn voor andere mensen.
Over beide plekken is wel iets te zeggen, en hebben plus- en minpunten.

Ik denk zelf dat het inderdaad nog niet eens zo gek is om bijv zaterdag of volgende week eens een rondritje te maken, en dan een verschillende plekken te bezoeken. Wellicht is het ook een optie wat hugo zegt, alleen denk ik persoonlijk dat je dan naar een 3e plek tijdelijk gaat uitwijken en dan weer opzoek moet naar een nieuwe plek als ze aan de A2 gaan beginnen.

Laten we proberen om bijv voor zaterdag een paar "leuke" plekken die voldoen aan bovenstaande "eisen" te posten, en dat we dan lekker met zn allen een stukje gaan rijden langs die plekken, met de picknickmand achterin en dan ergens onderweg te stoppen voor een hapje te eten met wat te drinken??
Of er moeten andere suggesties zijn ................

Goed bezig!!

Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn wo 11 mei 2011 - 16:58

bertje schreef:Ik snap dan eigenlijk ook niet zo goed waarom het weer wordt voorgesteld. . silent Tenzij die meningen niks waard zijn.... Question silent .


Het was nogmaals maar een voorstel !
Omdat we gisteravond ook zijn begonnen bij het kasteeltje.
Het leuke van gisteravond vond ik van geusselt naar parkeerplaats cruisen.
bij kasteeltje was het druk ivm voetbal (maar dealers/ blowers heb ik dit keer niet 123 gezien zullen heus wel aanwezig zijn geweest)

We stonden dan ook wat meer richting de vijver deze keer...

Groot voordeel van kasteeltje is idd dat kids en honden lekker kunnen rond rennen op de wei !
Mijn mening van de (nieuwe lokatie ) parkeerplaats Rasberg heb ik bovenaan al beschreven.


Zoals je zelf goed weet zijn natuurlijk zijn alle meningen wat waard !
Ik ben dan wel president van KCM maar dat betekend Niet dat ik de gene ben die (eind)beslissing of besluiten ergens over maak..
En tevens ook NIET alles wat ik schrijf /voorstel op forum ook moet gaan gebeuren.


Beide lokaties zoals kasteel en parkeerplaats onder aan Rasberg zijn idd niet erg optimaal.

Voorstel van Dave om op een zaterdag te gaan rond rijden en zoeken naar iets lijkt me best gezellig.

@ Hugo om op de geusselt terug te gaan staan vind ik geen optie..We zijn namelijk op zoek naar iets nieuws.
Iets waar we ook in de toekomst wat aan hebben.
Een Lokatie wat mensen aantrekt.. goed bereikbaar is etc..




Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bossie'sbeetle wo 11 mei 2011 - 17:52

Mijn bescheiden mening.. Alhoewel ik niet vaak opduik.

Kasteeltje , leuke locatie, Wil je alleen toegankelijk zijn voor andere mensen zit je met factoren waar niet iedereen blij mee is en dus voorkomt dat mensen terug komen.

Vandaar denk ik ook wederom de verzoeken voor andere lokatie. Moet toch wel mogelijk zijn een leuke lokatie met wat ruimte voor auto's en kinderen / honden te vinden waar iedereen mee kan leven en waar we geen overlast ondervinden / veroorzaken.

Parkeerplaats gisteren was lekker rustig, maar inderdaad met kinderen en honden waar we eigenlijk toch op een fietspad staat. Gisteren zag je wel met wat voor rotvaart die scooter voorbij komt, dan moet je niet eraan denken dat een kind tussen de auto's uitkomt rennen.

Denk dat de optie van Dave een hele goed is. Ik ben helaas niet zo bekend in maastricht , maar het leijkt me de moeite waard om wellicht iedereen nogmaals wat locaties te laten posten. Velen van jullie zullen die lokaties wel kennen en mogelijk al kunnen en dan wellicht een een cruise doen langs die plekken.

Kijk Hier in de buurt zou ik wellicht ook wel locaties weten

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 333x603_29_1_kasteelelsloo

Of zit je met dat soort kasteeltjes ( net als vaeshartelt ) dat het priveterrein is waar je dan niet gewenst bent/

gr Richard
Bossie'sbeetle
Bossie'sbeetle

Aantal berichten : 617
Registratiedatum : 01-03-10
Leeftijd : 52
Woonplaats : Gelaen

http://www.richardbos.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  blue-68 wo 11 mei 2011 - 18:35

Misschien de parkeerplaats bij St.Joep (Keerderberg?)of de zijweg bij steenhouwerij Smeets in de Beatrixhaven (komen bijna geen auto`s en fietsers)of er tegenover bij de Papierfabriek) het zijn maar ideetjes want ik weet niet of ik zaterdag meekan.
blue-68
blue-68

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 24-01-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Rothem

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  speedsterretje wo 11 mei 2011 - 21:06

Geheel maastricht zit vol met mooie lokaties maar helaas met betaald parkeren erbij of te afgelegen om het te vinden maar...
het kermis terrein in borgharen is leeg, ruimtevol, honden en speeluitlaat mogelijkheden....
alleen erg afgelegen. Very Happy
speedsterretje
speedsterretje

Aantal berichten : 85
Registratiedatum : 06-09-10
Leeftijd : 47
Woonplaats : maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bertje wo 11 mei 2011 - 21:37

speedsterretje schreef:Geheel maastricht zit vol met mooie lokaties maar helaas met betaald parkeren erbij of te afgelegen om het te vinden maar...
het kermis terrein in borgharen is leeg, ruimtevol, honden en speeluitlaat mogelijkheden....
alleen erg afgelegen. Very Happy

hmmm scratch idd erg afgelegen en ook een plek waar het niet snel druk zal worden! Sorry schatje Wink
bertje
bertje

Aantal berichten : 842
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 48
Woonplaats : Maastricht

http://www.route-53.com

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  MrCola do 12 mei 2011 - 19:05

Misscien bij het "missiehuis / afrikamuseum" in cadier en keer?

Of het kasteel Vaeshartelt zoals richard zegt is misschien ook wel een goed idee, verder zou ik niet echt snel wat kunnen bedenken.....
MrCola
MrCola

Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 36
Woonplaats : Geleen

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn vr 13 mei 2011 - 15:16

Enkele Noodoplossingen voor komende dinsdag ?

Iets verder dan het kasteeltje ligt parkeerplaats van de sportvelden ?

Binnenparkeerplaats MC Donalds bij mc drive ?

Of de zijstraat van de Gamma richting Renault garage eens proberen ?

Via Regia bij Volkswagen garage eens proberen ?

Autopark bij Heuts voor ?

of Parkeerplaats tankstation knuvelkes langs A2 richting Luik ?

Sluis Ternaaien eens op een dinsdagavond proberen ?
(groot voordeel kids en honden kunnen lekker rond rennen) Nadeel ligt beetje afgelegen..

Sibemaweg bij vd-valk eens proberen ?

Friture Happy days langs de weg bij Windmolen (de heeg) richting gronsveld ?

Parkeerplaats van Pietersplas kasteelhoge weerd bij Jachthaven ?

Beatrixhaven mischien bij Clasico voor de deur ?

Wok Restaurant Meersen vroeger visvijvers geulhof..

Swingo onbemand tankstation..

Of Hugo zijn idee zolang het kan blijven staan op Geusselt..
of meer richting Dreamz restaurant groot grasveld.







Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  bugsnbusses vr 13 mei 2011 - 15:45

denk dat je bij geuselt voorlopig nog wel ff kunt staan, medio julie word begonnen met de bouw van de campus maar wat dat voor gevolgen heeft voor de parkeerplaatsen weet ik helaas niet!
bugsnbusses
bugsnbusses

Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Mestreech (blouwdörep)

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Sjuus za 14 mei 2011 - 23:22

Beste Cruise Inn bezoekers,

Even een vraag aan jullie wat we komende dinsdag willen gaan doen?!?
Komen we op de plek van afgelopen dinsdag bij elkaar ( parkeerplaatsje onder aan de berg voordat je naar Berg en Terblijt rijdt ), bij het Kasteeltje of de Geusselt 2 rijen terug?

Lijkt me een goed plan om daar te plekke te bespreken wat we gaan doen met de Cruise Inn.
We zitten met 2 problemen;
1. nieuwe plek ?
2. is er nog genoeg animo?

Mijn voorstel ( na het teruglezen van alle mails ) is om eens na te denken om lekker met zn allen iedere zondag naar de sluis bij klein Ternaaien te gaan ( zoals Bjorn aangaf ) mits er natuurlijk geen treffens zijn. Of voor de mensen die niet naar de treffens gaan toch gezellig bij elkaar kunnen komen. En de ECHTE cruise inn 1x per 2 weken te houden op dinsdag, op een nog nader te bepalen plek. Dan houden we die bijv op de oneven of even weken.

De Plek: We hebben genoeg terug koppelingen gekregen met ideeen van mooie plekken.
Hierover zullen we het dan ook dinsdag hebben.

Post even een reactie waar we dinsdag gaan staan, dan kunnen we de rest terplekke bespreekbaar maken.


kcm


Sjuus
Sjuus

Aantal berichten : 513
Registratiedatum : 22-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

http://sjuus.skynetblogs.be/

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Dave za 14 mei 2011 - 23:26

Mij maakt het niets uit
Dave
Dave

Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : Sint Geertruid

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn zo 15 mei 2011 - 22:38

Ik zeg voor zolang het nog kan dan blijven we maar op de Geusselt, en het mag voor mij gewoon iedere dinsdagavond.

Parkeerplaats is er genoeg aan de kanten van Dreamz net zoals een grasveld voor de kids.
een vijver voor honden die er graag in zwemmen is daar ook aanwezig lol!

See you tuesday !!

Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty cruise inn

Bericht  blue-68 ma 16 mei 2011 - 15:10

see you all @ the Geusselt tomorrow kcm
blue-68
blue-68

Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 24-01-09
Leeftijd : 52
Woonplaats : Rothem

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Bjorn ma 23 mei 2011 - 22:25

edward schreef:see you all @ the Geusselt tomorrow kcm


Idd daar is freunde treffen zie : https://www.facebook.com/#!/event.php?eid=170434969684890

Facebook event pagina is aangemaakt door onze duitse vrienden denk dat die op bezoek morgen komen !

Tot morgen avond iedereen

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 283100
Bjorn
Bjorn

Aantal berichten : 1765
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 44
Woonplaats : Maastricht

Http://kcm.skynetblogs.be

Terug naar boven Ga naar beneden

KCM Cruise in 2011  - Pagina 2 Empty Re: KCM Cruise in 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum