Auto rai 2011
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Auto rai 2011
Gisteren even met een aantal vrienden naar de autorai geweest .
Gezellige dag, mooie modellen ( en autos hahahaha ) en ook nog een leuke aircooled, Hier een paar fotos ( helaas telefoon qualiteit
Mini Roadster
Audi e-tron
Camaro
Maar er stond ook een hele aparte Karmann Ghia
leuk detail. judson supercharged
Gezellige dag, mooie modellen ( en autos hahahaha ) en ook nog een leuke aircooled, Hier een paar fotos ( helaas telefoon qualiteit
Mini Roadster
Audi e-tron
Camaro
Maar er stond ook een hele aparte Karmann Ghia
leuk detail. judson supercharged
Re: Auto rai 2011
Zo te zien ook dit jaar weer mooie auto's Richard.
Zeker die Lowlight is erg cool!!
Helaas zat het er voor mij dit jaar niet in om te gaan kijken, voorgaande jaren ben ik er ook geweest.
Off topic; schiet het op met je kevertje, en gaat het goed m ; dat wow et rolleren ?!?
Zeker die Lowlight is erg cool!!
Helaas zat het er voor mij dit jaar niet in om te gaan kijken, voorgaande jaren ben ik er ook geweest.
Off topic; schiet het op met je kevertje, en gaat het goed m ; dat wow et rolleren ?!?
Laatst aangepast door Sjuus op wo 20 apr 2011 - 1:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Lowlight; dat wauw ich zeike !!)
ja , eerste keer was beetje teleurstellend, maar de tweede en derde laag zit er al een stuk strakker op. Morgen de kofferklep en achter spatborden nog een keer doen en het bovenste gedeelte van de deuren, dan zou het allemaal dekkend moeten zijn. (zie topic)
Dan is het kijken om komend weekend langzaam wat rubbers te gaan monteren en spatborden enzo. Kofferklep en motor, maar eens kijken hoe mexico rubbers bevestigd moeten worden
Dan is het kijken om komend weekend langzaam wat rubbers te gaan monteren en spatborden enzo. Kofferklep en motor, maar eens kijken hoe mexico rubbers bevestigd moeten worden
Thanks voor het posten van de AutoRai foto's Richard !
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk.
Maar volgens mij is dat ook wel eens de moeite om te gaan bezoeken.
@ sjuuske je bedoelt zeker Lowlight ipv lowrider..
idd een mooie karman ghia .
Ik ben er nog nooit geweest eigenlijk.
Maar volgens mij is dat ook wel eens de moeite om te gaan bezoeken.
@ sjuuske je bedoelt zeker Lowlight ipv lowrider..
idd een mooie karman ghia .
Soortgelijke onderwerpen
» Onze trouw en volg auto's !
» Hugo's 1957 Auto union DKW Munga..
» taxatie auto's
» KCM visits Auto Passion Hognoul, België
» WINTERSE PLAATJES
» Hugo's 1957 Auto union DKW Munga..
» taxatie auto's
» KCM visits Auto Passion Hognoul, België
» WINTERSE PLAATJES
Pagina 1 van 1