project halve kever & oranjekever
+5
Sjuus
Bjorn
yellowbug
bertje
bruinekever
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: project halve kever & oranjekever
GEWELDIG!!! En je bent goed bezig!!
Ik denk zelfs dat je eerder als mij klaar bent.
Sjuus schreef:GEWELDIG!!! En je bent goed bezig!!
Dank je, alhoewel foto 2 wel erg koekenbakken was om t dicht te krijgen. Nog wat epoxy ertegen en dan een stuk treeplank.
hoe ver ben jij dan sjuus?
oranjekever schreef:hoe ver ben jij dan sjuus?
Als het goed is ga ik komende week de verf halen, en zal volgend weekend de eerste laag erop komen.
Dan hoef ik "alleen" nog maar de bodem erin te leggen en van binnen af te maken.
Heb jij trouwens nog 1 treeplank over????
Ik heb wel 2 halve planken over. waarschijnlijk de voorkant
Als je er wat mee kunt mag je ze hebben........
Als je er wat mee kunt mag je ze hebben........
Sjuus ik heb hier ook nog 2 treeplanken ( zijn nog hard, maar ze zien er iets minder uit ) als je er iets mee kan mag je ze hebben hoor.
gr Richard
gr Richard
Lekker weer gehad dit weekend, dus tussen het barbeque-en door ook nog wat kunnen hobby-en.
Beetje plamuur geplakt. (Lees echt maar een beetje!!!!). Toen dacht ik ik kijk eens even of ik de spatborden erop kan krijgen Dat paste echt voor geen meter...................
Met wat geklop en geboor en wat duct-tape toch de 66-er spatborden op een 1303 cabrio aanhanger gekregen.
Daarna "eventjes" de trekhaak eronder leggen...........(had ik maar 4 krikken.........)
Op een onbewaakt moment kwam ik terug in de garage.......zie ik dit
Grappig en onschuldig.................
helaas voor de kunstenaares gaat onderstaande afbeelding overspoten worden.
Trekhaak eronder
en een klein illegaal tourke
in de planning staat nu nog wat aan de verlichting knoeien...............
beetje plamuren, en dan spuiten
Beetje plamuur geplakt. (Lees echt maar een beetje!!!!). Toen dacht ik ik kijk eens even of ik de spatborden erop kan krijgen Dat paste echt voor geen meter...................
Met wat geklop en geboor en wat duct-tape toch de 66-er spatborden op een 1303 cabrio aanhanger gekregen.
Daarna "eventjes" de trekhaak eronder leggen...........(had ik maar 4 krikken.........)
Op een onbewaakt moment kwam ik terug in de garage.......zie ik dit
Grappig en onschuldig.................
helaas voor de kunstenaares gaat onderstaande afbeelding overspoten worden.
Trekhaak eronder
en een klein illegaal tourke
in de planning staat nu nog wat aan de verlichting knoeien...............
beetje plamuren, en dan spuiten
Zo.....................
iets meer dan een jaar geleden sinds mijn laatste post in dit topic............Ondertussen de halve kever eruit gedaan. Daarvoor inde plaats een meer functionele kleine blauwe vierkante wesFAALia-achtige nog bruin te maken bakje op wielen. Verschillende probleempjes gehad met de kever, verlichting, nieuwe neus ingelast, apk!!!!! Maar dan toch de tijd gemaakt om de kever helemaal bruin te maken.....
Dus vanf nu officieel geen oranjekever meer......Het is een bruine rat geworden.
Ik ben er nog over aan het denken om een witte achterbumper te monteren (moet sowieso als ik de trekhaak er weer opzet)
Misschien hier en daar nog een klein wit accent, maar ik ben tevreden met mijn nieuwe ratlook (now more white fender club).
Waarschijnlijk (als ik de hele binnenkant ga doen) word de binnenkant ook bruin.
iets meer dan een jaar geleden sinds mijn laatste post in dit topic............Ondertussen de halve kever eruit gedaan. Daarvoor inde plaats een meer functionele kleine blauwe vierkante wesFAALia-achtige nog bruin te maken bakje op wielen. Verschillende probleempjes gehad met de kever, verlichting, nieuwe neus ingelast, apk!!!!! Maar dan toch de tijd gemaakt om de kever helemaal bruin te maken.....
Dus vanf nu officieel geen oranjekever meer......Het is een bruine rat geworden.
Ik ben er nog over aan het denken om een witte achterbumper te monteren (moet sowieso als ik de trekhaak er weer opzet)
Misschien hier en daar nog een klein wit accent, maar ik ben tevreden met mijn nieuwe ratlook (now more white fender club).
Waarschijnlijk (als ik de hele binnenkant ga doen) word de binnenkant ook bruin.
Ziet er idd cool uit Maarten !
Ps : Wat staat er achter op het spatbord voor een tekst ?
Bjorn schreef:
splitty's gets girls
356's gets women
&
beetles get dirty
haha
nee die teks was voor het gala van gisteravond, zie mijn blog
wat een lekker wiever die wil iech ouch in miene kever (loat iech die vaan miech thoes) hahahaha
blue-68- Aantal berichten : 88
Registratiedatum : 24-01-09
Leeftijd : 52
loat het ur mer neet heure hahahaha
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Nice Maarten!!
Kevertje ziet er goed uit, zeker met die mooie dames ernaast
Maarruhhh.... wordt de naam "Oranjekever" nu ook veranderd
Kevertje ziet er goed uit, zeker met die mooie dames ernaast
Sjuus schreef:
Daar ben ik wel over aan het denken.........eens kijken of er nog domein namen met bruin vrij zijn
Zo, nu dus via de bruine kever,
Vanmiddag aangevangen om de rubbers aan het einde van het spruitstuk te vervangen. Ik had gedacht er snel mee klaar te zijn. Helaas moest de halve motor eruit, het spruitstuk moest los, er zat te weinig beweging in.
De rubbers waren goed gaar, lekte heel wat benzien oet.
Straks alle losse stukken er weer opzetten, en dan bollen maar
Vanmiddag aangevangen om de rubbers aan het einde van het spruitstuk te vervangen. Ik had gedacht er snel mee klaar te zijn. Helaas moest de halve motor eruit, het spruitstuk moest los, er zat te weinig beweging in.
De rubbers waren goed gaar, lekte heel wat benzien oet.
Straks alle losse stukken er weer opzetten, en dan bollen maar
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» 1962 Westfalia Bestattungswagen en Project Halve kever aanhanger
» Winter van 2011 project
» Kever aanhanger project
» THE PROJECT
» Sean's VW T2 project
» Winter van 2011 project
» Kever aanhanger project
» THE PROJECT
» Sean's VW T2 project