THE PROJECT
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Re: THE PROJECT
Gisteren in het echt gaan bewonderen, ziet er een perfect kaske uit. En de bijhorende onderdelen zijn al klaar dus binnen een paare weken cruisen........
een klein probleemptje er komen komende weken weer te veel treffens dus tijd tekortair-mike schreef:Gisteren in het echt gaan bewonderen, ziet er een perfect kaske uit. En de bijhorende onderdelen zijn al klaar dus binnen een paare weken cruisen........
maar we zullen zien
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
yellowbug schreef:een klein probleemptje er komen komende weken weer te veel treffens dus tijd tekortair-mike schreef:Gisteren in het echt gaan bewonderen, ziet er een perfect kaske uit. En de bijhorende onderdelen zijn al klaar dus binnen een paare weken cruisen........
maar we zullen zien
Hahahah...... de treffens zijn alleen in de weekenden !!
Dusssssssss door de weeks heb je tijd genog
Hebbe wij een witte, moet jullie d'r persee ook een hebben haha.
Wat is het voor iets precies? En waarom een project gekocht? En niet iets dat nog in elkaar staat?
Wat is het voor iets precies? En waarom een project gekocht? En niet iets dat nog in elkaar staat?
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
hoi mike ik had nog een opgeknapte bodem staan uit 1969 en daar komt nu een 69 huisje op te staan en ik heb nog diverse onderdelen liggen koets is voor 99% klaar voor de spuiter/plamuurder alleen spatborden en deuren en koffer deksel moet ik nog op zolder zoeken die had ik al voor een project dat nog inde pen is maar alles op zijn tijd em ik had al een witte kever staan uit 1967 maar alleen als resto project maar troost je hij word tdenk ikMrCola schreef:Hebbe wij een witte, moet jullie d'r persee ook een hebben haha.
smaragd groen met eventueel de zij flanken ivoor kleur maar dat weet ik nog niet zeker
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
Work in progres..
De wielkasten zijn inmiddels mooi schoongemaakt en in de loodmenie gezet.
tevens zijn we bezig met de motor.
Een oud blok wat jaren in de hoek heeft gestaan dus goed schoonmaken lees ontvetten plus nieuwe pakkingen zetten etc,etc
more to come...
De wielkasten zijn inmiddels mooi schoongemaakt en in de loodmenie gezet.
tevens zijn we bezig met de motor.
Een oud blok wat jaren in de hoek heeft gestaan dus goed schoonmaken lees ontvetten plus nieuwe pakkingen zetten etc,etc
more to come...
Soortgelijke onderwerpen
» Sean's VW T2 project
» Sean's VW Kubel Project
» Kever aanhanger project
» Sean's VW T2 project continued
» Winter van 2011 project
» Sean's VW Kubel Project
» Kever aanhanger project
» Sean's VW T2 project continued
» Winter van 2011 project
Pagina 1 van 1