Kever aanhanger project
+9
Bossie'sbeetle
Bjorn
bugsnbusses
Sonjaatje
yellowbug
air-mike
bertje
bruinekever
Sjuus
13 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Kever aanhanger project
Via het Spijlbus forum viel mijn oog op een advertentie waarin een halve kever werd aangeboden.
Eenmaal erop geklikt en de foto's te hebben gezien ervan was ik gelijk verkocht!
Ik was al langer opzoek naar een oplossing om Bono eens mee te nemen naar de meetings, maar alleen waar laat je zn grote hond
Ik wil hem in de loop van de tijd naar eigen smaak gaan opknappen om het komende zomer klaar te hebben voor de meetings.
Maar ik wil hem misschien ook gaan gebruiken om het logo en webadres van KCM erop te zetten, bijv een mooie grote sticker op de achterruit.
Hieronder een paar foto's toen we hem zijn gaan halen;
Eenmaal erop geklikt en de foto's te hebben gezien ervan was ik gelijk verkocht!
Ik was al langer opzoek naar een oplossing om Bono eens mee te nemen naar de meetings, maar alleen waar laat je zn grote hond
Ik wil hem in de loop van de tijd naar eigen smaak gaan opknappen om het komende zomer klaar te hebben voor de meetings.
Maar ik wil hem misschien ook gaan gebruiken om het logo en webadres van KCM erop te zetten, bijv een mooie grote sticker op de achterruit.
Hieronder een paar foto's toen we hem zijn gaan halen;
Re: Kever aanhanger project
Dat ziet eruit als een hele mooie plaats voor de hond. Moet er nog veel aan gebeuren, of alleen maar een nieyw kleurtje?
Succes iig met opknappen, en dan zien we de aanhanger wel op de camp-out.
Ohja moesten we niet eens een clubje gaan oprichten voor halve kever aanhangers?
Ohja moesten we niet eens een clubje gaan oprichten voor halve kever aanhangers?
Alleen die pop-outs zijn al het geld waard..... ha ha ha. Cool man, ben benieuwd.
oranjekever schreef:Dat ziet eruit als een hele mooie plaats voor de hond. Moet er nog veel aan gebeuren, of alleen maar een nieyw kleurtje?
Zover ik gisteren gezien heb is hij best wel hard, althans nergens grote problemen gezien.
Maarja het was wel donker
Optisch moet er wel veel gebeuren, zoals inderdaad een nieuw kleurtje en binnenin moet hij ook opgeknapt worden.
Maar dat wilde ik ook naar eigen smaak maken
Tuurlijk is een eigen clubje een goed idee, wie doet er nog mee???????
We zijn al met zn 3en!!
Sjuus schreef:oranjekever schreef:Dat ziet eruit als een hele mooie plaats voor de hond. Moet er nog veel aan gebeuren, of alleen maar een nieyw kleurtje?
Zover ik gisteren gezien heb is hij best wel hard, althans nergens grote problemen gezien.
Maarja het was wel donker
Optisch moet er wel veel gebeuren, zoals inderdaad een nieuw kleurtje en binnenin moet hij ook opgeknapt worden.
Maar dat wilde ik ook naar eigen smaak maken
Tuurlijk is een eigen clubje een goed idee, wie doet er nog mee???????
We zijn al met zn 3en!!
Ike Ike, wil ook mee doen. Zaag wel gewoon die ouwe kever hier ff in 2'en.
wie is ons drieen ik ken er maar twwe met een halve kever
yellowbug- Aantal berichten : 353
Registratiedatum : 03-03-09
Leeftijd : 54
yellowbug schreef:wie is ons drieen ik ken er maar twwe met een halve kever
Ik ken er nog eentje, ma dat is geen kevertje ma een lijkenaanhanger met MERCEDES VELGEN!
Die mag ook meedoen, niet door de velgen maar omdat het een westfalia is
dan zijn we met zijn drieen
Vandaag's werkzaamheden
Na mijn werk kon ik toch niet stilzetten en ben ik alvast begonnen met de binnenkant.
Zie de foto's;
Meer foto's op http://sjuus.skynetblogs.be/
Zie de foto's;
Dat is eigenlijk wel heel handig als hondenkar!!!! Hmm... moeten we ook maar eens aan gaan denken
Of... Alle zooi in t karretje en hond in t kevertje! (de hele dan)
Succes dermee! ziet er netjes uit
Of... Alle zooi in t karretje en hond in t kevertje! (de hele dan)
Succes dermee! ziet er netjes uit
Vandaag zaterdag, dus geen werk. Maar wel de hele dag de tijd om aan het aanhangertje te werken.
Zo gezegd ook zo gedaan. Ik ben begonnen met het afplakken. Omdat ik deze week al 2 avonden geschuurd had kon ik vandaag beginnen met verven van binnen. Toen ik daarmee klaar was het ik de bumper eraf gehaald om grondig te cleaneren. En gelijk de achterklep verwijderd en eens goed opgeschuurd. Maar tot mijn verbazing bleek dat hij roze was, onder zijn witte laag ( zeg maar lagen ) verf. Wat zitten daar dikke lagen verf op, dat wordt flink schuren
Zo gezegd ook zo gedaan. Ik ben begonnen met het afplakken. Omdat ik deze week al 2 avonden geschuurd had kon ik vandaag beginnen met verven van binnen. Toen ik daarmee klaar was het ik de bumper eraf gehaald om grondig te cleaneren. En gelijk de achterklep verwijderd en eens goed opgeschuurd. Maar tot mijn verbazing bleek dat hij roze was, onder zijn witte laag ( zeg maar lagen ) verf. Wat zitten daar dikke lagen verf op, dat wordt flink schuren
is volgens mij een serieuze hobby aant worden al die keverkes door te zagen!!is wel een leuk gezicht denk ik straks op de snelweg met dn hond in de aanhanger! alleen als ik me al voorstel hoe de medeweggebruikers dan uit hun ogen kijken lach ik me half dood! hahahahaaa
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Gewoon terug roze spuiten............. "original paint rulles"
Schijnt precies nog door
Schijnt precies nog door
air-mike schreef:Gewoon terug roze spuiten............. "original paint rulles"
Schijnt precies nog door
Hahahaha, klopt Mike.
Maarrrrrrrrr gelukkig kwam ik vandaag tot de ontdekking dat zijn originele kleur ook niet roze is
Op mn blog http://sjuus.skynetblogs.be/ meer foto's
Enne sjuuske hoe staat het met het aanhanger project ?
Deze aanhanger is overigens ook erg ruig.. !
@ Hugo wanneer gaan we deze na-maken lijkt me erg cool om te bouwen ?
deze is makelijk te maken en as met velgen en trek stang twee spatborden 2 binnen schermen en achte paneelBjorn schreef:Enne sjuuske hoe staat het met het aanhanger project ?
en wat verlichting las apparaat en bakken maar hahahahahaahah1hahahaha
yellowbug schreef:deze is makelijk te maken en as met velgen en trek stang twee spatborden 2 binnen schermen en achte paneel
Ik heb eventueel nog een oude vooras liggen met alles erop en eraan deze zouden we kunnen gebruiken als basis begin in het midden lassen we een trekstang. moeten we alleen zorgen dat de vooras niet meer kan sturen.. anders zou de aanhanger door kunnen zakken...
Hier onder een globale snel getekende bouwtekening..
Bjorn schreef:Enne sjuuske hoe staat het met het aanhanger project ?
Het project "staat" goed .
Om een update te geven; hij is helemaal geschuurd, adapter platen geplaatst en helemaal zwart gemaakt beneden.
Nu is het alleen nog wachten op goed weer ( lees 15 graden boven 0 ) en dan kan hij zn kleurtje krijgen.
En er moet nog steeds een bodem in gemaakt worden.
Maar helaas is het veelste koud om nu iets te doen, in een garage van 5 bij 3 zonder verwarming.
sisi je moet je warm werken hahahahahSjuus schreef:Bjorn schreef:Enne sjuuske hoe staat het met het aanhanger project ?
Het project "staat" goed .
Om een update te geven; hij is helemaal geschuurd, adapter platen geplaatst en helemaal zwart gemaakt beneden.
Nu is het alleen nog wachten op goed weer ( lees 15 graden boven 0 ) en dan kan hij zn kleurtje krijgen.
En er moet nog steeds een bodem in gemaakt worden.
Maar helaas is het veelste koud om nu iets te doen, in een garage van 5 bij 3 zonder verwarming.
[quote="Bjorn"]
Ik heb eventueel nog een oude vooras liggen met alles erop en eraan deze zouden we kunnen gebruiken als basis begin in het midden lassen we een trekstang. moeten we alleen zorgen dat de vooras niet meer kan sturen.. anders zou de aanhanger door kunnen zakken...
[/quote
zouden we gemakkelijk kunnen realiseren hoor
yellowbug schreef:deze is makelijk te maken en as met velgen en trek stang twee spatborden 2 binnen schermen en achte paneel
[/quote
zouden we gemakkelijk kunnen realiseren hoor
Afgelopen weekend nog verder afgeschuurd. Nu is hij helemaal klaar.
Gelijk ook naar de "overkant" gebracht, waar hij nu staat te wachten op goed weer!!
Alleen nog afplakken.
Wel kan ik nu gaan zoeken naar dezelfde achterlichten als mijn kevertje. De rode lenzen heb ik al
De laatste foto's in geschuurde staat;
En zo moet hij er uit komen te zien:
http://sjuus.skynetblogs.be/[i]
Gelijk ook naar de "overkant" gebracht, waar hij nu staat te wachten op goed weer!!
Alleen nog afplakken.
Wel kan ik nu gaan zoeken naar dezelfde achterlichten als mijn kevertje. De rode lenzen heb ik al
De laatste foto's in geschuurde staat;
En zo moet hij er uit komen te zien:
http://sjuus.skynetblogs.be/[i]
Bergruimte in style!!!!!!!
ja wel gaaf als dat in de zelfde kleur en stijl als je eigen kever is.....
succes met de afwerking.
gr Richard
ja wel gaaf als dat in de zelfde kleur en stijl als je eigen kever is.....
succes met de afwerking.
gr Richard
ziet er weer goed uit Justin
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
Eindelijk is het goede weer aangebroken waardoor de verf beter op de ondergrond blijft zitten .
Daarom ook besloten om het aanhangertje verder op te pakken, en daarmee naar schoonpa te gaan.
Alleen was ik ervan overtuigd dat ik hem hetzelfde wilde als mijn kevertje.
Daar is alleen verandering in gekomen
Waarom??? Kijk maar eens naar onderstaande foto's, dat verklaart een hoop;
PS hij staat in de grondverf, hij moet eigenlijk dezelfde kleur gaan worden als de Spijl.
Omdat hij daar toch het meeste achter komt te hangen
Daarom ook besloten om het aanhangertje verder op te pakken, en daarmee naar schoonpa te gaan.
Alleen was ik ervan overtuigd dat ik hem hetzelfde wilde als mijn kevertje.
Daar is alleen verandering in gekomen
Waarom??? Kijk maar eens naar onderstaande foto's, dat verklaart een hoop;
PS hij staat in de grondverf, hij moet eigenlijk dezelfde kleur gaan worden als de Spijl.
Omdat hij daar toch het meeste achter komt te hangen
ziet er weer goed uit
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» 1962 Westfalia Bestattungswagen en Project Halve kever aanhanger
» project halve kever & oranjekever
» Sean's VW Kubel Project
» THE PROJECT