spaarkever 1973..... het projectje
+16
speedsterretje
kurt181
VWGlassee
junk yard
Dave
Stefanie
Sjuus
air-mike
MrCola
bertje
bugsnbusses
Sonjaatje
yellowbug
Bjorn
bruinekever
Bossie'sbeetle
20 plaatsers
Pagina 16 van 17
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Re: spaarkever 1973..... het projectje
YES>>>>>>>>>>>>>>>> we have lift-off for the next two years.
Kever heeft apk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kever heeft apk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Great news, so will you join me in a ride to winterfestijn Sunday?
T2 M&M's- Aantal berichten : 101
Registratiedatum : 20-06-11
Leeftijd : 59
Sean, i have planned to go sundays, so that could be possible.
Right now we have some problems at work which might result in work this weekend. so i am not sure . I have your phone number . ill let you on saturday.
Was there last year and its is a nice meeting
Right now we have some problems at work which might result in work this weekend. so i am not sure . I have your phone number . ill let you on saturday.
Was there last year and its is a nice meeting
Gefeliciteerd met de APK
Dave- Aantal berichten : 324
Registratiedatum : 20-09-09
Leeftijd : 44
proficiat!!
peter- Aantal berichten : 103
Registratiedatum : 06-03-11
Leeftijd : 42
thx voelt voor mij toch als een klein kroontje op het werk van afgelopen 1,5 jaar.
Ook voor iedereen die zijn steentje bijgedragen heeft nog een grote thx
Ook voor iedereen die zijn steentje bijgedragen heeft nog een grote thx
Zo vandaag even het surfboard helemaal wax vrij gemaakt. Duurt ff , maar ziet er weer toppie uit meteen even de a ford hoorn nagelopen en deze met een schakelaar aangesloten. Doet het ook weer. Er zat daar nog een gat dus daarom maar die plaats gekozen.
Straks nog ff naar verlichting kijken
Straks nog ff naar verlichting kijken
Sow zet dat kofferdeksel maar goed vast, met zo'n hoorn blaas je alles weg.
Heb mij op het KWF net dezelfde gekocht,heb die van mij wel buiten de auto gehangen
kurt181- Aantal berichten : 236
Registratiedatum : 21-03-11
Leeftijd : 48
i had one on the trike and the bloody garage did not pass it good for the APK. so its sat in garage now
T2 M&M's schreef:i had one on the trike and the bloody garage did not pass it good for the APK. so its sat in garage now
I still have got my regular horn aswell sean. this one is an additional with a separate switch.
After you were here, and explained the electric and fuses i thought of how to connect it and i tried and it worked
Ik ben toch sterk aan het denken om mijnsurfbugske achter een tandje te laten zakken zodat hij kooi recht komt te staan.
Kent iemand ergens een topic hierover en waar moet ik beginnen en waar moet ik op letten?
Thx
Kent iemand ergens een topic hierover en waar moet ik beginnen en waar moet ik op letten?
Thx
letten op je vingers aangezien die veerplaten op spanning staan. Kijk ff op www.keversite.nl daar kan je wel wat how-to's vinden. Wil je er eventueel ook wel bij helpen.
MrCola- Aantal berichten : 564
Registratiedatum : 28-01-09
Leeftijd : 37
Bossie'sbeetle schreef:Ik ben toch sterk aan het denken om mijnsurfbugske achter een tandje te laten zakken zodat hij kooi recht komt te staan.
Thx
Kan het je wel uitleggen maar een topic weet ik niet....
Ik heb het filmpje niet helemaal bekeken, maar heb je hier wat aan?
Guys, i am about to start my kubel and thats will follow the same principles as the kever. So will document and photo it to mae a noddy guide for those that have not done it before and want to. THe only issue you will hae is counting the amount of teeth you want to drop the rear end. I did the bus in the same way and it was easier as you can see the teeth and mark them. stay in touch, komt goed.
Bossie'sbeetle schreef:Ik ben toch sterk aan het denken om mijnsurfbugske achter een tandje te laten zakken zodat hij kooi recht komt te staan.
Thx
beetlenewbie schreef:Ik ben toch sterk aan het denken om mijn surfbugske achter een tandje te laten zakken zodat hij mooi recht komt te staan.
Ik ben geen automonteur en voor sommige zaken toch wel huiverig om het geheel zelf te doen
Thx
[b]Richikigoi[/b] schreef:
Geplaatst: Di Mrt 13, 2012 8:16 pm Onderwerp: Mijn surfbugske achter een tandje laten zakken
Ik ben toch sterk aan het denken om mijn surfbugske achter een tandje te laten zakken zodat hij mooi recht komt te staan.
Ik ben geen automonteur en voor sommige zaken toch wel huiverig om het geheel zelf te doen
Thx
just my 2 cents:
geduld is een schone zaak als je van iemand iets nodig hebt............
tussen de regels door lees ik van: goh, eigenlijk weet ik niet hoe het moet en kan het iemand voor me doen??? vraag dat dan!
the dominator- Aantal berichten : 181
Registratiedatum : 30-12-10
Leeftijd : 51
Of course there is another option, you could always come around and help me with the lower of the back of the kubel and then you'll know how its done. !!!! LOL
Not a bad idea sean, when u want to start?
Best way to learn it is bij doing it right?
Best way to learn it is bij doing it right?
well anytime now actually. I have to put the front end together this weekend and then i can put wheels under it for now and then the weekend after I will begin with the back end. So weekend of the 24th if you want to spend a saturday afternoon at che Sean's
Pagina 16 van 17 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17
Pagina 16 van 17
Permissies van dit forum: