Mijn kever nu toch een projectje
+8
MrCola
LaSofia
bugsnbusses
Stefanie
junk yard
bertje
Bossie'sbeetle
Sonjaatje
12 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Mijn kever nu toch een projectje
Ik ben zojuist eindelijk begonnen met schuren, ik heb nu 1 deur gedaan en ga nu het achterpaneel doen.
Alles beter dan grasmaaien in ieder geval, laat mij maar een kever schuren!!
Ik heb alleen nog geen idee hoe ik morgen ga werken, of hoe mike de deur uit komt als ik de passat inpik, en ik heb niet eens verf klaarstaan maar wel de plamuur, dat zal straks wel komen denk ik....
eerste foto's
alleen de deur geschuurd
achterflank ook geschuurd
Alles beter dan grasmaaien in ieder geval, laat mij maar een kever schuren!!
Ik heb alleen nog geen idee hoe ik morgen ga werken, of hoe mike de deur uit komt als ik de passat inpik, en ik heb niet eens verf klaarstaan maar wel de plamuur, dat zal straks wel komen denk ik....
eerste foto's
alleen de deur geschuurd
achterflank ook geschuurd
Laatst aangepast door Sonjaatje op wo 1 sep 2010 - 21:46; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : foto's bijgevoegd)
Re: Mijn kever nu toch een projectje
heej sonja, ik had al begrepen dat het eraan zat te komen,
Ben je er wel al achter wat voor kleurtje het gaat worden?
gr Richard
Ben je er wel al achter wat voor kleurtje het gaat worden?
gr Richard
Jazeker...
WIT!!!
haha maar dan echt wit
Ik ben gek op witte auto's
Mike had de plamuur gespoten op de slechte plaatsen, hij zegt dat is ook een mooie kleur.... Ik zeg NEE!! hij wordt wit! en niets anders
WIT!!!
haha maar dan echt wit
Ik ben gek op witte auto's
Mike had de plamuur gespoten op de slechte plaatsen, hij zegt dat is ook een mooie kleur.... Ik zeg NEE!! hij wordt wit! en niets anders
en dan alles chroom? of niet........
Ga je hem zelf rollen? als je nu al hebt over wie de passat krijgt dan ga ik ervan uit dan je hem snel weer af wilt hebben. Wat is de planning
Ga je hem zelf rollen? als je nu al hebt over wie de passat krijgt dan ga ik ervan uit dan je hem snel weer af wilt hebben. Wat is de planning
Nee niks chroom alleen t beetje op de bumper en mijn spiegel.
Ik doe alle details weer zwart zoals het ook was.
Dan de velgen rood en de bestickering rood.
Het is inderdaad de bedoeling dat hij zo snel mogelijk af komt.
De bestickering ligt al maanden klaar, dalek blijven ze al niet meer op de auto plakken.
Bij deze een voorbeeldje:
alleen is hier de auto creme wit, want ik heb deze gemaakt toen hij eigenlijk juist niet gerollerd zou worden.
Ik doe alle details weer zwart zoals het ook was.
Dan de velgen rood en de bestickering rood.
Het is inderdaad de bedoeling dat hij zo snel mogelijk af komt.
De bestickering ligt al maanden klaar, dalek blijven ze al niet meer op de auto plakken.
Bij deze een voorbeeldje:
alleen is hier de auto creme wit, want ik heb deze gemaakt toen hij eigenlijk juist niet gerollerd zou worden.
Vandaag weer verder gegaan met de kever
Ik wou heel entousiast beginnen met de velgen, doppen erop, sierlijsten eraf.... eraf moeten wurmen, ze zaten al helemaal vast in de roest.
Hmm... Velgen zijn niet echt meer te redden
Dus ik ga toch maar voor andere velgen met nieuwe bandjes
Of kijken of ik nog ergens hetzelfde maatje kan vinden want de banden zijn nog goed.
Dus ik heb lekker even zitten klooien...
Ik had bij de action rode spuitbussen gezien ik denk ey, kan ik even oefenen
Ik ben maar de sierlijst gaan spuiten aangezien ik geen zin had om me moe te maken aan de velgen zelf.
resultaat:
De lak kleurt roze.... fel roze...
en niet bepaald rood
En op de foto moet ik zeggen kleur hij nogal donker
Dus ipv de velgen schuren ben ik maar de andere zijkant gaan schuren.
Dan kan binnenkort de nieuwe kleur erop en eindelijk de stickers!
Lekker lelijk he!!! haha
Es kijke dalek wat mike ervan vind
Ik wou heel entousiast beginnen met de velgen, doppen erop, sierlijsten eraf.... eraf moeten wurmen, ze zaten al helemaal vast in de roest.
Hmm... Velgen zijn niet echt meer te redden
Dus ik ga toch maar voor andere velgen met nieuwe bandjes
Of kijken of ik nog ergens hetzelfde maatje kan vinden want de banden zijn nog goed.
Dus ik heb lekker even zitten klooien...
Ik had bij de action rode spuitbussen gezien ik denk ey, kan ik even oefenen
Ik ben maar de sierlijst gaan spuiten aangezien ik geen zin had om me moe te maken aan de velgen zelf.
resultaat:
De lak kleurt roze.... fel roze...
en niet bepaald rood
En op de foto moet ik zeggen kleur hij nogal donker
Dus ipv de velgen schuren ben ik maar de andere zijkant gaan schuren.
Dan kan binnenkort de nieuwe kleur erop en eindelijk de stickers!
Lekker lelijk he!!! haha
Es kijke dalek wat mike ervan vind
sonja, ik kwam deze tegen op MP. in Puth, iets voor jou?
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/volkswagen-onderdelen/377561042-4-stalen-velgen-vw-kever.html?return=eJwtjFsKwyAQRfcSiJ9Gk9KHIiXdiSQWJSYOjkJp6d47ofk7Z%2B69Y5VUn6CERiVPV9Wgs3ny2pcCquuWBG7jq81LgWhtQb7F7l%2Fh4OH%2BikayGU1J7TDKdnjUQHAW8iLEjTQW0ncAQnzOeJRgvwqClYJxq6vLYSJNuK97BlCNYDWY41Gjvz93YDMf&df=1&fta=eNotjUGOgzAQBP8yB862SSDpEV%2FIF5AVQ9aSCVbGZtFG%2BfsaK7eSuqvbosdbcAHlVxg3G4RY0HegPQy6cTKkFZqzR6d0r9SVQ8KfjyyzkxLEBMVLxDMv08vfeRUP08SYB9VkP3ylY%2FMEivYxEfuiCVqQd%2FWsPYN0d9HtZOa9Qn9qK5j7rCvo2ZmjqouV1midjGF6PtLPsaZKcAUtdh%2BPg7Lp6oMB2V%2Fi2xc3YguF9%2BfzDy%2BRSLY%3D&fta_ind=4&fs=1
gr Richard
http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/volkswagen-onderdelen/377561042-4-stalen-velgen-vw-kever.html?return=eJwtjFsKwyAQRfcSiJ9Gk9KHIiXdiSQWJSYOjkJp6d47ofk7Z%2B69Y5VUn6CERiVPV9Wgs3ny2pcCquuWBG7jq81LgWhtQb7F7l%2Fh4OH%2BikayGU1J7TDKdnjUQHAW8iLEjTQW0ncAQnzOeJRgvwqClYJxq6vLYSJNuK97BlCNYDWY41Gjvz93YDMf&df=1&fta=eNotjUGOgzAQBP8yB862SSDpEV%2FIF5AVQ9aSCVbGZtFG%2BfsaK7eSuqvbosdbcAHlVxg3G4RY0HegPQy6cTKkFZqzR6d0r9SVQ8KfjyyzkxLEBMVLxDMv08vfeRUP08SYB9VkP3ylY%2FMEivYxEfuiCVqQd%2FWsPYN0d9HtZOa9Qn9qK5j7rCvo2ZmjqouV1midjGF6PtLPsaZKcAUtdh%2BPg7Lp6oMB2V%2Fi2xc3YguF9%2BfzDy%2BRSLY%3D&fta_ind=4&fs=1
gr Richard
Hey Son,
Je mag me de velgen ook een keer brengen. Straal ik ze wel een zaterdag. Dan heb je zeker goede....
Je mag me de velgen ook een keer brengen. Straal ik ze wel een zaterdag. Dan heb je zeker goede....
puth schinne ..?????????
mmmmmmummmmmmmummma........
mmmmmmummmmmmmummma........
junk yard- Aantal berichten : 141
Registratiedatum : 25-05-10
Leeftijd : 49
he Sonja
mss kun je beter eens gaan kijken voor een busje....na die prachtige taarten op onze bruiloft heb je er geloof ik weer een paar klanten bijgekregen hahaha. ik geef ze allemaal het adres van designyourcake.nl en wie weet hoe groot het nog wordt....
super dat je gewoon enthousiast aan het schuren enzo begint, niet bang zijn en gewoon doen, het komt allemaal weer goed (uiteindelijk )
mss kun je beter eens gaan kijken voor een busje....na die prachtige taarten op onze bruiloft heb je er geloof ik weer een paar klanten bijgekregen hahaha. ik geef ze allemaal het adres van designyourcake.nl en wie weet hoe groot het nog wordt....
super dat je gewoon enthousiast aan het schuren enzo begint, niet bang zijn en gewoon doen, het komt allemaal weer goed (uiteindelijk )
Stefanie- Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 46
niet TUH enthousiast gaan schuren he, dan ziet hij er straks ook zo uit
Hahaha zeker ik schuur der gewoon op los, tussen de taarten door natuurlijk!!!
Maar mike heeft me stiekem een handje geholpen, hij vond de roze velgen volgens mij zo lelijk, dat hij meteen mijn velgen is gaan schuren, en ze zijn alle 4 knalrood!! precies zoals ik wou.
Hmmm handig trucje, die moeten we onthouden!
Deze week hebben mike en ik vakantie! Dus die kever zal na deze week stralend wit zijn!!!!!
(owja niet vergeten verf te kope natuurlijk)
Maar mike heeft me stiekem een handje geholpen, hij vond de roze velgen volgens mij zo lelijk, dat hij meteen mijn velgen is gaan schuren, en ze zijn alle 4 knalrood!! precies zoals ik wou.
Hmmm handig trucje, die moeten we onthouden!
Deze week hebben mike en ik vakantie! Dus die kever zal na deze week stralend wit zijn!!!!!
(owja niet vergeten verf te kope natuurlijk)
foto's volgens trouwens nog, hij staat nu voor een weekje in de garage naast die van mike en alle zooi gepropt omdat we na de ardennen waren
Oeps, vergeten de foto te plaatsen....
Vandaag weer de eerste keer met de kever rondgereden... heerlijk!!!!
Ben helemaal blij met mijn velgjes!
Vandaag weer de eerste keer met de kever rondgereden... heerlijk!!!!
Ben helemaal blij met mijn velgjes!
sjo die zijn mooi geworden.
Ik hoop dat die van mij minimaal ook zo worden
gr Richard
Ik hoop dat die van mij minimaal ook zo worden
gr Richard
Jeeeuj!!! Al heel wat opgeschoten!!
Kever is bijna helemaal geschuurd, de achterkant nog... het ergste en een klein beetje aan 1 zijkant
en dan plamuren en dan misschien morgen wat verven!!!
hij staat er wel heel zielig bij nou... zo met dat kunstwerk
Kever is bijna helemaal geschuurd, de achterkant nog... het ergste en een klein beetje aan 1 zijkant
en dan plamuren en dan misschien morgen wat verven!!!
hij staat er wel heel zielig bij nou... zo met dat kunstwerk
Wit-wit bevalt me erg goed op t kevertje dat is zeker!
De witte grondlaag zit erop!! Morgen de eerste witte laklaag en dan ben ik benieuwd of dat voldoende is. dat zou betekenen dat hij op 3 dagen klaar is...
De witte grondlaag zit erop!! Morgen de eerste witte laklaag en dan ben ik benieuwd of dat voldoende is. dat zou betekenen dat hij op 3 dagen klaar is...
hey,
Dat ziet er goed uit. Mooi wat jullie met het kevertje aan het doen zijn hoor.
Dat ziet er goed uit. Mooi wat jullie met het kevertje aan het doen zijn hoor.
Sonjaatje schreef:Wit-wit bevalt me erg goed op t kevertje dat is zeker!
nice!
bugsnbusses- Aantal berichten : 447
Registratiedatum : 20-01-09
Leeftijd : 57
Gaat iets sneller als die van mij hahahahahahahah
succes met het rollen en ik ben benieuwe naar het eindresultaat
gr Richard
succes met het rollen en ik ben benieuwe naar het eindresultaat
gr Richard
De kever is wit!!!
Voor t eten nog snel even alle tape eraf gehaald, en eindelijk konden we een beetje het eindresultaat zien.
Morgen alle strips, logo, oortjes etc erop!! En morgenavond komt de sticker erop!
Hij heeft wel een sinaasappelhuidje helaas.... maarja dit is m'n pa schuld met z'n grondverf idee.
Og t heeft ook wel z'n sjarmes voor 40 euro
Voor t eten nog snel even alle tape eraf gehaald, en eindelijk konden we een beetje het eindresultaat zien.
Morgen alle strips, logo, oortjes etc erop!! En morgenavond komt de sticker erop!
Hij heeft wel een sinaasappelhuidje helaas.... maarja dit is m'n pa schuld met z'n grondverf idee.
Og t heeft ook wel z'n sjarmes voor 40 euro
SJOOOOOOOOOOOOOO das snel gedaan.
Wat voel ik me nu lui hahahahahahahahahah
Ik zie hem binnekort wel weer in de buurt rijden
Maar petje af hoor
gr Richard
Wat voel ik me nu lui hahahahahahahahahah
Ik zie hem binnekort wel weer in de buurt rijden
Maar petje af hoor
gr Richard
De kever is weer een beetje zichzelf, een een beetje van ons!!
Hijs klaar!!
Alleen nog de ringen van de koplampen, en de sierlijst op de kofferklep, deze liggen te drogen
Hijs klaar!!
Alleen nog de ringen van de koplampen, en de sierlijst op de kofferklep, deze liggen te drogen
he tof Sonja!
Ik vind het ook erg knap dat je het zelf allemaal doet.. ik zou het allemaal niet meteen kunnen..
En dan heb ik meteen gedaan wat eigenlijk (denkik) de bedoeling is van je kever; de site bezocht.
Op de een of andere manier heb ik je taarten nooit gezien of waren ze al op als ik in de buurt was
Eén woord: zalig! Zo vrolijk! Zo smakelijk! Goh, ik krijg er honger van opeens..
Lever je ook aan België?
Keep up the good work! Voor beide projecten dan..
Ik vind het ook erg knap dat je het zelf allemaal doet.. ik zou het allemaal niet meteen kunnen..
En dan heb ik meteen gedaan wat eigenlijk (denkik) de bedoeling is van je kever; de site bezocht.
Op de een of andere manier heb ik je taarten nooit gezien of waren ze al op als ik in de buurt was
Eén woord: zalig! Zo vrolijk! Zo smakelijk! Goh, ik krijg er honger van opeens..
Lever je ook aan België?
Keep up the good work! Voor beide projecten dan..
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Vintage_bus '66 schuifdeur spijl
» spaarkever 1973..... het projectje
» '66 kever
» VW Miniaturen
» kever slaat af
» spaarkever 1973..... het projectje
» '66 kever
» VW Miniaturen
» kever slaat af
Pagina 1 van 3